Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Skal lytte til podkasten senere i dag, men ble det noe snakk om dataslippet rundt colorectal cancer med AZ?

Klarte markedet virkelig å ta dette innover seg - overraskende og gledelig
og på overtid,
EDW gir et veldig bra inntrykk, kunnskapsrik, har formidlingsevne, passe energetisk og optimistisk (man nærmest føler at han holder igjen, bra !!)
og
opplegget med Thomas Hansen m/vitas som skal jobbe tett opp mot Karolinska i Stockholm med Michael Uhlin (CSO i XNK Therapeutics) kan drive cRNA studiene opp i et kommende ekstremt interessant marked.

6 Likes

Ja det ble det. Som vi vet er det CRI som styrer dataslippet! Det er ventet at dataene slippes i forbindelse, med en konferanse. Han presiserer at pasientene er så dårlig, så alt som kan gi en liten forbedring er bra, selv bare i 1 pasient! De ser på dette studiet som en bonus, hvis det skulle bli noe. Ikke noe har hatt effekt på denne kreftformen.

4 Likes

Martins. Når vi ser inntekter fra oncos som vektor veit jeg ikke, men sammenlignet det du skisserer, så tenker jeg betydelig tidligere. Betydelig tidligere.

Artig nok referer jeg bare til det Wiklund sa i Radium ang. Oncos-102 studiet videre. :stuck_out_tongue: Var derfor jeg lurte på om vi hørte på samme podcast.

Å få betalt for Oncos-102 har jo vært målet siden oppstart av Oncos-102. Men tidslinjen er blitt lengre, ikke kortere enn forventet.

Fugl Fønix …
hørte en viss islender snakke om det i det siste

1 Like

Små selskaper som Targovax, fører sjelden et produkt til markedet. Targovax blir solgt før det. De har de også så vidt jeg husker, også uttalt selv.

3 Likes

Det er et av håpene nå. Siden selskaper oftest blir plukket opp i tidlig fase håper de det kan skje med Circular RNA.

Meget bra igjen av Erik Wiklund !! :ok_hand: :moneybag: :rocket:

1 Like

Kursen er fortsatt ufattelig lav og selskapet har bare en mcap på ca 400 mill.
og mye av dette er cash - utrolig

Gratis aksjer

Forstår nå alle innsidekjøpa før jul

3 Likes

Martins.Jeg skiller mellom oncos som medisin og oncos som vektor. Det gjør også CEO i podcasten.

Alle med o-rna er potensielle partnere. Ikke konkurrenter. De to andre sikter mot bla infeksjoner, men har ikke leverandør…

10 Likes
2 Likes
4 Likes

Erik Wiklund er flink til å formidle et budskap på en lettfattelig og konsis måte, og evner virkelig å skape entusiasme og optimisme. :slightly_smiling_face::ok_hand: Deilig å lytte til en som er så vanvittig faglig dyktig, men som likevel ikke snakker «over hodet» på folk, men klarer å forklare ting på en måte som gjør at folk flest kan forstå det.

Jeg tror det kan ligge an til et spenstig «rally» i Targovax i morgen og fredag, når markedet har fått fordøyd Radium-podcasten litt. :crossed_fingers:

24 Likes

Det er i hvert fall liten tvil om at vi kan forvente flere spennende samarbeid på flere hold «om ikke så altfor mange månedene» som EW sier.

14 Likes

Brikkene faller på plass bit for bit her nå. Sakte men sikkert. Ingen tvil om at Wiklund kan lede dette i mål. Anbefales å høre radium podden :+1:t2::sunglasses:

15 Likes
6 Likes

Wiklund er en fagmann først og fremst - håper de har de rette folkene i kommersialiseringfsasen også, hvis/når den kommer.

3 Likes

Men faget må være on point før pengene ruller inn💰

2 Likes

Robotene rører fælt i gryta nå …
alt blir styrt av algo og systemet vil ikke engang at vi ‘utenfor’ får vite hvem som selger eller kjøper - hvorfor dette systemet på OSE som kun gavner ‘‘gribbene’’ … har tidligere sagt meg svært fornøyd med Avanza inn i Trvx, de trader ofte og hardt men holder god likviditet i aksjene deres - masse positivt men som alt, noen ulemper - skulle gjerne visst hva AVA romsterer med om dagen …

2 Likes