God kjøpsinteresse rundt tidligere støtte på én krone i Targovax.
Dagens LOD ble nettopp 1,00…
Skal ikke så mye til å få et lite løft herfra, nei
God kjøpsinteresse rundt tidligere støtte på én krone i Targovax.
Dagens LOD ble nettopp 1,00…
Skal ikke så mye til å få et lite løft herfra, nei
redd for Avanza fyller på salgsida på 1,04 ish til det evt er tomt
Morsomt med Pcib som går 100% denne uken, og det uten melding av noe slag
Ett er sikkert, dette vil vi aldri kunne oppleve med TRVX aksjen , og da selv med finansiering iorden … merkelig med børs og hvem som snakker med hvem og hvordan … still water runs deep !
Gikk tilbake i tid og fant noen gamle skriblerier. Jeg lurer på om det som Avanza slipper opp nå kan være siste rest av det som den største garantisten (Modelio, eller evt Modelio+Lundgren+Risberg som er et kjent trespann som garantister i flere emisjoner) tok som andel i forrige emi ? I så fall så realiseres det nå tett opp mot break even, men reisen ned hit har nok vært lukrativ. Realiserte gevinster+garantier. Og nå får vi rinse og repeat ? Er det det som er veddemålet ?
Det er nok litt for spennende for disse folka nå. Er kanskje noen finansielle R/R lamper som lyser. Håper nok på en ny mulighet til i nær fremtid. Virkeligheten kan være både trist og brutal, og skulle så gjerne ønske eiere som så på mulighetene i Targovax i biologi snarere enn finans.
Så får vi heie på Gaal og EW og håpe at de finner en løsning som ikke nuller aksjonærverdiene igjen. Videre at Hansen og co drar en kanin opp av hatten som gjør vei i vellinga.
Siv Jensen ville sagt: morna, Avanza. Kos dere med kronene og håper vi ikke ses.
Tillegg… Synes det er litt spesielt å selge mellom egene konti for å så slippe de ut. For å skape falsk omsetning og dra folk med i dragsuget?
Øke lengden på pinebenken, og skape et ekstra surt sentiment ?
Nei, Avanza driver kun med business - alltid en plan for max selv om veien kan gå til venstre, høyre, revers eller rett frem - problemet er at det er vi som blir prygelknaber …
Targovax sin hjemmeside er tapetsert med følgende uttrykksform:
osv. - er det ingen som gjør noen refleksjoner rundt selvskryt og faktiske resultater?
Det blir jo rett og slett patetisk!
Dette vet jeg ikke, men dersom dette gjelder Modelio så har muligens selskapet underkonti i Avanza som representerer egne kunder som var med på moroa i siste emisjon ?
da la eg inn kjøp på 69 800 aksjer på 1,04 dokke må hjelpe meg med å tømme Avanza:)
Hvis vi antar at vi blir kvitt ca 500k Avanza aksjer hver dag så er de tomme om 7 børsdager. Gleder meg.
Det vi sitter igjen med da er like mange aksjer som folk skal selge på 1,15-1,20 for å dra inn et par prosents fortjeneste…
Det kan skje ja, men hvis halvparten har litt is i magen på en godmelding så blir det bedre enn at millioner av aksjer fra “en kunde” skal ut.
Og der fylte selgersida seg opp rundt 1,04 Limahl ville vør stolt
The two other main circRNA biotech players. Good one Victor !
Det vi snakket om tidligere i dag;
They (Agenus) are running also PD1 and CTLA4 studies in melanoma, so which should allow us to sort of compare the data from different trails, and then satisfy the requirements of the FDA, to demonstrate contribution of different components.
And this also explains the individual components in the combination study, because obviously, eventually we are aiming at pretty sophisticated combinations, which will include our virus, anti PD1 and this new generation CTLA4. So we have to establish dosing, demonstrate contribution of individual components and then proceed to the pivotal study.
But the fact that we are doing the trail that i presented and that Agenus are running their own dose escalation studies and combination studies in melanoma. Will allow us to present the full package to the FDA
Sykt deilig å se. Det er jo strengt forbudt å fortelle om ting her om de ikke får det til.
targoOovax FTW
Takk for slides
Og klarerering av studiet… herlig
RR: 120/80