Jeg har en knapp på at de satser klinisk/medisinsk og håper det vil gi uttelling i enten avtale eller finansiering. Tror ikke de har en plan utover det, da jeg selv ikke ser hva den kunne være. Men håper virkelig jeg blir overrasket av noe nytt jeg ikke har sett før.
Jepp det var den emi jeg omtalte i desember kanskje dette er riktige sporet
Har trua på at morgendagen blir bra - it is hope in the hanging snore😊
Er det forventninger eller den vanlige lekkasjen i forkant av nyheter?
Er nok berre vanlig lekkasje om at finansiering er ordna og alt ligger til rette for langvarig og stor oppgang vil eg tru
Da hadde vi nok vært 30% opp allerede!
Gi det en time eller to, Domboshawa.
Spørs om det ikke ligger i kortene at +700K på 1 blank skal fylles før dagen er omme.
Aktive vaksine studier (ImmunityBio)
Ikke så lett å finne noe av nyere dato, men om vi skulle ha med en langsiktig og solid aktør på reisen fremover
En kjøpsordre på 2,3 mill aksjer er synlig nå
Edit : var. Mindre nå
Trvx v/EDW har tidligere ment at aGenus er den ideelle partneren etter at Ø.S ikke kunne “gi bort selskapet” til Merck (min antagelse).
Tror dessuten at aGenus ikke kun er teknisk den beste partneren men det kan vise seg å bli Trvx’s finansielle redning, en skal ikke se bortifra at aGenus vil være svært interessert i cRNA teknologien - jeg har enda en glims av håp og sitter stille ( ikke som en ‘sitting duck’ håper jeg)
Det var den forrige CFO som kom med uttalelsen, ikke Ø.S. Og hvorfor i alle dager tolker alle dette som om at Merck ønsket selskapet til “gi-bort-pris” ? Poenget til CFO var vel bare at Targo var umodent for utlisensiering på daværende tidspunkt.
Angående Agenus:
We ended our third quarter 2022 with a cash, cash equivalent, and short-term investment balance of $218.2 million as compared to $238.3 million and $306.9 million on June 30, 2022, and December 31, 2021, respectively. Cash used in operations was $32.2 million for the quarter ended September 30, 2022, and $128 million for the nine-months then ended.
We recognized revenue of $22.8 million and incurred a net loss of $56.7 million, or $0.19 per share, for the third quarter ended September 30, 2022. For the nine-months ended September 30, 2022, we recognized revenue of $69.6 million and incurred a net loss of $156.6 million, or $0.54 per share.
Ser dette ut som et selskap som er interessert i å ta på seg flere dyre studier? Kjøpe opp Targovax eller lisensiere inn TG-plattformen?
De får jo testet ut molekylene sine gratis under nåværende avtaler med Targovax…
Agenus leter selv etter strategiske partnere som kan være med på å finansiere veien videre. Så nei, det kommer ingen finansiell løsning fra den kanten til fordel for Targovax.
https://ascopubs.org/doi/pdf/10.1200/JCO.22.02072?role=tab#.Y-wulN0Ry1E.twitter
jco.22.02072.pdf (357,3 KB)
Du mener altså at ONCOS har en verdi ?
Det kan se sånn ut, ja…
Det kan virkelig se sånn ut. Plutselig blir den kommende studien veldig interessant.
Oncos og Agenus trippel med potensiale for å knock it out of the park!!!
Tillegg… EW burde kommentere på dette i morgen. Om ikke får han spørsmål fra meg.