Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jaha ja, så 9,5% ned gikk vi i dag. Var visst viktig å virkelig selge unna i slutten

1 Like

Raser nok videre også :pleading_face:

Dette er bare helt latterlig. :roll_eyes:

Skulle ønske jeg hadde klart å forutse utviklingen det siste halve året, for da skulle jeg solgt på 6kr og hamstret som en gal nå, virkelig kjøpt med begge hender.

Å selge på dette nivået, nå, grenser til sinnssykdom! :grimacing:

8 Likes

Hold øynene på ballen!

Det blir spennende å se om det er antydning til effekt i colorektal fra CRI i kombinasjon med AstraZeneca som skal komme H1 (evt any time).

Når resultatene kommer derfra vet vi hvordan ONCOS-102 virker i kombo med både Merck’s og AZ’s CPIer (Keytruda og Durvalumab).

Vi har jo tidligere sett svært gode resultater i både refractory melanoma og mesothelioma, som er to notoriske indikasjoner, så kanskje der er håp…

11 Likes

Problemet med øynene på ballen er at målstengene flytter seg uten at man merker det.

1 Like

Skal vel videre ned nå fordi oljeprisen går ned

1 Like

Det har idag dukket opp fler nye konferanser på hjemmesiden :slight_smile:



14 Likes

Grønt to dager på rad!!! Bætterdø!! :grinning:

4 Likes

Ja, spesielt at den er opp siste 2 børsdagene før Q.

Tror ikke vi ska ha for store forhåpninger :thinking:

Er jo såvidt over emikurs. Ikke akkurat noe å sprette champagnen for. Fortsatt nok av folk som selger både med tap og et par øre gevinst.

Oppe og oppe🤔??

Den har vel aldrig været lavere ?

1 Like

Raser nok videre ned :woozy_face:Håper jeg tar feil :pray::pray:

I endetarmsstudiet med AZ hadde det vært spennende om Targovax fikk tilgang på vevsprøver som kunne analyseres på samme måte som melanom

En spennende indikasjon for eRNA hevdes det også

1 Like

Håper på en god en dag for alle Trvx aksjonærer i morgen.

Dobbling før ferien😊

2 Likes

Webcast Q4 kl 10

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220217_14

1 Like

. In 2022,
Targovax also expects to form one or more academic and/or commercial mutant KRAS
collaborations which will bring the TG cancer vaccine back to the clinic.

Høres ikke såååå dumt ut :slight_smile:

17 Likes

«When it comes to the breadth, depth, and consistency of the translational
analyses from our phase 1/2 clinical program, the totality of the ONCOS-102 data
package is second to none. As such, Targovax can now soundly be considered one
of the front-runners in the oncolytic virotherapy space.»

6 Likes

«Targovax skriver at de i 2022 forventer å danne en eller flere akademiske og/eller kommersielle mutante KRAS-samarbeid.«

4 Likes

:hjertesukk: Jeg får mest lyst å grine av sånne “lette” artikler av typen, minimal notis som konstaterer resultat. Det nyttige og gode, for de som ikke er godt kjent med selskapet, ville vært en årsaksforklaring av resultatet (emisjon denne gang).

Men det er vel derfor jeg ikke er noen ivrig leser av ha, vg og blabladet

2 Likes