Siste pasient innrullert juli 2021…
Så da er det en sannsynlighet for at data kommer i Q1/ tidlig Q2?
De har uttalt tidlig H1 2022, og da sa de at det var konservativt guidet.
Personlig forventer jeg at vi har de i løpet Q1 senest, og sjekker like spent mailen hver morgen, så jeg tror ikke de er så langt unna
Er vel ikke så mye man kan si om dataene før de er analysert…
huff og huff, gremmes.
Snart på emikurs nå - det er sjukt at noen selger nå, men de ser vel sikkert muligheter andre steder for man kan ikke ha mye gevinst på dagens nivåer😅
ja, det er ganske mange faktisk som kjøper på dager der er blest om aksjen og kursen stiger, og selger på bunn når det er liten omsetning
Kan jo være en del salg i TRVX for å hindre tvangssalg i Nano?
Hvordan da?
Følger ikke med på Nano, hva skjer der som gjør at folk selger seg ut i Targo?
Kriseemisjon med sterk nedgang
Nano har nettopp hatt en emisjon og kursen har falt 30% på 2 dager. Mange av TRVX sine aksjonærer har også aksjer i Nano. Hvis man er giret mye så må man kanskje selge en av de for ikke å bli tvangssolgt. Det kan også være at en del TRVX aksjonærer finner Nano billigere pga av det store fallet og skifter over.
Skjønner takk for forklaring
om døpt til Tragowax
Noen som i d hele tatt har tatt en titt på makro rundt i verden tro? Targo ned 4% på en slik dag er jo som grønt og regne
Dobbel bunn folkens chill, vi vet hva det her er verdt og kjøpsmuligheten er episk,
Kjekt å se at du fortsatt er med oss lasseth klem
🫁🥇
har så stort tap i denne at jeg måtte bli med og på emien.så håper den om noen år ikke er Tragovax men supervax
Fy faen så mange steder oncos/targovax biir nevnt, hele tiden!
Om jeg husker rett var vel Vogelzang studien det som dannet standard of care (chemo pem/cis). Kult at “vogelzanglaw” poster denne, bra PR.
Ser fram til å få Erik Wiklund i studio nå snart i Radforsk Podcast. Hørte Elisabet også mente det var på tide med tanke på alt som har skjedd og skal skje framover med Targovax.