Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ekstraordinær generalforsamling?

1 Like

GF var “knipne” med fullmaktene i fjor så det tror jeg ikke de går for.

1 Like

Tror nok ikke GF blir rausere i år. Det er vel relativt mange som tenker terskelen er nådd og vel så det, når det kommer til å hente penger. Alt tilsier at det blir en vanskelig om ikke håpløs oppgave. Kaninen må opp av hatten.

1 Like

da er eg ferdigkjøpt i Targovax,berre å krysse fingrane for at EW og gjengen kan ha sine ord i behold

6 Likes

Flott at noen bidrar med å tømme AVA :smiley:

1 Like

jaaa,men kor lurt det er vil no vise seg;)har kjøpt masse aksjer på rundt en krone.

2 Likes

… ser man på ugens handel så langt, så ser det ud til at AVA ikke sælger under 0,960; sidste mulighed for aktier under kronen excl. de ~60.000 stk der ligger til salg pt?

3 Likes

Som det nevnes ovenfor så har jeg også grublet litt (det er jo det en ideelt sett bør slippe å gjøre :grinning:), om det allerede kan være gjort en avtale når det gjelder cRNA i Circio AB, men at alt foreløpig er NDA inntil IP er tilfredsstillende sikret. Det kan vel i teorien være mulig uten at det nødvendigvis er meldepliktig ? Inntil videre tar hver part sin kost på egen bok, og rydder opp gjennom emi i Circio på et eller annet tidspunkt når det er naturlig at samarbeidet avsløres uten risiko.

Men det er vel uansett ingen grunn til at Targovax skal slippe inn noen andre for en billig penge (les 10%).

3 Likes

Emisjon i Circio? Nei men salg av deler av selskapet kan vi diskutere. For store penger evt.

4 Likes

Upfront, aksjesalg og emisjon bør være en fin treenighet - det handler jo bare om hvilken mcap de setter på Circio :slight_smile:

4 Likes

Yepp, teknologien som innskudd fra T i Circio kan prises til et beløp tilsvarende et kontant innskudd fra en strategisk part (eller mer). Deretter kan en kjøre en rettet/privat plassering i T, og alle parter gleder seg.

4 Likes

Nydelig!!! Si ifra om hun svarer :slight_smile:

Er vi fortsatt topp 3, eller er noen i ferd med å møte seg selv i døra ?

2 Likes

Ingen som sater på T enda hvertfall :sweat_smile:

Will do :+1:

4 Likes

Du får bare komme med eksempler hvis du har Ruben…

1 Like

Det er ikke min oppgave å forsvare en slik påstand. Derimot så bør selskapet på ett eller annet vis underbygge hvorfor vi skal tro på denne definisjonen av egen fortreffelighet. Før det er for sent. Kan fort oppfattes som et håpløst breialt utsagn. Vi har alle vage minner om “best-in-class” og “vi kan ikke selge oss alt for billig heller”.

Om det var et forsøk på å bygge opp en form for spenning, så er den i ferd med å forsvinne inn i tåkeheimen. Det er både tyst, og intet tegn til liv. Er det noen hjemme ? Det er vel det jeg lurer på.

2 Likes

Orna og Laronde hadde vel vært litt lengre i cRNA i “gamet” enn Targo før de landet avtaler. Jeg vet ikke om de også gjennomførte In Vivo før noen banket på døra eller om dette ikke var nødvendig med deres teknologi. Det er bare en ukes tid til at vi forhåpentligvis får noen svar på finansielle?

1 Like

Det er nok riktig. Orna og Laronde jobbet opp mot 4 år uten å dele nytt om cRNA, og før de fikk om bord strategiske/finansielle partnere. Skjønner imidlertid ikke hva selskapet kan guide om det finansielle som kan avvike mye i forhold til det vi vet i dag. I så fall må det komme noe nytt i løpet av de gjenværende dagene før Q4 ?

Vi vet jo svært lite idag. De må jo si et eller annet før pengebingen er tom.

Edit
Burde kanskje brukt “sparegrisen” isteden for “pengebingen” :smiley:

1 Like