Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Det vil alltid være noen, useriøse, som ønsker å spre negativitet. Disse forumdeltakerne undergraver sin egen troverdighet og er ikke verdt å bry seg om overhodet.

5 Likes

Du har helt rett, og som en av di skyldige, kan eg bare beklage.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

Spør aborum ( vår danske venn “terta”)
Var ihvertfall han som plantet emoijene først.

Han hausset denne aksjen til det uforsvarlige før han tydeligvis rømte skuta.

3 Likes

Det som er fint, for undertegnede, å vite er at nedsalgene ikke skjer fra store aksjonærer samt. at det ikke er på fundamentale nyheter.

2 Likes

lol … er bare trist over ledelsens beslutninger på det seneste, men måske den emoji vár en tand for meget; sidder fortsat med en større position i pensionsdepoterne, men er som nævnt tidligere ude af depoterne på frie midler for nærværende, men er fortsat positiv til teknologien.

God weekend folkens og håber alle får en god sommer med rigeligt af jordbærtærter.

4 Likes

Hvilke beslutninger er du så trist over?

Ble vel dessverre ATL sluttkurs idag.

2 Likes

Jeg savner innsidekjøp på disse nivåene

3 Likes

Jeg savner gode resultater fra undersøkelser og avtale med partner :smiley:

5 Likes

Jeg savner tiden hvor grotte festene var det verste på agendaen :sweat_smile:

5 Likes

Jeg savner når jeg var i pluss!!

4 Likes

Tror det må være 7 år siden jeg var det.

3 Likes

Her har jeg glemt hva pluss føltes🥴 Hvis de ikke leverer noe av betydning i løpet av sommeren, så kommer et nytt emi-spøkelse igjen👻

Det føles bare så jævlig urettferdig ut at targovax gruses. Jeg skjønner at aksjer som allerede er høyt priset og trader på skyhøy P/E skal ned når Putin surner til markedet. Men targovax? Den er jo ferdig gruset. Ja visst er det høy risiko, men jeg tror vi skraper bunnen her nede nå.

5 Likes

Tipper targovax skraper ned mot 75 øre mot sommeren. Investorene ser mot nedre muligheter. I biotek er det kun resultater som betyr noe. Og her er der langt til målet (dessverre ).

“I biotek er det kun resultater som betyr noe”

og targovax har ikke resultater? Targovax har 2 FDA fasttrack på grunn av svært gode resultater.

10 Likes

Når resultater er avgjørende, så er det en fordel å være i den posisjonen Targovax ønsker å komme i. En del av intervensjonspakken for flere ulike kreftformer.

Det er mye som tyder på at oncos er et enestående produkt, både basert på egne resultater og andres mangel på. Adenovirus ser bedre og bedre ut.

Videre, oncos lar seg godt kombinere med eksisterende behandlingstilbud, og da spesielt viktig, med cpi-ene. En 1+1=3 effekt som man bare kunne drømme om.

Om jeg får være litt kreativ. Min egen mening er at Targovax misforståes som produsent av Oncos, mulig ny medisin for melanoma. Litt samme som Apple kunne bli oppfattet som produsent av mobiltelefoner og Tesla biler.

Pengebehovet er for lommerusk å regne, om vi hadde hatt et godt positivt driv i kursen. Dette er en helt avgjørende oppgave for ny CFO, og resten av selskapets ledelse for den saks skyld.

Det siste års skjødesløshet med investorenes midler savner sidestykke. Tvangshente spenn i høsttørken i kombinasjon med ustabilitet i ledelsen og nyhetstørke. Det lite imponerende, og skaper rom for forbedringer.

Til alle 45/100 og som trader. Denne aksjen går den veien dere ønsker. 45 øre før sommeren, eller 45kr?

7 Likes

Er det noen som kan gi noen forklaring på hvorfor det har vært så stor robotaktivitet etter siste emisjon og hvem som står bak.
Finnes det noe regelverk eller er det fritt frem for meglerhus å tøye strikken.
Det har jo blitt umulig å sette stopL.
Det kan virke som om SL ordrer og belåning er åpen informasjon.

2 Likes

gode resultater , enig i det.
men , har en liten mistanke om at sykdomsfeltene de prøvde seg på kanskje ikke var helt optimale?
Hva betyr resultatene dersom ingen vil kjøpe?

Uansett mening på det området så har vel mye endret seg den senere tiden.
TRVX har fått ny leder OG NYTT OG SPENNENDE SATNINGSOMRÅDE.
PCIB har fått dreid sin interesse innsats på VACC 'n som jo burde være spennende nok.
PHO må vel sies å være lokomotivet…abscopal effect

Skal du få ruggen til å hogge til så må det være veldig fristende.
Og det synes jeg disse nye satningsområdene bærer preg av å være , virkelig.

Lykke til

1 Like