Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Targovax sin hjemmeside er tapetsert med følgende uttrykksform:

• unique edge
  • no known competitors
  • best in class
  • important advantages
  • pioneer in the field
  • a novel class
  • highly promising
  • highly competitive
  • strong survival

osv. - er det ingen som gjør noen refleksjoner rundt selvskryt og faktiske resultater?
Det blir jo rett og slett patetisk!

Dette vet jeg ikke, men dersom dette gjelder Modelio så har muligens selskapet underkonti i Avanza som representerer egne kunder som var med på moroa i siste emisjon ?

1 Like

da la eg inn kjøp på 69 800 aksjer på 1,04 dokke må hjelpe meg med å tømme Avanza:)

5 Likes

Hvis vi antar at vi blir kvitt ca 500k Avanza aksjer hver dag så er de tomme om 7 børsdager. Gleder meg.

5 Likes

Det vi sitter igjen med da er like mange aksjer som folk skal selge på 1,15-1,20 for å dra inn et par prosents fortjeneste…

1 Like

Det kan skje ja, men hvis halvparten har litt is i magen på en godmelding så blir det bedre enn at millioner av aksjer fra “en kunde” skal ut.

Og der fylte selgersida seg opp rundt 1,04 Limahl ville vør stolt

7 Likes

Har selskapet kontroll på circio.com som selskapet faktisk har annonsert som sitt domene ?

1 Like

Skjermdump fra dagens presentasjon:

28 Likes

The two other main circRNA biotech players. Good one Victor ! :mega: :stars: :stars: :stars:

10 Likes

Det vi snakket om tidligere i dag;

They (Agenus) are running also PD1 and CTLA4 studies in melanoma, so which should allow us to sort of compare the data from different trails, and then satisfy the requirements of the FDA, to demonstrate contribution of different components.

And this also explains the individual components in the combination study, because obviously, eventually we are aiming at pretty sophisticated combinations, which will include our virus, anti PD1 and this new generation CTLA4. So we have to establish dosing, demonstrate contribution of individual components and then proceed to the pivotal study.

But the fact that we are doing the trail that i presented and that Agenus are running their own dose escalation studies and combination studies in melanoma. Will allow us to present the full package to the FDA

3 Likes

Sykt deilig å se. Det er jo strengt forbudt å fortelle om ting her om de ikke får det til.

targoOovax FTW

Takk for slides

Og klarerering av studiet… herlig

RR: 120/80

2 Likes

Begge studiene er registrert i okt/nov 2022. Så omtrent parallelle løp, eller optimalt om Agenus sitt løper foran med et hestehode eller to ?

1 Like

For Targovax sin del så skulle man tro det var fordel å ha mest mulig data før Part-2?

1 Like

Som kommer omtrent sent 2024 / tidlig 2025 ?

1 Like

Så er det det evinnelige spørsmålet kor skal Targovax rekke å få cash til drift og forskning fra,begynner desverre å haste

1 Like

TRVX start 1:30:38

image

7 Likes

Måtte se presentasjonen igjen, så: Part 1 skal starte Q1-23 og siste pasient rekruttert innen 12 mnd. Skal bruke data fra Part-1 for å bestemme dosering i Part 2, og det er forventet å skje i starten/H1-24.

6 Likes

Da kan Q1 bli innholdsrik…

6 Likes