Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ble handlet 71K her i dag som legges til porteføljen. Forventer at 2 tallet passeres i “nær” fremtid, men jeg har god tid !
God helg :skier: :smiley:

10 Likes

2’ern er vanskelig å penetrere ser det ut som. Får håpe vi etablerer oss over det nivået snart!

2 Likes

Diamond hands :gorilla::gem::raised_hands:
Put a ring on it.

52.50,- lets go :pray:

11 Likes

Jeg gikk inn i Targovax med et hardt kapitalisthjerte for flere år siden, med håp om gevinstrealisering og dertil nye investeringer i andre selskaper. Foreløpig har det ikke blitt slik; jeg har jevnt og trutt lastet opp på nedadgående kurs, og sitter i dag med langt flere aksjer enn først planlagt og lite realisert gevinst.

Investeringshjertet har nå et vesentlig mer altruistisk tilsnitt, og desto mer man lærer om selskapet, deres visjon, og «veien mot målet», jo større blir investeringsgleden.

Targovax er et selskap som har funnet en nisje i den den forskningsmessige spydspissen, der de kombinerer meget habil vitenskapelig utvikling rettet mot pasientgrupper som ellers har få. Targovax har alle forutsetninger for å få til noe substansielt, både for investorene, men viktigst for pasientene. Å høre Wiklund på Radium denne uken understøtter dette.

Riktig nok er tidshorisonten på denne investeringen blitt stadig lengere, men rasjonalet for hvorfor gjør at jeg sitter komfortabelt i posisjonen. Jeg gleder meg til å følge selskapet gjennom et spennende år!

26 Likes

Papyrus Therapeutics har oppdatert hjemmesiden sin med oversikt over pipelinen deres.
Pre-IND i nærmeste fremtid ?

10 Likes

Det der er blåkopi av min CV! Spesielt ny ledelse gjør meg mer optimistisk.

Når vi nå nærmer oss Q4-rapportertingen kan det være interessant å se hvordan DNB Markets oppsummerte status etter Q3:

7 Likes

Som Wiklund sa så har de ikke voldsomme forventninger til colorectal studiet, men alt som viser noe tegn til forandring/forbedring vil være banebrytende og det uten noen injeksjoner i tumor da det blir gitt på annen måte. Hadde vært gøy om det viste effekt her :sunglasses:

6 Likes

Hører gjennom podcast i ro og mak , og legger spesielt merke til denne (17:30-18:25) “…nå er vi i sluttforhandlinger…”

17 Likes

Om oppsett av TG-studie ja. Det skjer nok mye rundt TG dette året :+1:

9 Likes

11 Likes

Det er vel kort teknisk analyse, pluss PCIs tilbakefall, som dro denne ned til støttenivå i dag.
Flere som benytter anledningen til å laste opp, ser jeg.

1 Like

Robotene forsvant helt!

5 Likes

Knallsterk avslutning :innocent:

2 Likes

Jepp, på heftig volum :joy:

1 Like

Hva skjedde helt på slutten idag? Kursen gikk rett opp.

Sikkert noen som vet noe :stuck_out_tongue_winking_eye:

500 aksjer hever kursen 7-8%….ikke helt normalt akkurat. Pleier å være nok roboter som slår ned sånt.

Gikk 5000 til på slutten :sunglasses:

Fin grønn dag altså :+1:

1 Like