Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Noen som har oppdatering på patent saken?

Noen andre positive tanker inn mot en ny uke eller kan vi forvente oss mer av samme dritt av robottraderen…

1 Like

Her er svaret/dokumentene Targovax har sendt inn - det er nok av lesing, så det er bare å slå seg løs.

Angående positive tanker rundt Targovax er det fortsatt 2xFTD, abscopal effekt, plenty av plattformer og noen som er villige til å bruke beaucoup dollars på patentsaken. For ikke å glemme at vi kan forvente flere indikasjoner innen TG, oppdatering colorectal og CRNA på labben i Sverige. Kina får være en bonus.

De klarer stadig å hente inn folk som tydeligvis tenker at TRVX er spennende, så vi får se hva fremtiden bringer :slight_smile:

Edit: jeg glemte av studiedesign og avtale(r?) innen refraktær melanom :sweat_smile:

13 Likes

I helvete heller, 15000 aksjer til 1,45👏 Må komme noen seriøse nyheter snart👍

2 Likes

Moro økning i prosent, kjedelig det ikke monner i lengden :stuck_out_tongue:

7 Likes

Markedet ser ut til å være henrykt, kanskje man er lei nyheter om pengeløse samarbeid.

Er vel ikke noe penger involvert her.

Funfact:
Exploratory trials are clinical trials performed early in Phase I, prior to dose escalation and safety and tolerability trials. These trials are de facto first-in-man studies but lack a therapeutic or diagnostic goal and do not seek to establish the maximum tolerated dose (MTD). The objective is to answer precise questions which condition the continuation or suspension of the drug’s development program. Exploratory trials include a small number of patients or healthy subjects and expose them (over a short period of time) to a low dose of an investigational medicinal product.

Har en følelse om at @Domboshawa var ironisk ?

Der våknet den! Ser at de har relasjoner både til Merck og Ludwig Cancer.

3 Likes

Nei, nå sluknet den litt. Da du skrev var den vel 10% opp

Targovax og Agenus Inc. har inngått en avtale om utvikling av Targovaxs kreftvaksiner TG01 og TG02 i kombinasjon med Agenus’ FDA-godkjente adjuvant QS-21 STIMULONTM. :muscle:

7 Likes

Agenus ## QS-21 STIMULONT har etter det jeg kan se vært et samarbeid med GSK (GlaxoSmithKline)

ellers oppfører aksjen seg som vanlig

2 Likes

Dette er nydelig. Også på en ellers blodrød dag! Hold!

2 Likes

Rart med det. Hjernen min ville at det skulle stå MILLIONS men ved neste lesning sto det STIMULONT.

2 Likes

kursmessig virker det som meldingen ender opp som en promp i vinden, :sweat_smile:

1 Like

Det fundamentale fortsetter stadig å styrke seg, her er det kjøp&hold som gjelder :slightly_smiling_face:

10 Likes

TG tilbake på banen og ser ut for å sikte mot pivotale trials direkte etter små exploratory trials for å finsikte inn effekt/safety ifbm tillegg av adjuvans. (Eller tolker jeg dette feil nå?)

Fra meldingen:
“The agreement may be extended into an exclusive commercial partnership for KRAS vaccination if the combination proves effective in exploratory clinical studie” (…) “Under the collaboration with Targovax, Agenus will supply QS-21 STIMULON and scientific support for up to three initial TG01 clinical trials in different cancer indications. If the clinical results meet certain pre-specified performance targets, the collaboration will be extended into an exclusive pivotal development and commercialization agreement where Agenus will be entitled to tiered double-digit royalties on future TG vaccine sales.”

3 Likes

det er dette som er essensen i det hele - og der i ligger en mulig løsning på det finansielle - det er også svært viktig at Agenus dekker det vitenskaplige support (det betyr mellom linjene ‘kapital’ da slikt koster penger …

1 Like

Stein for stein her nå🔥

2 Likes

Nei, det ser vel ut som Agenus er entitled på double-digit royalties, så noen finansiell løsning i den ordlyden ser jeg ikke.
Selvsagt fint med vitenskapelig support - noe jeg vil tro er i begges interesse.
Mulig de kan dele litt på kostnadene for utviklingen, men tror vel egentlig at Agenus er mest interessert i å gjør adjuvansen tilgjengelig for flest mulig og kjøre et løp med penger inn som milestone paymnets ila utviklingen og salg i tillegg til royalties av salg (royalties som jo nevnes i denne mld).

2 Likes