Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Kan se ut som om det er noen nyheter på vei her?

1 Like

Gale svensker på veg inn?:sunglasses:

De gale svenskene er der allerede

2 Likes

Podd

når begynner de ?

Akkurat nå :rocket:
https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-211

1 Like

Noe nytt?

Nix. Targo er fortsatt billig

Da er robotene tilbake med 15 og 20K på ulike nivåer igjen etter at noen ble veldig sugne på aksjer like før kl 12 og røsket ut alt opp til og med 2 kroner.

1 Like

Liker Wiklund , bare å kjøpe men det er billig er nå bare min mening.

3 Likes

Det er litt surrealistisk å høre podkasten når man tenker på at dette selskapet prises til egenkapital pluss drøyt 100 mill😅 Jeg synes Erik er entusiastisk, og virker veldig gira på tiden som kommer👌🏻

Iløpet av dette året så ser det ut som om TRVX vil:

  • Ferdig planlagt neste fase av melanom
  • Innrullering av pasineter i melanom
  • Patentering av circRNA-konsept?
  • Publiseringer av funn innen circRNA?
  • Nye partnere i TG
  • Mer data fra både meso og melanom

Erik er langt framme i skoene og sier selv at de opplever stor interesse for deres nye satsing innen circRNA. Jeg tror og håper at aksjekursen holdes kunstig lavt, og at jo mer strikken strammes jo større blir rekylen.

Edit: Erik kommenterer også at aksjen er priset for lavt

20 Likes

Han sier noe som er helt avgjørende for kursen.

Inntektsstrøm fra oncos som vektor er noe de ser for seg! Det kan komme ganske raskt

16 Likes

Ja vi trenger en CEO med litt mer seriøse og veloverveide utallelser. Han forgjenger var helt ødeleggende i sin fremferd.

4 Likes

Forstod jeg dem riktig at de hadde en løsning på delivery-problematikken (som jo er et flere ti-år gammelt problem , generelt sett ) og som kunne dokumentere at det virker så må jo de sitte på et voldsomt potensiale.

2 Likes

Aksjekursen burde vært mye høyere sa han.

1 Like

most soon

1 Like

La du til det selv? :stuck_out_tongue: Oncos 102 har mange år til market, spesielt med oppsettet de velger hvor studien skal spres ut i mange kohorter som bygges over studiens varighet for å komme nærmere første-linje. Målet til Targovax er å bli et platformselskap igjen med mange studier og kandidater.

2 Likes

Den beste jeg har hørt på denne podden med Targo! Wiklund gir solid inntrykk! Stor nyhetsstrøm dette året! TG i klinikk i løpet av året, syntes jeg kanskje var det mest gledelige👏

9 Likes

Opplagt at Erik har peiling, han er lett å lytt til, god språklig, svarer bra på spørsmål og er edruelig entusiastisk. Jeg tenker det er bra å ha en sånn CEO. Virker som det allerede har en effekt på kursen! Betydelig oppside sa han og :slight_smile:

4 Likes

Trvx Wiklund og Ultimo de Sousa er solide

2 Likes