Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ble jekka opp til 1,97 ser jeg i auksjonen :sunglasses:

Joda, bare hyggelig det:)

3 Likes

Er det Ratzeputz som leker med robotene og jekker den opp i slutthandelen. Veldig bra isåfall :smiley:

3 Likes

Vi kan vel enes om at det er noen som driver og leker seg for å sanke billige aksjer. Hold på aksjene folkens. Kunne aldri drømt om å selge på dagens nivå.

2 Likes

Ser jo med engang robotene stenger for dagen er vi på 2 nesten. Noen hint i forbindelser med listene? Eneste jeg vet er den personen som dro kursen over 2 forrige uke har lempet ut igjen med tap denne uken, mulig ferdig idag med siste rest.

2 Likes

Anbefaler insider+ for å se hvem som handler hva. :slight_smile: Er ikke småpenger denne gangen :stuck_out_tongue: Med mindre millioner i gevinst regnes som småpenger for den største av aktørene som har solgt ut mye etter emisjonen.
image

image

Mener ikke å være negativ. Targo kommer sikkert til å gjøre det bra når emi-folket har kommet seg ut, ser bare ikke ut som at de er ferdige på en god stund.

1 Like

Hvertfall noen som krafser til seg det som er til salgs fra EMI folket + tradere som har hevet denne uken i tap. Det er bra at den har holdt seg her oppe synes nå jeg.

1 Like

Martins: Det må vel ha skjedd en god del siden tallene du viser var oppdaterte.

1 Like

Slår visst ikke feil det, bare synd det er så rødt i forkant

Trolig stor-dumperen som skaper litt entusiasme på slutten av dagen så optimistene skal kjøpe «billige» aksjer dagen derpå 5 - 8 øre lavere.

Egentlig ganske lurt spør du meg.

Nå er ikke dette en aksjonær, men mange aksjonærer. Det kan sammenlignes med nordnets IKZ-konto.

7 Likes

Det var det Avanza-kaoset, ja. Skal tallene fra Martins forstås slik at Avanza Bank AB på en gitt dato hadde en total på 8,8778% ?

1 Like

De hadde 11,xx% - nå er de nede på 8,xx% ja.

Hadde nå vært frekt å kommet inn på bunn å blitt med opp :joy::wink:

Hvorfor selger ikke frekkasene til de kjøpsordene på 50k som nå har ligget en stund over 1.9?
Tror de vi skal videre opp?

Det er kanskje frekkasenes egne kjøpsposter?

1 Like

Kanskje det hadde vært bedre med Heldig.

For HELDIG er de som kommer inn under 2kr, om dette nå går kraftig opp, har vi langsiktige har sittet siden før emisjonen oppe på7-8 til 10 kroner og ergrer oss over tap.

1 Like

Ja, det har kostet å forsvare sin posisjon i TRVX både før, under og etter emisjonen, måtte det gå oss vel til slutt selv om vi ble dømt nord og ned, kan vi se antydning til ‘fugl fønix’ …

5 Likes

Det jobbes aktivt. Da har vi fått kjøpsordre kombinert med salgsordre på 1 aksje igjen. Aksjen er tydeligvis interessant.
Med lav omsetning er det lett for robotene. Hvor mye er hurtigtrading, hvor mye er emigevinst, og hvor mye er fisking for å akkumulere på lav mcap? Det er vel en kombinasjon med flere aktører.
Det er bare å se frem til interessante nyheter som får opp volumet.

2 Likes

Tenker oppgangen kommer når vi får news. Trenger noe bra nå, IOvaxis deal + snacks fra colorectal så er vi på veg mot 3😎

3 Likes