Det er vel bare å rulle i fri nå inn i Q4 presentasjonen
Tenkte mer på styrets ansvar og handlingsrom.
De har skutt seg selv i foten gjentatte ganger med hvordan emisjonene er håndtert. Flere ganger har kursen hatt en positiv utvikling og de har da umiddelbart kjørt på en stor emisjon med solid rabatt. Verste var siste emisjon som må være pensum i lærebøkene på hvordan man ikke skal gjøre det. Tilretteleggerne her burde fått 0 kr for den jobben de gjorde der.
Så med denne historikken så er det en inngrodd vegring mot å satse på aksjen fordi det tidligere er møtt med emisjon.
Selskapet trenger penger utenfra for at dette skal kunne få en lykkelig slutt. At de ikke har klart det enda er skremmende og jeg begynner å lure på om det er på tide å kaste korta snart fordi tilliten her til ledelse og styre begynner å bli tynnslitt.
Mitt tips har vært siden medio desember (15.12 overføring av patent til TS og emisjon hos mulig patentsakmotpart) at det kommer en avtale om TG, patentsaken løsning og cash til T. Tar stillheten som har vært de siste måneder som at det har vært arbeidet med dette.
Vi får se den 16 februar om noe kommer
Titalls nye innlegg…. Tenkte at endelig kom dealen, men neida, samme gamle leksa, gitt.
Established GV1001 Research Foundation
Professor Gustav Gaudernack’s collaborative study on the development of anti-cancer immunotherapy
(Norway radium Hospital Research)
2008 - 2013
Birth as Bio Company
Established Kael GemVax Co., Ltd.
Acquisition of GemVax AS from Pharmexa AS.
Disse trenger løsning på patentsaken
theroger sitter på mye kunnskap om historien, klipper fra han hit:
theroger
21:17
Alle forhold ligger tilrette for å få til noe. Her har EW tatt Targovax fra en one trick pony til noe som er interessant å satse på, både med produkter, utviklingsløp og mannskap. Det står det respekt av. Det vitner om en sykt driftig og intelligent CEO. Innrømmer at jeg er fan av EW.
Så styres liksom skuta rett i dass på det som gjelder nå? Få inn penga. Nei, det tror jeg ikke. For de med lekkert agn biter nok fisken, selv om det er vanskelig for mange.
Jeg er veldig spent på IP. Den må på plass. Uten det er det ikke mye verdi å hente.
TG kan gjøres deal på eller selges
cRNA kan gjøres deal på eller selge deler av eventuelle rettigheter, på feks vaksine.
ONCOS som vi ser i dag tror jeg ikke er så lett å få noe for.
Jeg har diskutert cRNA med flere seriøse som uten tvil mener dette er det neste store. Nå sist med David Sinclair, som har brukt noe av samme tilnærming til å få blinde mus til å se igjen. Da med ord RNA. For å kunne ta dette videre, så er cRNA meget spennende. Fikk også bekreftelse på en del ting rundt den epigenetikken som Targovax peiler seg inn mot, og likhetene med aldringsprosessen. Etterpå postet han på Instagram, at denne likheten er spennende.
Så jeg har skikkelig trua!!! Dette drar de i land. Og bare kompetansen i Targovax er verdt mer enn mCRAPen vi snakker om dagen.
Gleder meg til ATH i det som blir Norges boi-lokomotiv.
Godt poeng… De ansatte Sergio som business developement director nettopp. Sånn sett peker pilen i riktig retning.
Gitt det positive utfallet rundt patentstrid om TG (og veien videre), så virker det mest realistisk å få til noe her før kassen går tom kontra crna der de er ganske tydlige (2024–>)… krysser fingrene og håper vi får noen svar torsdag.
Nevner han Targovax ? Det er buzz som vi savner etter 3 presentasjoner.
Særdeles useriøs udtalelse, alene vurderet på selskabets seneste ansættelser.
Hvis man som aktionær sidder med idéen om at TRVX den ene måned tiltrækker og ansætter dygtige medarbejdere (forskere) og den anden måned afskediger ditto medarbejdere, så læser man ikke selskabets signaler, eller også har man en second agenda.
Den åbenlyse forklaring her er med 99,99% sikkerhed at Erik Wiklund og bestyrelsen har en strategi for selskabets kliniske fremtid og finansielle behov.
Torsdag er der flere fakta på border og al spekulation før fakta foreligger ér og bliver lin spekulation.
Targo har nærmest avfeid patentstriden som et ikke-tema. Den siste anken dreier seg kun om en ørliten del av patentet.
Samtidig har de også sagt det trengs mer data før TG er aktuelt for lisensiering - noe man har på gang med de kommende studiene. De er i tillegg med ny adjuvant. Den forventer man riktignok bedre resultat av, men allikevel er det ikke bevist før en har utført nye studier.
Så, hvorfor skal en avslutning på en anke i en patentstrid om en marginal del av et patent utløse en stor deal? Er det motparten som plutselig skal bruke en masse penger her etter å ha trenert prosessen i en årrekke med en juridisk sak? Eller står andre i kø og avventer anken?
Har man plutselig nok data for i det hele tatt å lage en deal?
Ikke useriøs for jeg sa om de ikke kommer med løsning. Men jeg deler ditt synspunkt om at nylige ansettelser kan være en sak som trekker i retning av at ledelsen har en strategi for å løse det finansielle. Så må jeg si at jeg har sett tilfeller der man har ansatt og så har det gått til helvete kort tid etterpå. Husker du ansettelsen av Skullerud i Nanov han ble nok lura.
Jeg nevnte aldri Targovax. Det som er sprøtt er at både aminosyreregulering av mTOR og MMPer som mål ble. Så vipps er det der ONCOSxxx legger seg.
Om det gjelder bare en av RAS-mutasjonene kan det være store verdier på spill for motparten. De har jobbet hardt for å bestride patentet uten å lykkes.
Det er riktig at det er henvisinger til GV-1001 i patentsaken, men det er også referanser til GV-4000 (Globeimmune som i dag eies av Nantworks - Founded by Dr. Patrick Soon-Shiong, scientist and inventor of the first human nanoparticle chemotherapeutic agent Abraxane)
Videre er det også referanser til KIF20A-derived peptide vaccines.
https://patents.google.com/patent/IL200478A/und
Hensikten med disse referansene er vel først og fremst for å underbygge argumentasjonen om at TG ikke representerer noe nytt. Det er nok mindre sannsynlig at disse referansene er med på å avsløre motparten. Men om så er, så det flest referanser til GV-4000.
Det gjelder TG i kombinasjon med chemo i Europa. At motpart ser verdi i dette er selvsagt, men det trenger ikke bety at det er et stort selskap som står bak og er interessert i plattformen. Som Ruben er inne på kan det like gjerne være et tidligfase biotekselskap
Hørte også på Radium-episoden i fjor der EDW og LG var gjester. De sier rett ut at TG «is not there at the moment» angående utlisensiering. Det er først etter man har resultater fra de kommende studiene at dette er aktuelt.
Jeg bare påpeker hva selskapet selv sier; det er ikke for å være negativ.
Men fortsatt salgbart vil jeg tro. Om dette alternativet heller ikke er modent nok så er jo emisjon den enkle og eneste konklusjonen på kort sikt.
Det er jo det store spørsmålet.
Hvor lenge har TG vært åpen for partnering på hjemmesiden?
Det er snakk om mange år. Hvis TG plutselig er interessant for andre på nåværende tidspunkt må det være pga. større, generell, interesse på dette feltet i industrien. Men det har det også vært en stund nå, og uttalelsene fra EDW/LG er fra i fjor sommer.
Kjøpsposten på resterende av den millionen på plass på 0.96,fleire som har trua,TRUR Targovax har noko meget interessant pågang og at LG overrasker positivt ganske snart
Ooops da…når det gjelder Nantworks, så er det altså en kobling/eierskap til ImmunityBio som allerede er et stalltips. Var med på finansieringen av mUSD 157 i desember 2022: