Fin presentasjon. Kommentar pÄ langsiktigheten til finanspartner og pÄ andre interessenter i tillegg til dette. Og for Ä ikke glemme at de har etablert IP, som er sendt inn og at de satser pÄ Ä vÊre fÞrste cRNA produkt i klinikk. FÞrste cRNA produkt i klinikk. FÞrste cRNA produkt i klinikk. Det lÄter bra.
Buffet, er dette dÞdsspiral lÄn targo har fÄtt?
Har ikke fÄtt med meg dagens presentasjon enda. Ble det bekreftet at det nÄ er sendt mer enn den ene patentsÞknaden pÄ cRNA som vi kjenner fra desember ?
Han sier âWe have filed critical patent applicationsâ, sĂ„ det tyder pĂ„ at flere er sendt inn.
Da er kanskje tiden moden for Ä dele mer enn det vi har fÄtt servert sÄ langt, og at det presenteres slik at det er noe som familiene Glum og Stutum kan forstÄ
Se der ja, snart i rÞdt. SÄ intet nytt sÄnn sett. ForstÄ det den som kan. ForhÄpentligvis bare en dump pÄ 700K fra en utÄlmodig sjel.
Noen la 8 mill pĂ„ bordet daâŠ
Det fikk jeg ikke med meg ?
NĂ„ retta det deg inn her⊠FĂ„r samme som dere. Det var merkelig. DnBâŠ
Ser ikke den orderen hos dnb?
Er vel borte nÄ da ? Jeg ser heller ikke noe annet enn dumpen som kom.
LĂ„ separat fra dumpen
Rart, sÄ det ikke hos DN nÄ med 15 min forsinkelse. Bare 8300 aksjer pÄ 1,05 der.
Har begynt sÄ smÄtt og Þke her igjen. Litt skeptisk til finansieringslÞsningen, men nÄ er Targo verdt et bet og spesielt med tanke pÄ cRNA og lÞpet videre her.
Med noe ekstra pÄ kistebunnen sÄ hadde jeg nok kjÞpt mer, men man blir jo bare matt og motlÞs av reaksjonen i markedet. BelÞnningen for risikoen man har tatt som langsiktig er jo verre enn den svarteste forestillingen fra finsk fjernsynsteater pÄ tidlig 70-tall.
Dagen er ikkje over Ruben,meir spent pÄ morgadagen,Ting skal evaluerast og absorberast;)
Men dette er jo mer normalen enn noe annet om man f.eks ser pÄ hvordan bio-selskap i tidlig fase i USA finansieres med warranties all over the place. Men her hjemme sÄ er det hyl og skrik.
Ja, vi fÄr se det an og gi det litt tid.
Og ikke uten grunn.
DĂDSSPIRALLĂ N: Det har vĂŠrt mye diskusjoin om sĂ„kalte dĂždsspirallĂ„n som norske aktĂžrer som Element, Induct og Lavo har gjort bruk til tross for sterke advarsler. Avtalene om slike lĂ„n fungerer normalt slik â litt forenklet beskrevet: Selskapet inngĂ„r avtale med lĂ„ngiver om en lĂ„neramme med et antall lĂ„n (transjer) som igangsettes over tid. LĂ„nene skal kunne konverteres til viss aksjekurs â normalt laveste kurs i lĂ„neperioden fĂžr konvertering og gjerne ogsĂ„ med rabatt (f.eks 5 prosent eller minimumsbelĂžp) til dette. LĂ„ngiver sĂžrger samtidig for at de har fĂ„tt tilgang pĂ„ Ă„ lĂ„ne et betydelig antall aksjer.
Er ingenting som biter pÄ denne aksjen,andre bio aksjer stiger markant ,pÄ en liten nyhet,tror d ikke er mye hÄp i denne aksjen,blei Þdlagt og rÊvkjÞrt av forgie ledelse.