Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Likte hvordan Levisky fremsto i dag. Åpenbart en dyktig fyr - så langt jeg er i stand til å bedømme :blush:

3 Likes

Endelig noen på topp 5 som plukker litt opp fra Avanza

5 Likes

Ingen tvivl om, at han ved hvad han snakker om. Det var dog ærgerligt, at han ikke præsenterede data på CrnA pga. manglende tid. Det er jo netop data, vi alle sidder og venter på….

1 Like

Oppfattet det heller slik at han IKKE ville dele data på denne seansen ? Mener han sa “…which I will not disclose…”, men det må jeg sjekke en gang til om ingen andre arresterer meg.

2 Likes

Han begrundede det med, at der ikke var nok tid. Måske de fortsat ønsker at vente lidt med at afsløre for meget?

1 Like

Jeg må nok korrigere meg selv…“other interesting features about this (cRNA) which I will not touch upon today…”

4 Likes

Hahaha, det der kan bli noen fine «famous last words», når Wiklund & Co lander en deilig deal på CircRNA og aksjen dundrer opp på tosifret kurs som første stoppested på vei mot himmelen. :sweat_smile::rocket:

Merk ordet, kan.

6 Likes

Mente du “Merck” ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Intet ville glede meg mere Durable

1 Like

Basert på det som jeg plukke opp fra siste Q`s og AR, så blir dette mitt best guess estimate for selskapets kortsiktige kapitalbehov dersom melanom-studiet skal fullføres.

Kassa er med andre ord tom primo Q4 med utløsning av opsjonen fra IOVaxis, og primo Q3 uten. Om noe merkverdig med dette så må det være at selskapet faktisk melder innrullering i del 1 av melanom-studiet som utgjør en kortsiktig forpliktelse på MNOK 63 forutsatt at mine forutsetninger om kost ikke er helt på jordet.

Sannsynligvis ikke et reelt alternativ, men en emisjon innenfor eksisterende vedtak for å forlenge runway til ut 1H-2024 for å være på relativt trygg grunn, krever at ny emisjon (i 2023) gjennomføres med MCAP i området MNOK 700-880 med og uten opsjonen fra Kina. Da kan en jo tørt bemerke at oppsiden er relativt stor opp fra dagens nivå, men at vi foreløpig mangler de nødvendige stimuliene :grinning:

edit: surra det til i første omgang. Emisjon for å dekke runway ut 1H-2024 (ikke 2025 som jeg først skrev)

5 Likes

Virker ikke som om markedet er helt enig med deg

jøss, 1.05. Er det en P på gang? De som ønsker å selge må kjappa på før Avanza stjeler 1.04 :grinning:

2 Likes

Eg tok litt gevinst i og kjøpte 50 k

1 Like

Veldig fin oversikt RubenAyala

For melanomstudiet er det 10 pasienter i run-in som rekrutteres i første omgang og som topper seg på n36.

Total kost pr pasient 1.5mill. er vel det som har blitt sagt. Da tror jeg pengebehov for studiet i 2023 er litt lavere enn det du har regnet med. Hvertfall om man tenker en del kost er tatt ifbm oppstart og planlegging.

4 Likes

Tatt hensyn til det. 10 i hver kohort som øker til 18 etter hvert. Totalt 36 i Del 1. Kost kan muligens være lavere enn det jeg har forutsatt uten at det utgjør enorme utslag. Den nakne sannhet er nokså tydelig når det gjelder behov og handlingsrom, og det som hver enkelt av oss velger å lese mellom linjene når selskapet velger å trykke på “go” i del 1 når behovet tilsynelatende ikke er dekket p.t.

3 Likes

Ligger Avanza og lurer i sivet eller er de ferdig for denne gang?

Mulig at noen har tatt gevinst i P og vil inn?

1 Like

Hvis de ikke har noen annen agenda enn at de skal ut, så bør de i det minste sørge for å få litt volum intraday. Synes jeg.

1 Like

Mon ikke de er færdige ? Selv om det er uforståeligt at de sælger ud på dette niveau. Det er jo det samme som at sige, at de ikke tror på, at der er en fremtid for TRVX.

Om Avanza er ferdig så blir vi kanskje kvitt noen som kom seg inn på krona og litt over?

2 Likes

nå har eg gjort mitt,nå må andre kjøpe;)eller mulig eg skal ha litt til viss Avanza sponser igjen

1 Like