Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Regner med at den forehåndsmeldte nyhetsstrømmen til EDW vil sende aksjekursen inn i solnedgangen - her er det bare å være tålmodig.

I all verden… alle fått handlet? Skal vi gå full positiv her?

2 Likes

Jeg lener meg i hvert fall mer mot kjøp enn salg. Er noen viktige avklaringer som skal gjøres på EGF og i dagene etter at første transje innkalles. Kanskje verdt å kjøpe før, kanskje ikke. Vet ikke, men caset bør vel være mer verdt enn dette? Som nevnt tidligere ville caset i mine øyne hatt riktig prising rundt 1 mrd nå, men markedet er ikke enige per nå. Tenker å kjøpe igjen jeg. Gikk ut på rundt 0,79 da tapet ble større enn jeg var komfortabel med i forhold til forventning, en slags manuell stop loss. Men det betyr ikke at jeg har endret syn på aksjen, nå som de kommer til VIP i cRNA+årets andre håp til begivenheter.

1 Like

Targovax prioriterer utvikling av sirkulær RNA plattform

Targovax har en unik mulighet for å ta en ledende posisjon innen sirkulært RNA (circRNA), en helt ny type RNA-terapi som tiltrekker seg stor internasjonal interesse.

Targovax har sterk tro på potensialet til ONCOS-102, men på grunn av et svært utfordrende kapitalmarked innen biotek, vil selskapet avvente oppstart av fase 2-utvikling til et partnerskap eller ytterligere finansiering er på plass.

De eksternt finansierte kliniske studiene med TG01 i RAS-mutert kreft vil fortsette som planlagt i USA og Norge.

Den fokuserte strategien vil medføre betydelige kostnadsreduksjoner og gjøre
det mulig å akselerere den pre-kliniske circRNA plattform-utviklingen, støttet av den foreslåtte finansieringen fra Atlas.

(toppede op på 0,751 i dag … svært at afgøre, om det var en god strategi, men ledelsen fanger samtlige signaler fra aktionærerne omkring besparelser og forslag)

14 Likes

Veldig bra, dette er jeg meget fornøyd med. Lykkes de nå med cRNA så vil dette skape langt større aksjonærverdier og vi vil få en minimal utvanning. Transje 1 og 2 vil mest sannsynlig vare langt ut i neste år, nærmere sommeren vil jeg tro. Meget bra.

Spennende å se hvordan markedet reagerer på dette.

5 Likes

Amatørmessig å komme med dette nå. Burde vært meldt på Q4 sammen med finansiering og videre satsning. Tok 5 min å lage et excelark som viste det ikke var mulig å kjøre dyre studier med den valgte finansieringen.

6 Likes

Vi må vel gjerne håpe at de kan utsette transje 1 så lenge som overhode mulig nå?

1 Like

Vi satser på Iovaxis :slight_smile:

1 Like

… dette følger vel ledelsens egen udmelding vedr. runway? Jeg spekulerer på om selskabet måtte sende signaler om højere frekvens vedr. udnyttelse af trancher, end var egne beregninger og strategi reelt krævede.

Det er ikke sikkert, denne strategiske ændring har været endegyldigt besluttet inden Q4.

Cash burn vil ikke endres mye pga dette på kort sikt. Kniper inn 1 transje før året er omme så fremt man ikke setter folk på gata over natta.

Ingen tvil om at den må hentes, men nå slipper vi gjerne å ta den dagen etter EOGF. Ville gjerne sett In Vivo PoC før den transjen må hentes.

2 Likes

Helt riktig kursendring. cRNA er i et starten av kappløp om globalt market. De kan ha fått interne resultater fra cRNA prosjektet nå som har aktualisert å gire opp satsingen der maksimalt.

Jeg tolker dette som særdeles lovende for oss Targovax aksjonærer.

Kurstrigger spør du meg.

Jeg har faktisk tenkt tanken at det kanskje blir Targovax som blir kursvinneren i vår og ikke Ultimovacs, slik “alle” tror, selv om U ligger an til formidabel verdistigning i løpet av året om ting klaffer.

Farlig å sitte ute av T nå folkens. Glad jeg tok inn litt mer her om dagen.

5 Likes

0,75 … unreal pris pt.

1 Like

Så du mener selskapet er mer verdt nå - med Oncos102 lagt på hylla?

En annen ting; kan dette på innvirkning på avtalen med Atlas?

1 Like

Jeg mente knipe inn max en av flere transjer før året er omme. Transje 1 er nødvendig siden kassa kan være tom før In Vivo sent mai/ tidlig juni.

Det har de selvfølgelig avklart. Nå må dere slutte å finne opp nye negative ting hele tiden.

4 Likes

Så du tror dagens kurs/Mcap har noe med verdi på selskapet å gjøre? Hvorfor er kursen 25% lavere enn for 2 uker siden.

3 Likes

Ja fordi Mcap er så lav at ikke noe er reelt priset i Targovax i dag.

cRNA kan nettopp være det som synliggjør verdier for aksjonærer, er mere kult i markedet og kan være redskapet til å skaffe kapital til Oncos. Jeg sier “frys” på Oncos, den ligger klar og ikke på en hylle og støver ned.

5 Likes

Hvor bra tror du cRNA teknologien til Targo er opp mot peers? 1=dårlig, 6=best.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmegivere

2 Likes

Jeg tenker som så. Hvorfor ta større risiko enn nødvendig? Atlas avtalen har skapt stor usikkerhet og mange har solgt seg ut. De har stor tro på cRNA og at avtale der kan finansiere Oncos senere til langt bedre vilkår enn Atlas avtale med stor utvanning. Dette er en skikkelig aksjonærvennlig beslutning og viser at EW ikke bare skal finansiere TRVX, men også ivareta aksjonærene best mulig.

11 Likes