Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Der står Targovaks asa :thinking:

Nei, det står Тарговакс Аса

https://agri.ckcest.cn/patentdetails/9DC151F3-2A87-4E99-B39A-3054112E8C3C.html

Bra jobba på chatten i kveld Ruben.

Du skal se at det bli Targo som kommer med første positive trigger og ikke U som mange går å venter på. :blush:

6 Likes

Enig! - og netop derfor virker det urealistisk, hvis ikke der er en finansiel køreplan for TRVX på nuværende tidspunkt. Agenus har lige så meget på spil som TRVX i tilfælde af konkurs om 6 måneder

1 Like

Agenus sponser studien med sin anti pd1, tror ikke de risikerer mye å tape at all :sweat_smile:

Det er targo som må ha pengene til å kjøre ting videre, enn så lenge.

Men er vi ikke enige om, at hvis TRVX lukker og slukker om 6 mdr. så forsvinder deres patenter/produkter over natten, og så har Agenus en udfordring

1 Like

Fordi ? Det er neppe av interesse, verken for Agenus eller Targovax, å sette i gang Melanom-studiet uten at finansieringen av del 1 er på plass. De sponsede TG-studiene der Agenus skal levere sine innsatsfaktorer er det sannsynligvis lite risiko knyttet til. Omdømmerisikoen er kanskje det verste elementet for Agenus om noe skulle gå galt.

3 Likes

Targovax er en mygg, hvis du ser på hva Agenus har gående, og hvem de samarbeider med! Targovax er ennå ikke nevnt i pipelinen deres, eller knapt nok nevnt.

2 Likes

Er så vidt nevnt på side 33 sammen med 3 andre selskap i tilsvarende utviklingsprosjekt. Ref januar presentasjonen til Agenus.

Agenus Jan 23 2023 (1).pdf (1,9 MB)

550 000 stk på kjøp 1.02 ca. Her har Avanza muligheten. Eller er det ett øre for lavt?

1 Like

Sikkert meglerkontoen i samme sjappe

2 Likes

K Falnes as. opp i 850 k’s Trvx aksjer nå
:money_mouth_face:

4 Likes

har ikkje han ca 500.000 privat også da?

2 Likes

Avanza Manipulasjon ?

3 Likes

Ikke usandsynligt at AVA handler mellem en række af egne nominelle konti og via falske, men ikke ubetydelige købsposter, forsøger at signalere et “positivt sentiment” og derved få retailere til at øge med et par øre for at få handlerne.

Når jeg mener falske købsposter, så mener jeg reelt køber/sælger-sider, der ikke ændrer netto på antal ejede aktier.

Jeg tog 95.000 stk i dag på 1,02.

… spørgsmålet er bare, forudsat der er tale om falske AVA købsposter, hvordan de vil afhænde 600.000 aktier med gevinst, hvis en anden retailer spontant dumper dette antal for at sikre kontanter til turen på fjeldet; dette på baggrund af at køberne ser ud til at være tilstede omkring samme niveau, ergo minimal eller ingen opside.

AVA sælger gerne 350.000 aktier @ 1,020, men afventer når købsposter på 300.000 aktier @ 1,032?

2 Likes

Har sett litt nærmere på finansene. Tror de har lengre runway enn jeg antok:
image

Muligens høst/jul, ikke til sommeren nødvendigvis.

4 Likes

Overlever ikke noe særlig lenger enn til primo/medio Q3 uten ny kapital i en eller annen form.

1 Like

Edit… Ble en ikke forran der RubenAyala… Q3 er i tråd med hva som har blitt sagt, så er det også noen reserver.

Det oppleves som det er en del frustrasjon i innleggene dine, og om det skulle være sånn er det fullt forståelig. Kan godt kjenne på frykten for en elendig finansiell løsning for eksisterende aksjonærer.

Og så er det som du sier, gitt fullmakter prdd, så er handlingsrommet litt begrenset. Om det er sånn at det er skepsis før generalforsamlingen, kan det være noe å samlet gi uttrykk for.

Generelt sett tror jeg Targovax er i en annen posisjon enn høsten 2021. Og at det en medfølelse ovenfor trofaste eiere. I det ligger håp om en bedre løsning.

Jeg har også tenkt på Circio AB. Kan noen komme seg inn der? Til en billig penge. Sitter Targovax med bare litt verdier i cRNA og utgiftene med å ta oncos videre. Altså hodet får kjørt seg.

Kun velmenende kommentarer. Håper Falnes får 10 mill, helts langt mer, ut av sine 850k

Hva skal det by om ikke ny kapital. Selskapet har jo ingen kjente trekkfasiliteter. Regnestykket er jo ellers ganske enkelt.

edit: riktig nok om vi forutsetter at melanom-studiet skal gjennomføres, og store deler IKKE er tatt upfront.

1 Like