Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

2 Likes

Bra volum idag, noe på gang? :rofl:

500 aksjer omsatt de første 8 minutter. Vi faller ikke ihvertfall ikke så mye lenger. Ganske stabil rundt 1,80.

5K roboten som er på jobb i dag.

1 Like

Nei, bare ned 3% i dag

Bare 3 mnd igjen av H1, kan bli mange nyheter fremover hvis triggerlista til solskimm skal iverksettes :grinning::thinking:

2 Likes

Både Nano- og TRVX aksjonærer har tatt tidlig påskeferie og har lagt aksjene i skuffen. Likegreit for det skjer jo fint lite. Det positive er at kursen er stabil. Normalt sett så klarer robotene å kjøre bio aksjer ned i stilleperiodene.

Dette er det neste som skjer, men pleier jo ikke å bli noe rally av en konferanse.

Ennå lenge til påske - har personlig kursmål rundt 2 kr ved onsdag før skjærtorsdag :blush:

5 Likes

AACR 22 den 11 april 2022.

the Annual Meeting of the American Association for Cancer Research (AACR), taking place on April 8-13, 2022 in New Orleans, Louisiana (AACR22).

3 Likes

Det er noen som rævkjører kursen knallhardt nedover for så å laste greie poster. Så noen har troen her.

1 Like

Tror det er mest roboter som bare bytter aksjer. Volumet er lavt.

Robotene må vel forsvinne etter hvert tenker jeg

Vi må få litt mer blest rundt TRVX. Ingen som interesserer seg lenger. Selskapet blir knapt diskutert i media/nettsteder. EW har en stor jobb å gjøre her. Vi må få flere analytikere og flere investorer på banen.

1 Like

Ja det er jo den minst populære biotek-aksjen her på berget

Sannhet med modifikasjoner det,eg set tungt lasta i Pcib, vil påstå den er hakke verre.Kjøpte derfor i Targovax så eg skulle ha begge som ligg i bånn

2 Likes

Jeg tenker på interessen her på forumet. Pcib’s tråd ligger nesten alltid øverst på tekinvestor når man logger inn. Targovax kan gå dager uten at noen skriver.

2 Likes

Vi er flere som har knalltro på Targovax på forumet her. At ikke alle konstant skriver er nok fordi de fleste er trygg på investeringen og sitter bare å venter på triggere. Inntil videre så er det begrenset hvor mye vi kan snakke om de samme greiene uten å hause hverandre :wink:

Gleder meg til å se hva resten av 2022 har i vente for T.

26 Likes

Enig med deg. Hvis jeg først skal skrive noe, så lurer jeg på dette: Er det noen som har en formening om når studieoppsettet, med partnere i melanom bør komme? Hvis de skal ha den første pasienten innrullert i løpet av året, så bør det komme snart?

3 Likes

Ikke lett å dra i gang noe her​:thinking: Jeg får svare meg sjøl: Ikke godt å si, vent å se din dust​:grin::fist:t2:

3 Likes

Jeg tror det blir i løpet av år 2022, men jeg kan ta feil. Jeg erindrer også at kursen vil holde seg i intervallet 1,70 - 200 kr de neste 10 årene

2 Likes

Vel folkens.

Da skal TRVX ut i den store verden på et lite Roadshow.

I morgen 6 april og 7 april i Boston og 8 til 13 april i New Orleans, presentasjon her den 11 april.

Så da får vi følge med på pressemeldinger om noen nyheter slippes. En skal ikke se bort fra at det frister noen til å ta et bet i TRVX og at kursen kryper forbi to’ern.

I såfall blir TRVX selveste Påskeprinsen.

4 Likes