Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja det er mulig Trvx bare holder saken gående lengst mulig - for så lenge Trvx står med et registret pant så vil det være en sperre for andre til å satse på forsking på det feltet. Et patent er vel uansett tidsbegrensede så går saken i 10 år i systemet så har vel patentsøknaden gjort sin virkning så da har Trvx uansett beslutningsutfall vunnet in realiteten.

Neppe noen showstopper dette

2 Likes

Ser ut som mr Uhlin har flere roller rundt omkring.

2 Likes

Fra Radium 196:

Patent forsøkt invalidert av en motpart. Første runde vant Targo på alle punkter. Ankesaken er begrenset da motparten går etter noen konkrete punkter i patentet.

EW sier de tar det helt med ro og er ganske sikker på at de vinner frem. Tynn argumentasjon fra motparten. I verste fall må patentet begrenses noe om motparten vinner frem.

6 Likes

Kan fort være flere nyheter dette!

jinxet vist hele greia.

Snakk om å bli ditcha!

Hehe, hadde vært hyggelig det da om du hadde rett der at det kom mer, eg mente eg jinxet kursen, men vi får se.

Hyyyyyysj🤫

Foreløpig er volumet piss. Gleder meg til den dagen alle skal ha denne👍

3 Likes

… og det nærmer seg kinesisk nyttår nå. Så kanskje nyttårsraketten fyres da

3 Likes

Tigeren kommer

2 Likes

Er det forventninger til Wiklund i podcasten i morgen vi ser? PCIB gikk (ytterligere) nordover straks Per Walday satte seg i studio i dag…

3 Likes
8 Likes

Vel, ser at aol får thumbs up … men det er ikke positivt at en frontfigur i vår R&D avdelingen i Helsinki hopper av til Valo, nå skal riktignok både Valo og Targo samarbeide videre så får vi håpe dette kan være bra lell… nå forstod jeg hvorfor Targovax søket R&D Scientist på deres hjemmeside
og kanskje kan dette også sees i lys av gårdagens melding om 2 årig samarbeid med Karolinske hvor mye arbeid skal gjøres med Oncos platformen
Uansett, la oss se dette som en synergi effekt i det hele

‘’ Ideally the Senior Scientist/VP Research should be based in Stockholm, Oslo or Helsinki , but other locations may be accommodated for the right candidate.’’

1 Like

På sedvanlig vis barberes gårdagens oppgang vekk🔪

noen må selge skal andre få kjøpe, vi får håpe det snart kommer noe som gir en langvarig opptur.

Leste bare litt på hjemmesiden deres virker som om Valo driver å kjøper seg posisjoner, mennesker og teknologier - så hadde jeg vært TRVX så ville jeg holdt litt avstand og vært forsiktig med å dele knowhow til den kremmerkulturen der. Så polakken har sikkert fått et tilbud som gjorde fristelsen for høy. Håper han har en avtale med karantenetid?

Gryn hadde gjort seg💰

tror aksjonærene først som sist bør forstå at vi har fått ‘nytt blod’ inn i aksjen, tror inntoget av Avanza (på godt og ondt) med sine algo roboter leder ann i løpet om Targovax 's fremtid på OSE gitt at selskapet leverer fremover - tipper at de ikke gikk ‘blinde’ inn i emisjonen og tok over 10% av selsakpet på kurs 1.72

1 Like

Ja, et sikkelig up-front og svenske run slik vi fikk lyst å åpne PC-en :chart_with_upwards_trend: