Bare å glede seg. Mye cRNA på gang nå.
Endelig skal TB. Hansen i ilden. Men hvorfor Targovx denne gangen, og ikke Circio som på Showcaset ?
Noen som har formening om cRNA presentasjonen som ble holdt denne uken blir lagt ut? De pleier jo å være sånn relativt kjappe med det (?)
Kanskje det bare var uformelle møter/samtaler, og ingen presentasjon selv om det ble annonsert av arrangøren.
Ja Targovax stiller med de to tungvektere Hansen og Levinsky. Det viser at de vurderer denne som viktig.
EDW han skal vel nå forhandle ferdig TG dealen så han kan ikke dra??? Bare min hypotese og teori
Et eller andet siger mig, at Januar 2023 bliver skelsættende for vores TRVX diamant🤞
Jeg har også følelsen av at det nærmere seg viktige avklaringer i selskapet nå - med de puzzlebitene vi har funnet - og de er veldig rolige utad på finansieringsspørsmålet og kjører på for fullt alle prosjektene med stor selvsikkerhet.
Det er ikke måte på hvor bra det står til i Targovax tydeligvis. Hva er det som skal skje i Januar da?
Selskapet har tidligere uttalt følgende:
- Oncos-102 er på nåværende tidspunkt ikke interessant for BP pga. datasettet. Derfor må en kjøre en fase II studie.
- TG har vært åpen for partnering i en årrekke! Eneste som har halvveis materialisert seg er avtalen med IoVaxxis. Greit, teknologien har blitt mer interresant den siste tiden - men hvorfor skal en inngå nye gigantavtaler før man har fått resultat fra de kommende studiene? Vil BP inngå avtale før dette?
- cRNA: Det siste Targo sier er “Early partnering opportunity 2023-24”. Nå er vi i Januar 2023 - alttså er det 23 måneder frem til ambisjonen skal nås. De har også sagt det tar minimum 6-9 måneder å forhandle frem en avtale. Man kan ikke starte slike forhandlinger før man har 1) interessant data å vise og 2) sikret seg IP. Har noen her en seriøs formening om hvor selskapet står mtp. dette per i dag?
- Selskapet sier de er i samtaler med helsefond og spesialistinvestorer. Hva slags avtaler er realistisk å få til? Dilutive eller non-dilutive? Får man lån som biotekselskap uten 1) produkter nær markedsgodkjenning eller 2) interessant pre-klinisk teknologi når en allerde er børsnotert (ikke start-up) ?
Vet ikke om det skjer i januar, men vi venter på finansiering. Om det skjer gjennom lån, avtale på et av de 3 bena eller en annen form for finansiering det vet ikke markedet ennå. Produktene er gode og fremtidsrettet, spesielt cRNA. Det vil overraske meg hvis ingen skulle være interessert i en god deal her. EW & co har vært fremoverlent lenge og har levert som guidet i 2022. I 2023 så er det finansiering det skal leveres på. Det ser ut til at de legger opp til et lite markedsstønt rundt cRNA på de neste konferansene. Spennende blir de nærmeste månedene, ingen tvil om det.
Det er lov å være kritisk og undrende til om selskapet faktisk er i stand til å innfri de mest optimistiske og nødvendige forventningene. Kjenner at min egen skepsis øker proporsjonalt med tiden som flyr. Men håpet lever. Enn så lenge.
Ja, det blir spennende å følge dette videre, for det er ikke tvil om at det er dette som holder et solid lokk på kursen. Nåværende pengebeholdning holder til Juli 2023 - altså mindre enn 6 måneder fra dagens dato. Fase II studien for Oncos-102 starter sannsynligvis ikke før man har orden på dette.
Da bør en ha dette i boks ganske snart, helst ila Q1 2023. Hvilken løsning en ender opp med er i det blå. EDW har sagt de jobber med ulike alternativer, uten at en vet mer enn at de er i samtaler med ulike investorer.
Markedsstunt rundt cRNA er vel og bra - men det store spørsmålet er jo hvordan og ikke minst når dette skal bære frukter. Skal man gamble på at dette kommer i havn allerede Q1 2023 ? Skal selskapet gamble alt på en potensiell avtale, eller skal man ha flere ben å stå på her også? Altså det ene utelukker ikke det andre.
Jeg syns det er viktig med et nyansert bilde. Og det er håp i hengende snøre Du gjør en enorm gravejobb og finner mye interessant informasjon!
Du har rett i det du skriver. Jeg håper at de klarer en “midlertidig” løsning nå slik at vi har kapital nok til å drive videre og komme igang med melanom studien. Litt risiko selvfølgelig, men hvis de lander en betydelig cRNA avtale i løpet av året eller tidlig neste år så bør det meste være finansiert.
Håper på femern etterhvert så du kommer deg inn igjen
Du håper altså at vi skal komme oss opp i underkant av en mrd i mcap?
Det er en sped begynnelse i mine øyne, vi prises jo som at forskningen har feilet
Jeg tror de må lande en betydelig cRNA avtale for å se femern. Skjer ikke så mye over natta tror jeg. En midlertidig finansierings løsning vil kanskje få den opp i 2-3 kroner. Det må flere gode resultater til for å løfte den mot 10, tror nå jeg.
Får litt flashback til tiden før forrige emisjon. Soug og ledelsen virket rolige og positive på presentasjoner, ansatte nye stillinger ukentlig. «Alle» følte det måtte ligge en avtale med penger som straks skulle meldes. Resultatet ble som vi alle vet en katastrofal emisjon uten interesse.
Holder fortsatt på aksjene mine. Fool me once, fool me twice osv.
Hvis Soug snakket sant, var det nært på en deal. Like etter forsvant han ut.
Hva baserer du det på ? Utsagn som “vi kan ikke gi bort selskapet heller…” ?
Mulig at dette er lagt ut før i andre sammenhenger, men som legmann med teflonhjerne så vil jeg anta at mye av utviklingen av cRNA hos Targovax, og som vi foreløpig vet lite om, nødvendigvis må være knyttet til tankegods og forskning publisert av T.B Hansen i egen regi eller sammen med andre i løpet av de siste årene før han ble plukket opp av Targovax medio 2021.
I så måte så gir kanskje dette papiret en god beskrivelse av forventet innhold og retning, og den mer skarpskodde kan kanskje se noen klare paralleller i forhold til det vi har fått servert av Targovax så langt ?
Ble noe presentert i forrige uke på Showcaset ? I så fall hva, eller må vi vente til etter konferansen i neste uke ? Hvorfor så tilbakeholden med mer nytt nå som patentsøknaden åpner opp for en mer aggressiv fremferd ?
Utålmodig ? Nei da. Bare litt.
Bra jobba RubenAyala. Thomas B. Hansen er en ressurs og pioner på området og det er ingen ulempe at akkurat han jobber i TRVX nå. Området er komplekst og vanskelig å sette seg inn i for vanlige folk som meg
Ja, de fleste av oss sliter nok med å henge med i svingen. Det er mulig jeg tar feil, men jeg har ellers et inntrykk av at at de fleste patentsøknadene som ligger i EPO og som omfatter cRNA i hovedsak er knyttet til teknologi/sekvensiering og lite til klinisk forskning. Unntaket er Orna sin IP og søknader på vegne av akademia. Hva som er status på den andre siden av dammen har jeg ikke satt meg inn i.