Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

robot algo’ene har fullstendig tatt styringen
WAP på 1.85 ser ut til å gå til hundene …
samme kjøper/selger ligger helt åpent i ordreboken - for alle å se, og helt ok på OSE

2 Likes

Denne robothandlingen får børsen til å virke mer og mer som et lotteri

2 Likes

Nå må man ikke bli helt motløs fordi oppgangen ikke kommer på short-term.
Targo bygger sten på sten, og gjør i mine øyne alt rett - selskapet har levert bra på:

  • Melanom
  • Mesoteliom
  • circRNA (raske på ballen)
  • De legger opp til en grundig studie hvor alle stener skal snus, og som EDW sa «nå skal vi finne ut hvordan vi kan uppe gamet vårt som allerede er best-in-class» - jeg parafraserer😜

Hvis alt gjøres riktig over tid så kommer resultatene til prisingen til slutt - det er litt som å slanke seg; hvis man gjør alt riktig, men vekta ikke viser fremgang så er det bare å krumme nakken, og slutte å se på vekta hver time.

16 Likes

for noe tullball dette er …

Det er nok et sentiment en veldig stor del av aksjonærbasen sitter med. Når planene blir utsatt gang på gang og kursen masakreres der etter er det liten trøst i fine ord. Cash is king nå, det er ikke lenger nok med et godt formulert case. Trenger avtaler som betaler seg.

2 Likes

www.chinadrugtrials.org.cn, where all clinical trials should be registered - no trial registered under the name of IOVaxis, Targovax, or IOVaxis’s Chinese name欣生元, which means whatever trial they are doing now, it’s likely to be pre-clinical trials. Otherwise, they must register and publish it.

CDE website - one piece of new information was found under the communication section. After CDE provided feedback during their meeting on February 3, 2021, they had another meeting with IOVaxis on November 30, 2021. It is a category II meeting. The request number is 2021006099. The same as the previous one. Since no further details were given, and the status is “in process”, there is another possibility that IOVaxis has requested the meeting, but they haven’t met yet.

Either way, it means something is going on, though very slow.

3 Likes

I mange sektorer ser det ut til å lønne seg å være tidlig inne. I biotek ser det ut som det lønner seg å være sent inne.

12 Likes

2 Likes

ikke meg imot…

2 Likes

Bedre finansiell posisjon NÅ enn FØR emisjonen. Her øses det av bunnløs kunnskap.

2 Likes

Hvor kapitalsterke er egentlig IOVaxis?
Det oser ikke cash av websiden

:sweat_smile:

1 Like

Ser ikke artikkelen, men gjelder denne TRVX?
“Siden børsnotering ifjor vinter” stemmer vel ikke helt?

Nei, gjelder ikke TRVX. Jeg surrer litt.

Carnegie kursmål 3 kr
DnM kursmål 4.50 kr

langt opp

2 Likes

Så må vi ikke glemme kursmålet til en skribent på dette forum; 5 laken😂

2 Likes

Jeg har faktisk mer tiltro til den skribenten enn diverse meglerhus.

7 Likes

Ja, jeg har selv troen på at dette til slutt vil ende betydelig høyere enn meglerhusenes kursmål

1 Like

21.2.2022, 11:58 · TDN Finans

TRVX: INGEN STORE KATALYSATORER PÅ KORT SIKT -CARNEGIE

Oslo (Infront TDN Direkt): Carnegie peker på at Targovax’ Melanom-studie er forsinket, savner katalysatorer på kort sikt – og nedjusterer kursmål til 3 kroner pr aksje, fra tidligere 7 kroner pr aksje.

Det fremkommer av en analyse publisert mandag, hvor Carnegie også gjenopptar dekning med kjøpsanbefaling.

Det noteres imidlertid at utviklingen av selskapets ONCOS-plattform ses som positiv og vil medføre en rekke nye muligheter.

🥸

1 Like

Dette er jo hele takeaway’en fra meldingen.

1 Like