Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

usikker mandag,nesten 700 000 i går trur eg,rekner med Avanza stod for nesten 500.000 av dei

1 Like

Selger de mellom egene konti, som de har gjort på det jevne, så blir det vel ned 250 000 stk dagen i snitt??

1 Like

har ikkje gjort det siste gangene

2 Likes

Nummer en på salg med 285 000 er Avanza konto. Volum som holder de unna topp 50 og navnet kommer ikke opp

Samme konto kjøpte fra Avanza sin hovedkonto dagen før

De klarer ikke selge 500 000 dagen mellom kontoene og kvitte seg med de påfølgende dag, som de gjorde en stund. Det betyr vel at det er knapphet på kjøpere, for Avanza vil ut.

Kanskje fordi folk venter på videre fall? Eller fordi det er komplett mangel på interesse? Eller fordi det er for risky før avklaring av finansielle utfordringer

1 Like

Jeg solgte 55000 i går. Sorry. :slight_smile: Går ut fra at jeg ikke er den eneste som kaster kortene nå etter seks år med gjentatte skuffelser. Får tenke på tapet som at man har bidratt med finansiering av norsk kreftforskning. Men altså, ikke bare Avanza som lemper ut.

Er dette egentlig salg i vanlig forstand, eller intern overføring som vi ikke ser i ordreboka ? I så fall hvordan er prisinga ? Ellers så kan man selvfølgelig ergre seg over at Avanza dumper/selger seg ut på bunn, men det er også merkelig at det ikke er noen særlig konkurranse om å plukke opp. Alt havner tilsynelatende i lommene på norsk retail som delvis kjøper og selger før Avanza rekker å gjøre seg ferdig med sitt.

2 Likes

kjøpsposten på 290 865 på 99 øre,kan det vere Avanza som kjøper til meglerkontoen da??

2 Likes

Konto nummer to selger ut. Ingen akkumulering av aksjene som kjøpes av Avanza sin hovedkonto.

Hva som skjer nedover på lista er vanskelig å vite. Er veldig mange eiere. Vanskelig å spekulere i hva som skjer.

Det er jo åpenbart risiko for videre nedgang og hvertfall om det må hentes penger på dårlige betingelser for sittende aksjonærer. Da blir det repeat av hva vi har sett.

Sist emisjon hadde helt krisedårlig gjennomføring. Investorene selskapet skaffet på banen, selskapet og tilretteleggerene, de lyser problemer. At ikke healtcap eller radforsk kjippa inn er kjipt.

Targovax eies nå i hovedsak av folket, mindre investorer. Entusiasmen er ikke all verden. Dette påvirker til de grader. Kan det snu? Kan de med 55 000 tenke det er en ide å doble fremfor å kaste kortene på et tidspunkt? Ikke vondt ment, bare eksempel.

…Det er garantert Avanza mekler på kjøpe. De støvsuger (løvblåser ut er mer riktig) alt over 0.99. En måte å kontrollere nedsalget, uten at kursen faller for mye. Skaper falsk omsetning

EW og gjengen må komme med noke som vekker større og tyngre investorer sin interesse for Targovax,situasjonen no er desverre begredelig.Håper på den forløysande meldinga ikkje er langt unna

Helst det!!! Kanskje vi bare får sell on news situasjon igjen. Sitter nok en del som venter på en mulighet til å komme seg ut med litt mindre tap.

De mest negative til Targovax er de som har fått mest rett. Jeg har lært mye her.

Fortsatt mener jeg at der hvor verdien tilslutt bestemmes, i deal eller salg, er muligheten bra. Og at det er salgbare produkter hvor det er kjøpere. Det mener jeg er viktig. For det hjelper lite med et produkt med ok resultater, men risken ligger i om du får solgt det, enten til BP eller sluttbruker. Her mener jeg Targovax sin posisjon er god.

har,stort tap jeg å,vurderer å lempe ut jeg å,ser ikke noen grunn til å sitte med aksjer her å tape mer og mer for hver bidige dag,ledelse som har daua og sitter på repit.

For min del baserte beslutningen seg om å selge på at det er andre ting som går oppover i dag. Da gjør pengene mer ut av seg der. Så kan man kjøpe seg inn igjen når TRVX har begynt å klatre for alvor. Så jeg har ikke noe problem med f eks å gå inn igjen på 10 kroner og ha 20 kroner som mål. Men å ligge her og vente på 2 kroner mens andre ting dobler seg på en måned, det gidder jeg ikke lenger. :slight_smile:

5 Likes

kunne vel ikke vert mer enig🙂

Helt uaktuelt å selge på disse nivåene, i alle fall. Har man først sittet såpass lenge, så får det bare stå til.

6 Likes

Det samme ble sagt om NANOV (uten sammenligning for øvrig)

Det har vært store ord og lovnader i mange år. Hvor logisk er det at alt plutselig faller på plass = 0!

Slik tenkte jeg også på 7,00 og på 1,72. :wink:

blir hardt å slutte over krona i dag ser eg

Avanza tom ved close fredag, og sluttkurs ned mot nitti blank,

tipper Avanza ble kvitt mykje i dag