Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Ja, de har måtte ta noen prekliniske forsøk etter anmodning fra kinesiske myndigheter - så de trodde de var i aktive diskusjoner med CFDA nå eller hvert øyeblikk.

6 Likes

Opsjonens utøvelse er vilkårlig, og i det store og hele bestemt av kinesiske myndigheter.

Utlisensiering av Oncos som vektor ble nevnt igjen, men innsendt spørsmål om når det forventes cash flow ble ikke besvart.

1 Like

Det blir forhåpentligvis mange doblinger i Targovax de neste årene. :slightly_smiling_face::crossed_fingers:
Mye ligger til rette for en solid opptur.

3 Likes

Belåningsgrad er redusert fra 30 til 20% i DnB. Dette kan muigens gi noe salgspress i aksjen, for de som er belånt og godt i minus allerede. Ellers enig i at det er mye som ligger til rette for en fin oppgang i aksjen de neste årene :slight_smile:

1 Like

Hvor ser du dette? Her er oversikten som ligger inne p.t

1 Like

Fikk mail om det. Varsel om endring i belåningsgrad. Samme gjelder for pcib.

Targovax ASA NO0010689326 30% 20% -10%

1 Like
1 Like

Ny analyse fra DNB i dag;

image

De har ikke nevnt colorectal-studien eller Kina - dette er kun for melanoma…

12 Likes

Nesten 3-gangen opp dit da, vi tar i mot det :sweat_smile:

3 Likes

Tar dobling også i et 6 mndrs perspektiv i første omgang :slight_smile:

2 Likes

Godt å se at mine medaksjonærer har såpass ambisiøse tanker om selskapet…

Må nesten oppfrodere dere til å se på MCAP. Først da ser man hvor tullete selskapet er priset.

9 Likes

Nice :star_struck:

Ser ut som om aksjen er klar for et skikkelig rykk.

3 Likes

Nå er mcap 320mill, jeg våger meg å reposte et innlegg jeg lagde tidligere i denne tråden.

7 Likes

Ååååh fy :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

3 Likes

Da kom det på TDN også.

TRVX: DNB MARKETS GJENOPPTAR DEKNING MED KJØPSANBEFALING

Oslo (Infront TDN Direkt): DNB Markets gjenopptar dekning av Targovax med kjøpsanbefaling og kursmål på 4,5 kroner pr aksje.

Det fremgår av en analyse fredag.

“Vi har inkluderte de nye aksjene samt kontanter fra den nylige kapitalinnhentingen. Vi mener selskapet har en interessant produktportefølje, men at det fortsatt er en vei å gå før ONCOS-102-produktet kan utlisensieres. Vi tror Targovax kan inngå en utlisensieringsavtale etter ferdigstillelse av den nye melanoma-undersøkelsen som skal starte i fjerde kvartal 2022/første kvartal 2023”, skriver meglerhuset.

TDN Direkt finans@tdn.no

6 Likes

Kjør på Targo,kom deg over 2 tallet nå da :moneybag: :grin: :rocket:

4 Likes

Interessant formulering:

Inngå deal etter at set-up’n for studiet er klart og man vet hvem de vil samarbeide med, eller ferdigstillelse i den forstand at man venter til studiet er ferdig gjennomført?

Jeg leser dette som at de mener at de kan gjøre en deal i løpet Q4 22 / Q1 23 siden de spesifikt nevner disse kvartalene.

Hva tenker dere andre?

1 Like

Full fyr nå - kan bety nyheter!

1 Like

Det beste med stigningen er volumene. Dette ser bra ut.

2 Likes

deler din optimisme, men ‘‘etter ferdigstillelse av den nye melanoma undersøkelsen’’ kan jo også bety etter at resultatene foreligger … eller er du sikker på at denne uttalelsen kan tolkes som etter ferdigstillelse av studie oppsett - er usikker om den holder, dessverre

1 Like