Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Kort sikt - hva er nå det for et selskap som i utgangspunktet har en relativ kort runway ? En beslutning fra IOVaxis innen medio 2022 er kort sikt. Det samme gjelder Colorectal/PDL1. Merkelig formulering.

2 Likes

IOVaxis har søkt finansiering. Det har vært kjent siden opsjonen ble annonsert. Kan det være at avtalen er eller er i ferd med å bli endret, og at TRVX skal være med på å finansiere noe av det pre-kliniske i Kina ? Det ble liksom litt nærliggende å tenke slik sånn som denne presentasjonen er satt opp. :grinning:

1 Like

Robotene koser seg i TRVX og bidrar i det minste til litt volum. Lenge siden vi har fått noe kursdrivende som markedet håper på. La oss håpe at EW klarer å lure ut noen penger av samarbeidspartnere.

3 Likes

Svaret fra Targovax i patentsaken har kommet nå.
Etter å ha skummet litt i dokumentene kan det for en ulærd amatør se ut som at Targovax har stålkontroll på dette og at motstanderen har prøvd seg på en “if you can’t convince them, confuse them!”

All documents - European Patent Register

21 Likes

Flott at det ikke kommer news på en stund, da er det heller ingen sell on news :stuck_out_tongue_winking_eye: Skulle tro det var en vits, men så og si samtlige nyheter i Targo, uavhengig av om de var gode eller ikke, har ført til fall i det siste året, så bedre å la være :sweat_smile: Savner dog TG-Kina oppdatering. Slik jeg forsto CEO i høst skulle det komme i Q1/Q2?

J… robotaksje :face_with_symbols_over_mouth:

1 Like

Ble det ATL idag? :thinking:

Targovax er jo like robotstyrt som REC var i sin tid. Kunne like godt investert i en jojo-fabrikk🪀

En jojo går tilbake til start, det gjør ikke TRVX dessverre

1 Like

Det er vel Putin som sender oss ned i dag.

Men litt opp tidlig på dagen for så å ende kraftig ned på slutten, sånn har det vært ofte i det siste

10k robotaksjene selges til hverandre :smiley:

1 Like

Ser mest ut som roboten er på jakt etter SL poster. Har satt min SL på kr. 0.00, en stund til vi er der.

1 Like

800 000 aksjer omsatt allerede, det er ganske høye volumer om dagen.

Så at DNB effektiverte belåningsgraden fra 30 til 20 % i går, det kan presse frem noe selgere.

Så kan man ta de mer spekulative brillene på.
Nå ser det ut til at Targovax nok en gang vinner ankesaken om TG-patentet. Hadde jeg vært denne aktøren som så veldig gjerne ønsker en inngang i RAS-markedet, hadde jeg lagt inn et bud på hele sjappa, og fått med meg Oncos og cRNA i samme slengen til en latterlig pris. Da er det bare til å holde kursen nede og psyke ut alle aksjonærene og komme med et “knallbud” på 10 kroner aksjen.

3 Likes

Jeg registrerer at resultatene fra colorectal-studien lar vente på seg, er det noen som har oversikt over hvilke konferanser det kan være aktuelt å publisere data på?

Flaks vi her inne på TI har over 10% av selskapet da :wink:

4 Likes

De vil bli presentert på en (av de store) konferansene da EDW om colorectal.

2 Likes
  • Oppdatering colorectal
  • Kina
  • TG - nye indikasjoner
  • Studieoppsett melanoma / avtaler rundt CTLA4 og CPI
7 Likes

-circRNA oppdatering

1 Like

Det tror jeg ikke kommer med det første, pga de må holde kortene tett til brystet mtp patenter - hvis ikke noen plutselig vil være med på laget…

Enig i det, men plutselig så får de patent - Thomas Hansen har vel «hengt» rundt i TRVX siden ifjor sommer så det kan skje fort det også.

1 Like