Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Hadde alle vært som du så hadde alle vært like smarte og alle hadde hatt aksjer i NH.

Hva vet du om hva vi får ut av shorten på NH :sweat_smile: :sweat_smile:

Ser ikke hva Hydro har med denne tråden å gjøre? For å svare på «spørsmålet» ditt; sover bedre med aksjer som går i minus, fremfor å eie vinnere som rævkjører kloden. :upside_down_face:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

“Når man kunne fått”
Det er noe “hegnar online” aktig over etterpåklokskap

1 Like

Toget går snart? :steam_locomotive:

Inngang på dette nivået kan da vel ikke være annet enn ekstremt gunstig. :crossed_fingers: Forhåpentligvis.

5 Likes

For å si det sånn. Misunner de som kan gå inn fra scratch rundt 1.50 kr her. Mye endringer og action i T. Slik har det ikke vært på en stund. Om det brygger opp til noe positivt for oss får vi vente og se. Personlig synes jeg det ser meget spennende ut, men sitter med en følelse at det tar litt tid til før det løsner. Nå vil jeg ha studieoppsett ASAP!

1 Like

Stort sett bare roboter i aksjen nå. Prøvde et kjøp på 1,616. Fikk en del, men da spratt den opp 1-2 øre. Bare å vente litt så får jeg resten. :smiley:

Jeg ble ikke lurt av robotene og fikk alt på 1,616 og under.

Er det noen som har funnet noe program på denne konferansen? Når skal TRVX i ilden?

Carnegie Healthcare Seminar

March 15 - March 17, 2022

Stockholm

Jada - 1,69 :muscle:

2 Likes

kjøpte i dag 35.000 aksjer,har kun Pcib fra før satser på det snur,fikk snitt under 1,60

7 Likes

Hvis du holder fingeren unna salgsknappen i noen år kan det henne du må figurere i diverse finansaviser etter hvert :sunglasses:

7 Likes

Kjøper du deg inn på dagens nivå har du fast-track til genierklæring og portrettintervju i D2.

De av oss med snitt nærmere ti-kroningen må stille tårevåte på Lindmo og utbrodere om “den vanskelige tida”.

12 Likes

Den største prøvelsen kan kanskje bli å få til dette når vi passerer femtilappen. :partying_face:

3 Likes

Økte med 9k i dag🙂

4 Likes

14 Likes

Ikke mye trøkk etter den Carnegie presentasjonen. Ser ut som robotene stikker av også nå. Det er igrunnen helt fint :smiley:

Meget spennende case nå TRVX😊

1 Like

La oss håpe det skjer noe snart. EW har ikke klart å overbevise noen ennå ser det ut til. Mye bra på gang, men markedet tar det bare med et stort gjesp.

Dagens Radium podcast
Targovax nyheter blir diskutert og oppfattet som veldig positive
Fra 41:25
Https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-219

13 Likes

Var enda bra det kom en selger på slutten der og fikk oss ned på 1,66 igjen. Var en stund redd vi skulle ende i pluss i dag

3 Likes

Samme her, begynte å lure :rofl:

Ose opp nesten 3%, klart vi skulle ende på minus på en slik dag.

1 Like