Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Du tenker på byttekameratene? Jeg har fortsatt troa på AVA som ønsker lavest mulig kurs innen torsdag. De sluttet å selge når de fikk litt motstand. Nå har de mest sannsynlig startet igjen. Vi får se om noen dager.

1 Like

Storebrand solgte over 300k for tre dager siden ja og satt igjen med ca 200k. Tror ikke de kan tynge kursen med den beholdningen (hvis de ikke allerede er tomme).

Ja, dette var gjengangerne i 2022. Sammen med MSI. I nedsalgsperioden til AVA i år så har de knapt rørt en finger.

1 Like

Avanza hadde vel 923.000 å bidra med

Ingenting hadde smakt bedre enn e Q med positive nyheter,unner Targovax,aksjonera og pasientane det

3 Likes

EW har vel sagt indirekte at han vil oppdatere markedet på det finansielle på torsdag og de jobber innfor “rammene”. Jeg synes det lukter en deal på et eller annet. Har ikke store forhåpninger til noe kjempestore greier, men noe som finansieres oss ut året med det programmet som er skissert bør de klare. Det er cRNA avtale vi venter på så en finansiering frem mot det er jeg fornøyd med.

7 Likes

Kursen manipuleres åpenbart. Skal man vinne i aksjemarkedet må man overse slikt, selv om det innebærer risiko.

2 Likes

Hva slags nyheter ser du for deg på Q? Blir en non event med finansiering usikkerhet i førersetet. News pleier man å børsmelde, ikke skryte med på Q.

4 Likes

Enig med @Pk2k Skjønner ikke helt hva han kan si om det uten at noe konkret blir lagt bordet, hvilket ikke vil skje på en kvartalspresentasjon. Så da må svarene nødvendigvis bli “ulne” og vage.

1 Like

Innenfor rammene er vel ca35mill gitt dagens kurs. 3mnd ekstra på sparebluss.

Det er nå det gjelder. Skjeldent spent før torsdag, så håper EW leverer. Om ikke det kommer noe konkret, så hadde litt oppdatering vært veldig betryggende.

Jeg har vondt for å tro at de ikke har noe på gang.

3 Likes

Rammene er vel strengt tatt 39 mill aksjer. Det blir ikke rare greiene av det, med unntak av en rettet emisjon til noen som kan regne med lange briller. Emisjon med premie for en gangs skyld hadde jo vært noe det å slå i bordet med :heavy_dollar_sign:

1 Like

Ja, dette ser virkelig lovende ut - hva skulle vi gjort uten nyhetsstrømmen til EDW!

1 Like

Strengt tatt, ja. 39mill stk. Med rabatt og honorar, så er det vel ikke mer enn 20mill inn i kassa og en kurs på 0.3kr.

Noe annet må til. Enten salg av deler, eller premium, eller avtale. Gaal har jo vist, som de så fint sier, at de kan få inn penger. Uansett, kommer det noe annet enn en forferdelig emisjon, så bør kursen justere ganske greit.

Har satt strek over pengene som var i Targovax før sist emisjon, men å gjøre det en gang til blir vondt.

1 Like

Hvis TRVX kommer med et eller annet som slakter dagens aksjonærer så har strategien med å legge radiotaushet på cRNA ikke slått til. De sier selv at de mener at lav profil er beste løsning for å sikre langsiktige verdier. Gjør de det hvis de må gjennom en tragisk emisjon, neppe.

Derfor har jeg trua på at de har en løsning som nettopp sikrer langsiktige verdier.

5 Likes

Vi som har vært med fra begynnelsen har vel lært oss smertelig at det "selskapet mener selv " ikke har spesielt stor verdi dessverre.

3 Likes

0.94, Trist som faen .:nauseated_face:

2 Likes

Jeg mener det må settes et skille ved det tidspunktet EW tok over som CEO. Juryen er fortsatt i boksen, men hittil har han levert bra på det aller meste. Treffes det også på finansiering, så blir det toppkarakter.

1 Like

Håper for hans del at han slipper å åpne Q4 på ATL. Dårlig skussmål det.

Kanskje noe av dealen at den skal baseres på sluttkurs q4 fremlegging, derfor AVA er så ivrig?

Håper magefølelsen min er fullstendig feil.

Det vanlige er vel å bruke gjennomsnitt på VWAP over en periode. Ikke at det slår så voldsomt ut på sluttresultatet her nede i sumpa med store eller små rabatter.

1 Like

Til nå har reisen i Trvx vært et langt sammenhengende mareritt,
vi velger hele tiden å tro at nå kan det vel ikke bli verre, men må til stadighet bare bekrefte at det kan det absolutt bli … anser snart at satsingen i selskapet er en fullstendig katastrofe og at midlene må ansees som tapt - forferdelig kjipt når grunnen i hovedsak skyldes kortsiktig finansiell problematikk

3 Likes