Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Siste pasient innrullert juli 2021… :stopwatch:

2 Likes

Så da er det en sannsynlighet for at data kommer i Q1/ tidlig Q2?

2 Likes

De har uttalt tidlig H1 2022, og da sa de at det var konservativt guidet.

Personlig forventer jeg at vi har de i løpet Q1 senest, og sjekker like spent mailen hver morgen, så jeg tror ikke de er så langt unna :grin::muscle:

16 Likes

Er vel ikke så mye man kan si om dataene før de er analysert…

1 Like

huff og huff, gremmes.

Snart på emikurs nå - det er sjukt at noen selger nå, men de ser vel sikkert muligheter andre steder for man kan ikke ha mye gevinst på dagens nivåer😅

1 Like

ja, det er ganske mange faktisk som kjøper på dager der er blest om aksjen og kursen stiger, og selger på bunn når det er liten omsetning

1 Like

Kan jo være en del salg i TRVX for å hindre tvangssalg i Nano?

2 Likes

Hvordan da?

Følger ikke med på Nano, hva skjer der som gjør at folk selger seg ut i Targo?

Kriseemisjon med sterk nedgang

Nano har nettopp hatt en emisjon og kursen har falt 30% på 2 dager. Mange av TRVX sine aksjonærer har også aksjer i Nano. Hvis man er giret mye så må man kanskje selge en av de for ikke å bli tvangssolgt. Det kan også være at en del TRVX aksjonærer finner Nano billigere pga av det store fallet og skifter over.

2 Likes

Skjønner takk for forklaring :ok_hand::+1:

1 Like

om døpt til Tragowax

Noen som i d hele tatt har tatt en titt på makro rundt i verden tro? Targo ned 4% på en slik dag er jo som grønt og regne :yum::call_me_hand:t2:

7 Likes

Dobbel bunn folkens chill, vi vet hva det her er verdt og kjøpsmuligheten er episk,

Kjekt å se at du fortsatt er med oss lasseth :yum: klem

7 Likes

:bird: :liberia::cowboy_hat_face:

 🫁🥇
19 Likes

har så stort tap i denne at jeg måtte bli med og på emien.så håper den om noen år ikke er Tragovax men supervax

11 Likes

Fy faen så mange steder oncos/targovax biir nevnt, hele tiden!

3 Likes

Om jeg husker rett var vel Vogelzang studien det som dannet standard of care (chemo pem/cis). Kult at “vogelzanglaw” poster denne, bra PR.

10 Likes

Ser fram til å få Erik Wiklund i studio nå snart i Radforsk Podcast. Hørte Elisabet også mente det var på tide med tanke på alt som har skjedd og skal skje framover med Targovax.

6 Likes