Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Håper virkelig den kryper forbi toern (rævva kurs) :joy:

7 Likes

8 Likes

Hvis volumet og kursen blir på dagens nivå etter dette roadshowet, så sier det litt om hvor stor effekt slike konferanser har på kursen. Vi får vente å se.

Idag er det omsatt aksjer for 60k på 1t 20min.

3 Likes

Jeg har gjennom mine 6 år med aksjer i Targo, ikke huske å sett effekt på aksjekursen etter/under slike konferanser! Hvis de sitter på opplysninger som påvirker aksjekursen, så er det børsmeldt i forkant.

Trenger jo ikke falle da selv om EW skal på konferanse :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Det er jeg helt enig i😁

De bruker jo litt penger på dette, kanskje det er derfor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kanskje ikke så unaturlig. Mange hadde kanskje håpet på en melding i forkant og den har ikke kommet ennå.

Prøvde å se litt på gamle børsmeldinger for å spore hva de gjorde sist. Eneste jeg finner er at det tok nesten et år mellom FPD i den utvidede kohorten (2019) melanoma fra interim resultatene (2018). Mao så er vi egentlig langt på overtid med studieoppsettet, om FPD skal komme i H2 2022. Men igjen umulig å si, kanskje har de linet opp pasienter rett etter evt studieoppsett. Dette er uansett en av de store nyhetene jeg går å venter på rett rundt hjørnet vertfall.

Andre som har vært lenge i gamet kan muligens bidra med hva andre selskaper har gjort tidligere med tid fra studieoppsett til FPD?

2 Likes

Hva er kursdrivende i et studieoppsett? Er det samarbeidspartene? Finansiering? Metode? Noen med kompetanse som kan svare på det?

Jeg er mest spent på circular RNA pipeline prosjektet, som det også bør komme info om rett rundt hjørnet.

1 Like

Du var innom alt her! Hvis BP er inne med minimum spons av f.eks CPI, eller ennå bedre vil være med å å sponse studiet med cash! Da snakker vi rakett🚀
Hvis de hadde fått med et BP som innehar alle medikamentene, som de ønsker i sitt plattform studie, og sponser de med disse produktene! Så ville også det vært drivstoff for en :rocket:

4 Likes

Er vanskelig for meg å se at det skulle komme en signifikant reprising før det som nevnes over er i boks.

Ser vi brikkene falle på plass i flere av forretningsområdene blir det bra. Studiet melanom, TG, c-RNA og ONCOS som vektor.

I tillegg spent på oncos IV admin og en oppdatering her.

Det er nå Targovax skal levere. Og da er det lov å håpe at prismessig performance er bedre enn index siste 6årene.

…Targovax er priset som et ettertraktet Pokemonkort…

6 Likes

Synes selv IV admin er sykt interessant om de får til de samme reaksjonene. Dette vil jo være 10 ganger lettere for leger å utføre samt også å rekruttere pasienter på.

Men som du sier, faller noe av dette på plass så bør man forvente at dagens prising er en vits. Vi bør jo muligens nærme oss samme prising av Ultimo tenker jeg om de vi får to fase 2 melanoma og meso, collab på TG’ene samt cRNA og next gen virus.

3 Likes

Ca NOK 3mrd? Det er en start.

Vi trenger gode avtaler og helst sterke eiere. Når største eier driver systematisk progressivt nedsalg blir jeg lei meg. Dette legger en klam hånd om kursutviklingen.

Ny CFO!!! Finn noen som kjøper 15 Mill aksjer i Targovax bulk!!

1 Like

Hvor mange prosent eierskap har største eier nå?

Stadig mindre…

15/188 Mill!?!

1 Like

EW sa han jobbet med å få inn ekspertinvestorer. Det ble med praten det også.

Hvis IV admin gir positive resultater er det særdeles interessant siden man kan forvente at immunforsvaret effektiv vil fjerne viruset etter injeksjon.

Bare T kommer med en eller annen form for update snarest så vil verden unektelig bli vakrere!

2 Likes

Noe dritt det ja. Vi var ikke heldige med de som gikk inn ifm emisjonen. Jeg synes DnB og Carnegie gjorde en slett jobb med tilrettelegging. Og når Carnegie ikke har trua selv (kr 3) så håper jeg at andre blir tilretteleggere ved neste emisjon.

1 Like

Hvem faen som kjøper her kan kalle seg ekspert…,.

Før noen treffer smekk i bunn og vi ser alt går rett opp. Dei kan da skryte.

Enn så lenge er alle bio aksjonerer idioter, ja meg selv å.

3 Likes

I mine øyne kan det se ut som at Targovax har endret IR-strategi, tidligere var det lettere å “plotte” nyheter/emi - nå tror jeg de ønsker å ta markedet på senga - ref. TG. Jeg blir ikke overrasket om det kommer flere “troll-opp-fra-eska”

6 Likes