Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

VPS kontoen man oppgir ved tegning avgjør bare hvor nye aksjene havner hen. Det spiller ingen rolle hvilken konto tegningsrettene står på. De ser på summen av tegningsretter over flere kontoer gruppert på orgnummer/pnr.

Gjorde samme tabbe, og ringte DNB

3 Likes

Er det noen som kan lage en spørrekonkurranse her inne på om det er mange som bare sitter på TR og ingen aksjer pr. dd? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hvordan er investeringen din i Targovax for øyeblikket?

  • Kun Tegningsretter
  • Kun aksjer
  • Både aksjer og tegningsretter

0 stemmegivere

1 Like

“kun TR”, betyr at du har solgt alle aksjene dine og vekslet/beholdt TR og venter på aksjer.

Evt ikke har hatt aksjer tidligere og kjøpt TR.

Jeg har pr. dd ca 40% mindre aksjer enn jeg hadde tidligere. Jeg har kjøpt TR og bedt om ca 70% flere aksjer enn jeg hadde TR til i utgangspunktet.

1 Like

Når alle de nye aksjene blir tilgjengelig kommer kursen til å rase. Mange har kun tegningsretter kjøpt for 1,72 og sitter klar for å selge straks de blir tilgjengelig.

1 Like

Vår spørreundersøkelse viser noe annet, så hvis vi er representative så tar du feil. Og mange av de som nå kun sitter på TR har vekslet de inn med egne aksjer med fortjeneste på ca 20 øre. Veldig langt opp til snittet for mange. Vi får nok en del som selger når aksjene blir tilgjengelige, det har du nok rett i, men kanskje ikke så mange som folk tror?

1 Like

Den viser hva status er for øyeblikket, ikke hva folk tenker fremover. Scenarioet er jo en drøm for alle som er kort i aksjen. Kjøpe for 1,72 + noen øre og selge for 2 kr. Meg selv inkludert. Enkle og raske penger.
Vil nok kjøpe meg inn igjen når røyken er lagt og muligens når den 2,5-3 kr i slutten av januar.

Planen min er å bli en rik mann, så her selges det ingenting🤑

5 Likes

Hvor ser dere om dere har fått tildelt, og antall? Jeg antar at det er på VPS, men jeg finner ikke mine.

Se under tildelinger på VPS.NO

2 Likes

Nå skjer det saker :slight_smile: kult for shorterne å se +30% :joy: tror denne Az/cri meldingen med colorectal kan komme ganske snarlig (q1). Tipper final Meso mOS før jul.

6 Likes

Targovax er så hot nå, at det kan se ut som Targovax er regnet som to av DNBs ti nyttårsraketter.

2 Likes

Targovax ASA: Primary insider share purchase

Lone Ottesen, Chief Development Officer at Targovax and primary insider, has on 16 December 2021 purchased 47,000 shares in Targovax ASA (“the Company”) at an average share price of NOK 2.26 per share. Following this transaction, Lone Ottesen and her close associates holds 47,000 shares and 350,000 share options in the Company.

5 Likes

6 Dec 2021 13:15 CET

Lone Ottesen, Chief Development Officer at Targovax and primary insider, has on
16 December 2021 purchased 47,000 shares in Targovax ASA (“the Company”) at an
average share price of NOK 2.26 per share.

Following this transaction, Lone Ottesen and her close associates holds 47,000
shares and 350,000 share options in the Company.

2 Likes

Du var kanskje litt rask på labben der…

Nå er ikke de nye aksjene tilgjengelig for salg enda. Når de blir tilgjengelig er min vurdering at kursen vil dippe betraktelig. Før den evt vil stige igjen utover i januar. Vi får se hvem som var rask på labben fremover. God jul

Min vurdering er at aksjen skal OPP

2 Likes

Husk å holde hodet kaldt selv med så fin kursutvikling. Dette er en vakuumperiode og det er ikke mange dagene til det blir flust med aksjer igjen for salg, hvor samtlige har gevinst ned til 1,76ish. Lov å kose seg, men husk at gevinsten fort kan bli borte når den realiteten skyller inn over aksjen. Enten dagen aksjene slippes eller i forkant.

Samtidig så ville jeg ikke anbefalt folk å kaste kortene heller, spørsmålet er om man er fornøyd eller ikke kortsiktig. Viktig å ha en egen strategi på det. Man får nok god rabatt før julaften.

Jeg har sittet helt rolig, ikke solgt og brukt alle T-rettene. Ser i hindsight at jeg kunne tradet og tjente noen titusener, men det er og var ikke målet, så da var ikke den risikoen aktuell. Alt er lett å evaluere i etterkant.

Dessverre tror jeg likevel Kenly har rett, men det vil nok være i hovedsak garantistene som dumper sine 1.72 aksjer for å ta gevinsten sin - der dreier det meste seg om raske penger.

1 Like

Akkurat i Targo var jo arbitrasjen helt klar der og da. Trenger ikke hindsight for å ha brukt den. :stuck_out_tongue: Regnestykket ble postet her flere ganger daglig. :slight_smile:

1 Like