Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hei,

Vi kan dessverre ikke meddele hva vi foretar oss i enkelttilfeller.
Men vi setter pris på henvendelser fra investorer og vil undersøke aktiviteten du referer til.

Vennlig hilsen,

Markedsovervåking

… Avanza har brukt dette flittig ifmb nedsalg i hele 2022. Spes når de selger mye…

4 Likes

Har tidligere ikke sett en slik enkel oversikt over kliniske studier med OAV`s som bl.a inkluderer ONCOS-102

pathogens-11-01146-v2.pdf (935,7 KB)

10 Likes

Hei,

Vi kan dessverre ikke meddele hva vi foretar oss i enkelttilfeller.
Men vi setter pris på henvendelser fra investorer og vil undersøke aktiviteten du referer til.

Vennlig hilsen,

Markedsovervåking

OSLO BØRS

4 Likes

Får håpe det hjelper at de får mange henvendelser og at de faktisk sjekker opp litt…

7 Likes

Sendt avgårde en mail jeg også - får vel standardsvar tilbake. Men om det kommer mange henvendelser kanskje de går det litt mer etter i sømmene :man_shrugging:

3 Likes

Får vi satse på noen fine nyheter her fremover, samtidig som pengene ikke forsvinner i 2 andre norske biotek (pci og nano) så har investorene nå nykode,ultimovacs,bgbio og targovax å satse pengene i. Husker fra tiden når targovax handlet på 10-20 kr så lå det alltid utrolig mye på salgsiden i boka uansett pokker hva som skjedde. Legger man sammen noen av faktorene rundt patent og annet kan det tenkes at motpart i patent strid har kjøpt en del og “holdt” kursen nede siden den gang. ( skjult under nominees) Spekulasjoner fra min side selvsagt men skjønte aldri helt hvorfor dengang. Hvis de har villet stikket kjepper i hjulene så har det på så måte fungert. Uflaks med nyenbergh og avanza momenter som har trukket mulig patent motpart i riktig favør. Nå synes jeg det er på tide at dette snur og såfremt Targovax leverer og jobber sakte men sikkert slik de har gjort så må dette løsne før eller siden tenker jeg. my thoughts are my own ofc :slight_smile: la forresten merke til Crna design koblingen idag på layout vedrørende hjemme siden, så er vel ingen tvil hva det satses på for øyeblikket, blir utrolig spennende fremover. ha en fin helg targovax aksjonærer.

6 Likes

Du er ikke alene om å tenke “kreativt” om dette forholdet. Det har jeg også gjort, men jeg har etterhvert kommet frem til at dette sannsynligvis er en non-event. I det minste inntil motparten har et kommersielt produkt som muligens kan krenke Targovax sine patentrettigheter. Dersom motparten allerede har et kommersielt produkt, så vil jeg anta at denne disputten hadde vært et sivilt søksmål initiert av en av partene. Jeg tror derfor at motparten mest sannsynlig er å finne på en liste over selskap med et klinisk studie i tidlig fase, og naturlig nok i en kombi med egen vaksinekandidat+chemo ? + evt noe annet.

Targovax vet sannsynligvis hvem motparten er, men kan ikke kommentere forholdet siden identiteten ikke er kjent/offentliggjort. Resultatet blir at markedet (vi) står i fare for å koke tynn suppe på spiker, og lager unødvendig mye styr ut av ingenting.

Det sagt, så kan TG fortsatt ha stor verdi, og jeg kan selvfølgelig være på ville veier. Uansett, det spørs om ikke selskapet hadde vært tjent med å gi en kort redegjørelse om forholdet på neste Q så langt det lar seg gjøre, og på samme måte som selskapet også er svar skyldig når det gjelder status om IOVaxis. Finnes det lik i skapet, så er det på tide at de slippes ut (det gjelder egentlig alle annonserte samarbeidsavtaler - uten å nevne navn - de siste 3 årene). Hva er status februar-2023 ?

6 Likes

Det ser ikke ut som det skjer noe med TG01 studien på Rikshospitalet

https://oslo-universitetssykehus.no/sok?k=Dr.%20Fredrik%20Schjesvold&Source=https%3A%2F%2Foslo-universitetssykehus.no%2Fsteder%2Frikshospitalet#AllContent={"k"%3A"Dr.%20Fredrik%20Schjesvold"%2C"l"%3A1044}#Documents={"k"%3A"Dr.%20Fredrik%20Schjesvold"%2C"l"%3A1044}

Ting går utrolig tregt. Her ble det vel sagt at første pas. Skulle inn høsten 22

Tillatelse til studien fra norske myndigheter ble gitt først 22 desember 2022 så hva er problemet?

7 Likes

AVA inkl meglerkontoen har ca 2 mill aksjer igjen ved close tirsdag denne uka. Er det tomt etter børsslutt i dag ? Omsatt ca 800K i går, så tvilsomt at det kan skje uten litt mer trøkk enn vanlig i løpet av dagen ?

1 Like

De er under 1,5 mill på dagens liste. Så det er bare å håpe at de er tomme når dagen er omme…

3 Likes

I tillegg så kommer denne som daglig fylles opp fra #2

1 Like

5 Likes

Det ser ut som litt mer enn et automatisk svar. Håper de faktisk sjekker det ut.

3 Likes

Ikke annet enn at kassa snart er tom, men det tenker du kanskje ikke er vesentlig?

1 Like

Nå har en del her mast om at kassa snart er tom omtrent siden dagen etter forrige emisjon. Kan dere ikke finne dere andre sektorer å slenge dritt enn biotek hvor alle vet at det trengs påfyll med penger innemellom.

7 Likes

Hele poenget er at når tilliten er fordampet blir det svært vanskelig å hente penger i det hele tatt. I beste fall får vi en ny ekstrem utvanning.

2 Likes

Hva mener du med dritt? Selskapet er i akutt behov for penger. Prosjekt utsettes og innsidehandler er fraværende. Mulig selskapet har levert fantastiske data, men per nå gjenspeiles det ikke i aksjekursen. Mange av dere har hauset aksjen gjennom mange år. Jeg er den som får klovnefjes når jeg stiller spørsmål eller er kritisk. Så langt har de til gode å levere noe som genererer penger i kassa og ikke bare store ord. Klart man blir skeptisk når selv innsiderne ikke handler på dette nivået.

8 Likes

Det er dessverre sånn at den finansielle statusen til TRVX er selskapets akilleshæl nå.

Under DNB Healthcare seminaret i desember snakket jeg med en forvalter av en STOR formue, som også har investeringer i andre norske biotek. Han var svært bullish på det han hørte om circRNA, men sa at selskapet nå ikke var “investerbart” før finansieringen var ordnet. Men som finansiell investor ønsket han kun å gå inn som max 5 - 20 % eier i en større refinansiering som sikret selskapet arbeidsro.
Halvfinansierte selskaper har jo de jo sett hvordan det går med om de har uflaks og trenger påfyll på et tidspunkt hvor de ikke har nyheter å komme med samtidig med at markedet er dårlig.

PS Jeg har kjøpt aksjer nå nylig selv, men også hatt aksjer i selskapet siden før IPO’en så jeg ønsker selskapet alt godt og håper å få igjen litt av tapet mitt etter hvert.

11 Likes

Hadde jeg vært CFO eller CEO som hørte at din venn forvalteren FAKTISK ØNSKER å gå inn med 5-20% så hadde jeg tenkt “Juhu, da trenger jeg bare fire til!” og så hadde jeg brukt vedkommende for alt jeg kunne for å knytte sammen en “Gang of 5” som tilsammen sikrer selskapet arbeidsro.

Det er jo kjempebra at vedkommende faktisk ønsket å gå inn med 20%. Må være lov å tenke positivt :wink:

2 Likes