Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Cancer pancreas er en indikasjon der det ikke har skjedd stort på flere tiår. Lykkes targovax der blir dette STORT. Er vel bare 5% som lever 5 år etter diagnosen er stilt. Har møtt mange skjebner i min jobb på sykehus.

4 Likes

Så her er det bare å fylle på skjønner jeg… :slight_smile:

:rocket: :rocket: :rocket:

2 Likes

Samme med Colo rectal cancer. Finnes vel ingen behandling for metastatisk colorectal cancer utenom cellegift. Så skulle Targovax være i nærheten å kunne tilføre noe som tilsier bedring for pasientgruppen som ingen ting annet fungerer for tror jeg vi får et pent hopp også.

5 Likes

Kanskje det kommer noe news til uken, vi får krysse fingrene. God helg :sunglasses: :beers:

4 Likes

Tror vi må gi TRVX ut året. Jeg har lagt aksjene i skuffen og tar de frem når det skjer noe. Sålang så er det robotene som har overtaket og kjører kursen nedover sålenge ikke det kommer noe fornuftig fra selskapet. Vi satser på at dette blir et Targo år og at vi kan få litt tilbake for den risikoen vi har tatt.

6 Likes

Dobbla her i dag…

:rocket: :rocket: :rocket:

8 Likes

Vi må håbe, at EW har good vibes med til Q4 præsentationen på torsdag😳

Markedet forventer sikkert en typisk q-presentasjon for et utviklingsselskap. Jeg har i allefall skrudd ned forventningene mine og heller fylt mer is i magesekken🤞

1 Like

Q-presentasjonen pleier å være et stort gjesp, blir helt sikkert det denne gangen også. Jeg har null forventninger og lagt aksjene i skuffen ut året.

Sett på denne i bakgrunnen, så bytter dere ut “ringen” med “shorten”, mens dere ser på noen innblikk fra listene. Jeg håper ikke @pdx blir for sinna :slight_smile:

10.02.22

11.02.22

14.02.22


Om ikke annet så ser det ut som at det blir færre og færre aksjer i omløp…

Edit: Få dere insider, så kan dere følge med på dette selv samtidig som dere støtter forumet :slight_smile:

10 Likes

Det merkelige er at BP fortsatt ikke viser interesse, selv til den prisingen?

Hvordan vet du at de ikke gjør det? Sitter du med innsideinformasjon?

1 Like

Plot twist: alt av biotek er rævkjørt i dag

kun idag? :sweat_smile:

Det er iallefall mange småsparere som kjøper høyt på gode nyheter og selger lavt i tørkeperioder😀

2 Likes

Ikke mange som er like såre i ræva, som Targovax😳

1 Like

1 øre unna ATL
unnskyld feilen, 1.2 øre unna
masse å gå på …
hva skal man si dere ?

Trist som fa’en …

2 Likes

Ingenting negativt om det fundamentale? kjøpsmulighet? Få ned snittet litt :pray:

1 Like

Trvx er nå ihvertfall en god aksje for de som til enhver tid ønsker å senke snittet. Massevis av muligheter for senking av snitt.

3 Likes

Jeg som trodde mitt snitt på 2,5 var lavt

1 Like