Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Så da snakker vi salg av TG og ei lita IPO på Nasdaq (Stockholm?) for Circio AB?

Da blir det full fres for Oncos, og deleierskap i circAde og royalties på TG.

Håper det går omtrent denne veien :blush:

7 Likes

De er borte vekk nå, ergo solgte AVANZA BANK AB, nest største aksjonær, den nevnte posten. Aksjene gikk bare via en meglerkonto på vei ut.

Totalt solgte Avanza drøye 900.000 aksjer sist uke, så vidt jeg kan se ble alle pælmet ut på kurser under 1,1 kroner.

Kan det tenkes at det forberedes en emisjon i kulissene og at det er derfor nest største aksjonær selger seg ned på tilsynelatende lave kurser…?

1 Like

Kanskje det bare er magefølelsen som sier at du akkumulerer aksjer her nede og vil ha et siste emi-spøkelsesdykk ned mot gulvet på 1,0 før du så er veldig fornøyd med at markedet tok imot så mange aksjer på 1,0x og at det ser teknisk bra ut med en lang base før vi knekker opp?

Bare min magefølelse, altså :wink:

vi siger desverre sakte men sikkert ned mot krona,markedet verdsette also Targovax til en fiasko.Håper EW virkelig snart har noko handfast å komme med ellers blir dette fryktelig desverre

Håper de legger ut CircRNA-presentasjonen på nett. Spennende å se hva de presenterer :+1:

2 Likes

Da er det som forventet at selskapet er delt i datterselskaper for hvert skudd på mål, og at man ved å eie Targovax ikke får cashe ut ved et eventuelt salg av et av disse selskapene der og da. Pengene blir i Targovax moderselskapet. Men det vil jo sikre kapital til resten av pipen, så vi får håpe et av dem kan selges etter hvert. Vil uansett føre til økt kurs på selve Targovax om de får inn mye penger i form av salg av et datterselskap. :slight_smile:

2 Likes

Noen som kan bekrefte om Targovax også deltar på JPM-konferansen denne uka. Klarer ikke å finne deltakerliste/agenda på egen hånd.

1 Like

De deltar:

4 Likes

Det er kun Showcase som ligger på hjemmesiden pt, og JPM er gnien med opplysninger om deltakerne.

1 Like

EDW og LG tok tydeligvis med seg kassa på førsteklasse, og har nå landet et helt annet sted enn Frisco :grinning:

Mulig jeg er dårlig til å lete, men verken Circio eller Targovax er å finne på lista over deltakere på lista til JPM.

Da har du kommet lengre enn meg. Jeg har ikke funnet noen deltakerliste for JPM :see_no_evil:

https://www.life-sciences-usa.com/product/morgan-41st-annual-healthcare-investment-management-inc-jpmorgan-2001-29649.html

Her står Circio AB Dette ble publisert 6 jan lenger oppe på tråden

Ja, men det er en annen konferanse. Ikke JPM. Foregår i det samme tidsrommet om jeg har forstått dette riktig.

Det er to forskjellige konferanser ja.
JP Morgan sin er på The Westin St. Francis San Francisco Congress centre. Den andre er på Hilton Union Square.

The J.P.M. Health Meeting is for clients of the firm, by invitation only. Please reach out to your J.P.M. representative to inquire about an invitation. Registration closes prior to the Meeting date. There is no onsite registration.

1 Like

JPM 2023

41st Annual Healthcare Meeting

Westin St. Francis Hotel
9 - 12 January, 2023, San Francisco, Califor|
1 Like

Kanskje Targo deltar sammen med Agenus på JPM. På ett eller annet vis.