Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Bare tull og tøys, men viser hvordan kurser blir kjørt ned og opp med roboter - men hvorfor alle robotene gav opp samtidig er mer enn merkelig - egentlig flott men vi skal ha noe med hold i for å være ærlig … nå får vi vente å se hva som kommer imorgen

3 Likes

Haha hva i helvete​:laughing::fire: dette kan jeg like

1 Like

Her må robotene følge med eller så går kursen rett opp, ikke bra :wink:

4 Likes

Neida, så, jada.
Oslo Børs, Bordell & Bingo er overhodet ikke manipulert. :roll_eyes: Deilig når det går oppover, men det er jo egentlig fullstendig latterlig.

4 Likes

Er det en liten cupnhandle vi ser her :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hm, ja, og den holder selv om vi skulle få en midlertidig retur til under 1.90.

3 Likes

Og rett ned igjen​:joy: hvor mange prosent av handlene i denne aksjen tror dere er vanlige handler og ikke roboter?:joy:

Hvilken interesse har robotene av lav kurs?

1 Like

Lite handel, og store utslag, så kan ikke konkludere noe foreløpig.
Merk også at cuphandle fremdeles holder, til tross for -6%. Så indikasjonen om at den skal opp gjelder fortsatt.
Men minst like viktig som det tekniske (som jo peker ned på mellomlang sikt, men nå opp på kort sikt) er at mcap er på et lavmål samtidig som selskapet har mer interessant pipeline enn noen gang. Skal jeg vedde, så ville jeg satt pengene på at den skal godt opp.

1 Like

Ordreboken viser som regel en stor overvekt på kjøpersiden. Vi er flere som fisker etter billige TRVX aksjer, fordi vi tror den skal opp. Da kan det være lønnsomt å forsøke å holde kursen nede så lenge det lar seg gjøre.

Legg også merke til at det ligger 1 aksje til salgs på 1.904 og 1 aksje på 1.902. Hvem legger ut slike poster, om det ikke er for å få de som av en eller annen grunn må selge til å legge seg under? I samme gate er relativt store salgsposter som dukker opp og forsvinner før de blir solgt.

1 Like

Det er noen luringer som holder denne nede. Jeg er en Nanomann, men kommer til å ta et lite jafs av TRVX straks.

7 Likes

Legger meg på 1,92.

2 Likes

Velkommen skal du være​:slightly_smiling_face: håper du treffer bunnen og tar med deg en Mega oppgang :wink:

2 Likes

Plukket 160k aksjer på 1,92. Joda bare hyggelig det. Noen må jo ta aksjer fra disse luringene:)

Legger de i skuffen sammen med de andre jeg hadde med “litt” høyere snittpris ( ca 7 kr ). Jeg er overbevist om at Targovax kommer til å stige mye fremover. Dagens markedsverdi er veldi lav sett opp mot potensialet i selskapet.

Hold på aksjene så skal dere se at det blir en fin investering på sikt:)

4 Likes

Emisjonsdeltakere som selger med litt profitt rundt 1,73-2kr. Ikke så uvanlig.

2 Likes

Neida jeg skjønner det. Noen er alltid ute etter småpenger. Jeg har mer tørt krutt, så ikke se bort i fra at kursen bykser til litt i løpet av dagen:)

3 Likes

Jeg husker jeg fikk tegningsretter i PCIB, tilbake i 2016 tror jeg det var. Mener kursen ble satt til 7 kr. Det ble en heftig oppgang etter hvert der jeg solgte på 22-23 til slutt.
Jeg har ikke fulgt denne prosessen i TRVX veldig nøye, men en kompis ba meg ta plass nå som de fleste tegingsrettene har byttet hender. Han pleier ofte å ha rett.

Edit: det er vanskelig å handle her. Ligger mye skjult. Men jeg skal nok klare meg…

Må vel legge inn neste store ordre på 1,96 for å skremme robotene litt:) Hvis det går ann å skremme en robot da?? vet da faen jeg :sweat_smile:

4 Likes

Nå klarte ikke jeg holde fingrene unna kjøpsknappen heller… ble noen tusen til nå

1 Like

Hvis du ønsker deg aksjer Ratzputz er det bare å legge hele ordren åpen på 1.90, du kommer til å få servert så mange hundre tusen aksjer du ønsker deg. Ingen vits å betale 6 øre ekstra med mindre du ønsker å påvirke kursen opp kortvarig.

Det tar bare en time eller to så selger de på 1.87 igjen :wink:

Edit 3 timer senere: Ganske så forutsigbart…

2 Likes

Håper noen jekker denne opp 4% i siste minutt i dag og

2 Likes