Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

ja, men det kom det en liten :laughing: ordre på 100 k’s 1.794 - skulle gjerne kjøpt jeg også, men nå er det jaggu stopp på mere kjøp - men salg er definitivt ikke på agenda’n :innocent:

Ja er vel noen storkarer med horisont som vil inn her og ikke betale for mye

1 Like

Her var det ikke mye action :slight_smile:

Vi venter vel på resultatet fra colorectal cancer studie (ONCOS-102 in combination with Imfinzi (durvalumab, anti-PD-L1)). De kliniske og immunaktiveringsdataene skal være klare i 1. H1 -22. Det er vel samarbeidspartner i denne studien AstraZeneca som skal presentere resultatene på en konferanse?

2 Likes

Stille ja. Uten tvil den biotek-aksjen som skrives minst om her inne. Jeg tror akkurat det vil endre seg i løpet av året.

1 Like

Triggerlisten til T er lang som et ondt år, se innlegget her.

9 Likes

En “saftig” liste som venter der. Og som forhåpentligvis skal gi en god del :moneybag: etterhvert ! Bare å være tålmodig nok nå :wink:

5 Likes

Bra liste, kan du prøve å lage en tidslinjal også med aktivitetene som du har beskrevet? :slight_smile:

2 Likes

Mer enn en tredjedel av dagsomsetningen gikk i sluttauksjonen på dagens høyeste kurs.

3 Likes

En sånn gavepakke til traderne her kommer jeg ikke til å dele :slight_smile:

7 Likes

he, he. Det er ikke så lett å tidsfeste heller. Nyheter innen bio har en tendens til å trekke litt lenger ut enn det som er annonsert og det vi tror. Hadde vært gøy og hatt en “datofestet” triggerliste da og sett om det slo til :slight_smile:

Kan jo starte jeg:
colorectal cancer - H1-22
TG Iovaxis - H1-22 (de har gitt utsettesle til endelig avklaring fra kinesiske myndigheter)
Videre Meso - utsatt inntil videre (venter på svar fra 2 pågående fase 3 studier PD1/L1+chemo)
TG/Qs21 i klinikk (2022)
Oncos-102 studie i Melanom - info i 2022
cRNA prosjekt (2022)

Husk at EDW uttrykkelig poengterte at studiet sammen med AstraZeneca i colorectal//petrotenial kreft er en type som for de pasienter de forsøker å hjelpe har en ytterst lav % for positivt utkom overhode … Erik sa at dersom de kan trekke noen positive effekter av dette studiet vil det være et pluss - m.a.o en klar guide, … men tenk da på potensiale her , og Astra vil være på ‘ballen’

Kan dette bli presentert på AACR Annual Meeting 11/4 av AstraZ?

Jeg lurer på hva som er vanlig praksis: Dersom det skulle vise seg at studiet i colorectal//petrotenial-kreft skulle vise seg å gi null resultat (dvs null effekt), er det da naturlig at AstraZeneca legger dette fram på en konferanse? “Se hva vi har: Ingenting!”…?

Du har et poeng der. Det er sagt at resultatene skal presenteres på en konferanse. Hvis de er helt elendige så burde det kanskje bare vært sendt ut en børsmelding om at dette ikke “funket”. Studien har jo pågått siden ifjor sommer så de vet jo en del. Avlesning skal være nå i H1 2022. Kanksje resultatene ikke er så ille da siden de skal presenteres på en konferanse og ikke kun som børsmelding :slight_smile:

Kan være akademiske grunner til å presentere resultater selv om de ikke oppnår ønsket effekt

6 Likes

Vil tro det er CRI som legger det frem?
(Targovax has a collaboration trial with US-based Cancer Research Institute (CRI), Ludwig Cancer Research (Ludwig, trial sponsor) and AstraZeneca in patients who have metastatic colorectal cancer and have failed prior standard therapies.)

1 Like

Colorectal har jeg lave forventninger til etter å ha hørt EDW om bl.a. leveringsmetode og alvorlighetsgrad på sykdom. Synser jeg feil, blir det en ganske fet bonus i så fall.

Men det blir spennende med studieoppsett i melanom. Mer informasjon om dette drøyer ganske mye, men det er neppe negativt. Det er slett ikke utenkelig at det kommer kursdrivende avtaler med på kjøpet her.

I mellomtiden arbeider cRNA-ekspertisen med det de kalte den perfekte leveringsmetoden Oncos-102. Er det grunn til å tro at det er gode muligheter for pre-kliniske dealer her? På et så hot område?

The R/R is strong with this one.

8 Likes

Har 10k roboten blitt skiftet ut med 7,5k roboten? :stuck_out_tongue:
Kanskje den går tom for aksjer…

bilde

1 Like

image

Trykker ikke liker, fordi jeg ikke skjønte den.
må ha den inn med t-skje. :nerd_face:

1 Like