Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg kom over denne i Q4-rapporten, det er en jeg ikke har sett tidligere - selv om den ble lagt ut i 2018;

edit: for de som er usikre på hvordan ONCOS-102 virker, forklart på en lettfattelig måte.

6 Likes

Colorectal:

Har de prikket inn en jackpot i kombinasjon med AstraZeneca’s Durvalumab/Imfinzi?
Merck, be aware :wink:

12 Likes

Gøy. piss poor data uten significant effekt på konferanse? aldri sett før, så setter gode odds på det motsatte

5 Likes

Siden T falt fra 30kr til 10kr etter at TG ble pauset, så burde jo kursen minst dobles om TG skal tilbake til klinikk :wink:

2 Likes

Er det flere enn jeg som har snitt over 7,- som stønner hver gang noen får dobling til å høres ut som en fantastisk fremtidsutsikt? :smiley: Jeg kjøpte mine første til 19,- da TRVX ble utnevnt til en av årets nyttårsraketter, i 2017(?). Så en tidobling så nærmer mine eldste aksjer seg null. :slight_smile:

11 Likes

Jeg har snitt på 2,50,- og stønner også hver gang noen nevner dobling

2 Likes

Kjøpte vel på 40kr noe selv. Ligget lenge rundt 12kr, pga emisjonen og litt portefølge endringer så har jeg klart å komme under 4kr. Men ser jo den at det er en lang vei opp igjen. Når t får materialisert dette til noen konkrete avtaler så tror jeg sentimentet vil fort snu. Har aldri hatt bedre trua på T enn akk nå.

3 Likes

Er dette første gang targovax får en positiv overskrift i finansavisen etter en q-presentasjon?

2 Likes

Robotene i T har spasmer for det ligger noen på kjøpesiden…

1 Like

Da kjører de i gang showet om 10-12 minutter :slight_smile:

5 Likes

tekniske problemer ser det ut til …

der er de i gang !

1 Like

De er rimelig godt forberedt når de setter i gang melanom-studiet med disse forhåndsdataene på effekt og virkemetoder. Dette studiet har jeg stor tro på. selv om utfallet ligger frem i tid.

1 Like

Det er en god folkeskikk å informere om tekniske problemer på nettsiden og utsettelse av presentasjonen. Ingen gidder å vente på noe som man ikke vet når det skal komme.
Presentasjonen blir verdiløs hvis man ser på opptak siden det stilles ikke spørsmål…

Ingen tekniske problemer her, det har fungert utmerket fra de startet…

Ingen tekniske problemer her heller. En solid presentasjon, syntes jeg.

det var 2-3 minutter i begynnelsen hvor det ble kluss - ikke noe å bråke om, men unødvendig var det …
ellers
Erik W.D er god på disse presentasjonene og virker offensiv da han på slutten bad oss følge med selskapet ilpa året og se hvordan de skulle ‘levere varene’ som forespeilet - bra !

1 Like

Jeg stilte et spm om tidsforventninger rundt Iovaxis-opsjonen, svarte de på det?

Solid og proff presentasjon.

Dette selskapet kommer

6 Likes

Meget enig!

1 Like

Er det noen som har oversikt over hvem som har det de trenger liggende som hyllevare?

Disse har CPI / CTLA-4 inhibitor:
Merck har Keytruda / Quavonlimab
Bristol Myers Squibb har Opdivo / Yervoy
Astrazeneca har Durvalumab/Tremelimumab (sistnevnte er ikke godkjent av FDA etter hva jeg kan se)

Har vi flere tilbydere som har “alt”?

2 Likes