Det sniker seg inn i Targo-land ja. Men denne G12D - mutasjonen står for ca 30% av kreft i pancreas, peptid-vaksinen til Targo dekker minst 80% av alle mutasjonene som driver samme type kreft.
Forskjell på å blokkere ny celledeling og det å gjøre immunforsvaret oppmerksom på at de skal bekjempe muterte celler, vel?
TG er langt bedre, i mine amatørøyne.
Ja, enig der. Nå vet jeg ikke hvordan de tenker administrere denne behandlingen (MRTX1133), men det blir nok med systemisk virkning.
Å vaksinere mot denne typen mutasjoner er et klart bedre alternativ, siden man ikke trenger finne svulsten siden vaksinen skal gå rett til immuncellene som ferdes fritt i blodbanen overalt.
For min egen del mer opptatt av at dette studiet får oppmerksomhet, mens T fortsatt trår vannet med sin TG-plattform.
AVA har kun begrænsede antal aktier tilbage, med mindre de er ude i regulær shorting, hvilket rent teknisk må antages at være ekstrem risiko, forudsat selskabet ikke har lagt følere ud til mtp. indhentning af kapital; i dét tilfælde, så taler vi jo kursdrivende information som burde være delt fra selskabet til markedet.
Man sidder altid og tænker “ah, jeg skulle have ventet på fx 0,96” for i 9 ud af 10 tilfælde, så vil det tekniske styre kursen under kronen i et lignende setup", men … i det sidste tilfælde, så stepper der ofte en større aktør ind og samler op på fx 0,985 og så står man dér, uden flere aktier, og kan se sentimentet vende.
AVA sælger sig sikkert færdig via automatiseret salg og det har formentligt været en del af strategien, at de sidste puljer først kan afhændes på. eller akkurat under. kronen, præcis som vi ser i markedet nu. Jeg tipper også at der sælges af strategiske årsager og uden følelser - kill your darlings, for med et svagere salgspres, men over en længere periode, ville der kunne opnås en væsentligt højere kurs end 0,96 NOK pr. aktie.
Tror ikke det er noe å bekymre seg over, det er rimelig klassisk at prekliniske forsøk i mus får store oppslag på “fantastiske resultater”. Det er for en egen sjanger innenfor vitenskapelige publikasjoner som omhandler hvorfor data fra museforsøk ikke er direkte overførbar til kliniske forsøk på mennesker.
Noe som vet hvordan man enkelt kan få en oversikt over pågående fase 1 studier med komboen KRAS(Peptid) vaksine+Chemo ? Om det finnes noen da.
Ikke verst å ende på grønt i dag etter nedtrykket på starten av dagen i dag. Avanza har forhåpentligvis blitt kvitt rundt 500k i dag også og bør da nærme seg null. Kanskje februar blir en bedre Targo mnd og kanskje vi til og med får en melding fra selskapet.
Tenkte det samme,men trur nok dei har igjen rundt en mill
Eller så kommer det en melding fra selskapet i morgen kl. 0700
Det er hel ok - men god melding.
Jeg forventer avtale av ett eller annet slag om TG innen Q4. Gjerne i morgen.
EW har personlig uttalt at cRNA forskninga deira har opna mange døre og at dei får inpass der dei før har fått nei.Håper dette ber frukter,og at den rette partneren fir den rette summen tsr et jafs i Targovax.Alt er mykje lettere med cash sjå berre på Nykode.Trur LG er en ringrev og rette mann til.å få opna ei lommebok hos et middels/stort pharma selskap for å ta del i det EW sei er kanskje det hotteste området for tida
Det er litt trist at aksjonærene ikke har fått litt kursoppgang å glede seg over siste halvår. Flere ting har åpenbart styrket Targovax siste år og driftsmessig er det helt klart en positiv go - og et latent potensiale for en meget pen kursoppgang fra dagens nivå.
Så er det bare denne siste lille brikken som mangler, og som markedet venter sånn på, nemlig den finansielle avklaring.
Avtaler tar tid å få på plass men jeg synes nå at alle trofaste aksjonærer fortjener “en liten kule” i T. Krysser fingrene.
Vi mangler PDAC&NSCLS (eller et annet, eller flere nye studier) om vi skal legge vekt på tidligere presentasjoner. Vi kan jo håpe på at forutsetningene er endret. Partner til fordel på sponsor.
Ellers må vel ett av de to meldte studiene snart melde om rekruttering ? Kanskje før Q4 som ellers blir traurige greier.
Blir det meldt??? Det er jo ikke Targovax som kjører studiene, men de respektive sykehusene
Tror det bare gis rapport om status på Q presentasjonene og ved fullrekruttert
nå ligger der masse billige Targoaksjer til salgs,nokon som har en million til overs og vil bli kvitt Avanza for godt?
Må vel ha nærmere 2 ?
tja rekner med dei solgte en del på mandag og i går
Hvor stor omsetning var det mandag+tirsdag ?