har sett det ja
Blir interessant å lese den presentasjonen. Så ut til å være noen ganske direkte sammenligninger mot ORNA og Laronde.
Forstod jeg det også riktig at dataen fra botensilimab mono-studien til Agenus kan brukes i samme “pakke” som dataen fra Targovax sin melanom-studie?
Her falt jeg av. Hva mener du ?
Det har EW sagt er en del av mulighetene/planen
Sorry, men jeg skjønner fortsatt ikke hva dere legger i dette. Hva er det snakk om ? Dosering og design av studiet ?
Contribution of components
Sorry. Har åpenbart tungt for det i dag. Innsatsfaktorene er vel gitt av komboen i studien. Så hvilke komponenter er det snakk om ?
Går på presentasjonen av data?
Avanza som fyller på salgsposten på 1.04.garantert
100.000 mere på 1 blank … lets go boys. AVA er snart tomme og så kommer der et lettelsesrally. I grunden stærkt at aktien modstår dette sell off i det aktuelle børsklima.
Det er et solid gulv på krona, markedet har vist at det ikke slipper aksjen særlig under der.
God kjøpsinteresse rundt tidligere støtte på én krone i Targovax.
Dagens LOD ble nettopp 1,00…
Skal ikke så mye til å få et lite løft herfra, nei
redd for Avanza fyller på salgsida på 1,04 ish til det evt er tomt
Morsomt med Pcib som går 100% denne uken, og det uten melding av noe slag
Ett er sikkert, dette vil vi aldri kunne oppleve med TRVX aksjen , og da selv med finansiering iorden … merkelig med børs og hvem som snakker med hvem og hvordan … still water runs deep !
Gikk tilbake i tid og fant noen gamle skriblerier. Jeg lurer på om det som Avanza slipper opp nå kan være siste rest av det som den største garantisten (Modelio, eller evt Modelio+Lundgren+Risberg som er et kjent trespann som garantister i flere emisjoner) tok som andel i forrige emi ? I så fall så realiseres det nå tett opp mot break even, men reisen ned hit har nok vært lukrativ. Realiserte gevinster+garantier. Og nå får vi rinse og repeat ? Er det det som er veddemålet ?
Det er nok litt for spennende for disse folka nå. Er kanskje noen finansielle R/R lamper som lyser. Håper nok på en ny mulighet til i nær fremtid. Virkeligheten kan være både trist og brutal, og skulle så gjerne ønske eiere som så på mulighetene i Targovax i biologi snarere enn finans.
Så får vi heie på Gaal og EW og håpe at de finner en løsning som ikke nuller aksjonærverdiene igjen. Videre at Hansen og co drar en kanin opp av hatten som gjør vei i vellinga.
Siv Jensen ville sagt: morna, Avanza. Kos dere med kronene og håper vi ikke ses.
Tillegg… Synes det er litt spesielt å selge mellom egene konti for å så slippe de ut. For å skape falsk omsetning og dra folk med i dragsuget?
Øke lengden på pinebenken, og skape et ekstra surt sentiment ?
Eller bare teknikaliteter.
Nei, Avanza driver kun med business - alltid en plan for max selv om veien kan gå til venstre, høyre, revers eller rett frem - problemet er at det er vi som blir prygelknaber …