Nokon som vil ha 1 mill aksjer på 0.95
Flytta til 0.96
Nokon som vil ha 1 mill aksjer på 0.95
Flytta til 0.96
Sikkert Morgan Stanley bank. De prøvde seg på 0,98 for en stund siden, men da solgte de alt dagen derpå. Mulig de skal gjøre det imorgen også? Når de dukket opp sist så forsvant AVA. Blir jo helt koko å følge med på disse listene.
Torsdagens presentasjon blir spennende og dessverre er jeg redd for at svaret blir at det går bra og at det er full aktivitet ut fra ressursene til selskapet. Det vil vel si at aktiviteten er på et minimum og at Oncos mer eller mindre er lagt på hylla. Jeg er redd for at selskapet slaktes og at vi blir sittende igjen med tapet, mens noen stikker av med RNA verdien
Det var tider det…
Flåklypa Tidende ?
Sist det ble så stille lå kursen på 9 før sommeren, så 7, Myrild ut, så ble ØS ført ut bakdøra på 6.5, videre fikk vi fritt fall og Targovax stod med lua i handa på1.7kr. Den tilliten som er vist fra aksjonærene bør de vise seg verdig. Det er både bio og finans som gjelder. Klarer de ikke levere? Jeg lever i trua.
Snart bare aborum, du og jeg som tror på at TRVX kan komme med noe som helst positivt @Takk Og @Bompiole og @Profit da Ellers er det mange med null tro på selskapet som bruker mye tid her…
har invistert masse penger i Targovax siste tiden da eg var sikker på at cRNA ville bli suksess,er vel for naiv.Men har ikkje gitt opp håpet om at Targovax har et eller anna på gang for å sikre drift/studier en periode til.Synst med nyansettelser,internasjonal oppmerksomhet og nye studier så virker EW og gjengen og ha gjort masse riktig,men er nå desverre avhengig av å skaffe kapital i et håplaust marked.Må bli fryktelig for EW og LG viss dei ikkje kjem opp med ei løysing så ikkje inneber ein håplaus blodig emisjon,svaret får vi vel mest trulig ganske snart
Du kan jo bidra til å snu sentimentet om du har noe som kan styrke de svake i troen ?
Nei de som ikke klarer å se en eneste positiv ting med selskapet de eier aksjer i kan jeg ikke hjelpe.
Det verste med nedgangen nå er at det
ennå ikke foreligger emisjon som mest sannsynlig må komme snart. Liker heller ikke stillheten fra selskapet de siste mndene. Virker ikke som noen har troa idet hele tatt. Hadde jeg hatt noen hundre mill hadde jeg nok gjort en private placement med targovax så de kun få jobbe i fred uten dette pengemaset hele tiden. Lov å drømme
Hva er så det positive som du ser ?
Jeg tror de har en avtale på gang men det vet jeg du ikke tror på så det blir “å tale for døve ører”.
Liten forskjell egentlig. Du tror. Jeg håper. Men utdyp gjerne. Hva slags avtale ? Kommersiell eller EK ? Du kan i det minste være glad for at tvilerne enda ikke har kastet kortene på samme måte som garantistene har gjort.
En kombinasjon.
Lobby har trua:+1:
Perspective is a funny thing. If i hadnt lost tonnes of money in targovax over the last 5 or 6 years, I would be licking my lips over the coming emisjon. I would be thinking one more capital raise and then happy days as they move closer to a nice crna deal. I will pick the bottom and come in after the emisjon. Instead i am thinking, shit i have lost so much money, should i just take this horrendous loss instead of losing another 50% when they do another horrid emisjon and then the guarantors dump shares again for the next god knows how many months…hmmmm
Tilbake til fokus og harde fakta nå.
Det er bare litt over et døgn unna til aksjonærene i Targovax får en en Q4 rapport og en muntlig presentasjon av “rikets tilstand”.
Det vi vet pr dato at det faglige/businessen har blitt levert i henhold til planer siste året og det er bra - men dette er nå i februar 2023 historie. Det vet vi.
Q4 presentasjonen er nødt til å inneholde konkrete planer for fremtiden om økonomi og finansiering. Det er den viktigste saken på Q4 presentasjonen.
Hvor mange som er innrullert i Kansas City i Q4 og frem til 16. februar er underordnet.
Har man løsning på økonomien er alt vel og aksjekursen bør stige betydelig. Som Going Concern er Targovax kraftig underpriset men markedet er i dag ikke villig til å gi den rettferdige prisen på aksjene på grunn av usikkerheten med økonomien.
Er det ingen konkret løsning på økonomien nå på Q4 presentasjonen er situasjonene helt en annen.
Da må Targovax vurdere gå til oppsigelser av ansatte i betydelig utstrekning allerede i mars måned. Grunn? For drastisk å redusere kostnadene meget raskt slik at lønn i oppsigelsestiden, ansatte forpliktelser og annen gjeld kan bli dekket av resterende likviditetsbeholdning . Dette er utgifter som fort vil løpe i noen måneder og dette må derfor settes i gang allerede i mars måned. De ansatte må i oppsigelsesperioden konsolidere og sikre data og forskningsprosjekter slik at de kan tas videre og startes opp igjen. Det er å sikre verdier.
Deretter kan man foreta en likvidering / salg av aktiva og fordele salgsprovenyet på aksjonærene. Dette er måten å redde resterende aksjonærverdier på.
Skuffer Q4 på økonomi må styret etter forpliktelsene i aksjelovens umiddelbart innkalle til ekstraordinær generalforsamling og få valgt et avviklingsstyre for da har ikke det sittende styret og ledelsen med EDW og LG gjort jobben sin med å sikre videre drift.
Skal vi håpe på at det har fått til en avtale om TG eller en annen brofinansiering / selskapskonstruksjon som løser opp i situasjonen?
For emisjon blant slitne aksjonærer er vel neppe mulig og ikke gidder vel aksjonærene å gi bort verdiene i en slakteemisjon med “ulvene”?
Er 16. februar 2023 Deadline Day?
Motstrøms, om alt ser helt håpløst ut, hvorfor vente med nødbremsen til etter Q4 ? Quo Vadis ?
Hvis vi får en avtale nå bør den kunngjøres i morgen etter børs.