Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

AACR Poster:




22 Likes

19 Likes

Det er mye spennende på gang i Targovax, men interessen er lik null. Ikke omsatt en eneste aksje idag. Her må EW gjøre noe

Det er litt spennende å se på dagens aksjonærliste hvor det kan se ut som at aksjer har blitt hentet tilbake / nye utlån. At det er en eller flere aktører som ønsker å holde aksjen i sjakk er det lite tvil om når en ser hvordan robotene ligger i boka…

1 Like

Ser ut til at handelen er stanset eller?

Har vært lite aktivitet i aksjen en stund, men så lenge uten omsetning og endringer i ordredybden er unormalt selv for Targo. Får håpe det lysner snart

Jeg tror det har veldig lite for seg å følge med på denne kursen dag for dag. Enn så lenge er vi i limboland; hva skjer med TG, melanom og cRNA? Vi vet ikke, men vi forventer at det skal skje svært spennende ting i løpet av 2022.

Personlig tenker jeg at aksjen er som en kruttønne. Den er full av eksplosiver, men ingen har tent på lunta ennå. Når den først er satt i fyr kan dette smelle fra flere kanter, så jeg er veldig forhåpningsfull til nyhetsflowen gjennom året, men forventer kun øretrilling opp og ned frem til det skjer.

Blir ikke overrasket over at når ny struktur er på plass og man skjønner EW’s masterplan så vil interessen ta seg betraktelig opp.

14 Likes

Enig i alt som skrives over. TRVX er imidlertid en av de aksjene på ose det er minst fokus på. Vi er mange norske aksjonærer og vi klarte å kjøre selskapet i krøfta under emisjonen. Det er derfor viktig at EW bruker en del tid i Norge for å skape med blest om selskapet og få frem kvaliteten/resultatene på en enkel måte slik at aksjonærene /analytikere/nye aksjonærer forstår selskapet og potensiale.

2 Likes

God påske :chicken: :rooster: :hatching_chick: :baby_chick:

6 Likes

Kanskje, og det et lov å håpe. Det som gjør meg betenkt, er at dagens kurs stort sett bygger på positive meldinger fra selskapet. Når resultatet fra Colorectal lar vente på seg, så tipper jeg at resultatet ikke er utelukkende pos. Hvordan vil kursen reagere på en lunken/neg. melding? Det samme gjelder for Kina-avtalen. Legg merke til Wiklund din oppgitte bisetning om at de kanskje kan forvente at avtalen er i havn i løpet av året.
I tillegg ble Oncos hypet veldig før resultatet i melanom, men så langt er det skjedd lite. Partner og første pas. var først annonsert til høsten 21, men nå sier de høsten 22. Fortsatt ingen partner og vi nærmer oss sommeren 22 med raske skritt.
Sirkulære DNA er nok en veldig spennende mulighet, men dessverre blir det som å rykke tilbake til start. Aksjekursen 1. juni kan like gjerne være 1 krone som 5 kroner. At vil avhenge av kommende meldinger fra selskapet.

Jeg er lidt mere optimistisk end dig. Se på teamet, som EW har samlet omkring sig. Fantastisk kompetente mennesker, som tilvælger Targovax. Opsplitning af virksomheden, nye samarbejder, en mere transparent struktur, osv. Tror på et godt 22’. Men der er også meget der skal indhentes😳

2 Likes

Det ble vel også sagt at kursen vart gruset både på 9, 7, og 5 kr. For ikke å snakke om emisjonskursen, noe den har vært under flere ganger.

De kliniske dataene som så langt er lagt fram fra selskapet, bortsett fra TG02 har vært med pos. fortegn. Selv om dataene har vært presentert som gode. Har de imidlertid ikke vært gode nok til at selskapet har fått istand avtaler/samarbeid som har gitt penger i kassa

Colonrektal var forventet tidlig i 22 og nå er snart april gått uten at det har skjedd noe. Dette er bare en magefølelse, men jeg tenker at pos. resultat higer man etter å få ut, men neg. eller nøytrale svar ønsker man bare skal glemmes. TG02 er vel et eksempel, forespeilet avtale om TG01 med Parker et annet og til slutt det annonserte samarbeidet med Leidos som ser ut til å være fjernet fra presentasjonene.

Kinaavtalen - ting tar bare så sinnsykt lang tid.

Det er helt rett at Sirkulært DNA er noe nytt, men det var TG og Oncos også en gang. Spennende med sirkulært DNA, men stiller spørsmål til hvorfor det dras fram først etter at Oncos ser ut til å dra ut i tid.

1 Like

Dette er vel verken lov eller god vitenskapelig praksis. Det ville vært helt ekstremt idiotisk av Targovax å gjøre noe sånt.

1 Like

Nå er det vel ikke Targovax som har kontroll på dataene.

Det er ikke så veldig rart at kursen er gruset, all den tid minst en aktør som garanterte for emisjonen gikk inn å shortet med minimum 500k aksjer. For å spekulere tror jeg det var det (kursnedgangen) som fikk aksjonærene til å selge aksjene sine for så å kjøpe tilbake en større pott i emisjonen.
Ingen av garantistene fikk aksjer de ikke ville ha ettersom nåværende aksjonærer tok godt for seg under emisjonen. Så i bunn og grunn fikk garantistene totalt 25mnok (om jeg ikke husker feil) for å garantere, uten å få en eneste aksje de ikke ville ha - eller penger på gaten om du vil.

Det sagt er selskapet særdeles fordelaktig priset nå, spesielt om de klarer få inn noe som helst av friske midler, bortsett fra hos oss aksjonærer.

ONCOS-102 plattform, TG-plattform hvor vi forventer 3 nye indikasjoner, cRNA osv. (se her for en større tikkeliste jeg har laget) har en mcap på 338mnok inkl ~160mnok på konto. Dvs. markedet priser teknologien, patentene, resultatene og know-how’en til noe under 180mnok…

15 Likes

Kan dette være eventet som gir svar på Colorectal studien? :thinking:
Hjemmesiden https://events.nyas.org/cancerIO2022
viser ikke deltagelsen til CRI, kanskje betyr dette at et abstrakt er tilsendt/ventet på å bli presentert?

10 Likes

https://cancerprogress.live/cancer-vaccines-redux-mrna-oncolytic-viruses-or-good-old-fashioned-peptides-is-it-the-targets-immunization-platform-clin-dev-strategy-or-all-of-the-above/

6 Likes

Snart gjort unna 4 mnd av det nye året. Det var kanskje ikke så rart at vi fikk en emisjon nær nullpunktet på slutten av året i fjor, når ingen betydningsfull nyhet var i sikte😳 Store planer holder ikke. Nå må det komme noe håndfast snart, og få skrudd denne kursen opp.

2 Likes

Spør du Targovax så mener de helt sikkert at nyhetene om cRNA var meget betydningsfulle… Men en del aksjonærer er nok ikke like enig, derav kursen, pluss at den kortsiktige tekningen er veldig annerledes.

cRNA er et oppkjøpsargument, om ingen biter på blir det lenge til Targovax kan selges. Ser ikke ut til at markedet har noen tro på det da, men argumentasjonen til CEO på området virket logisk. Blir vel en 2023-greie det i denne omgangen. Litt “ny start” for Targovax, men det sitter nok litt langt inne for alle som har vært med å “støtte” selskapet gjennom år med emisjoner å se det de ha betalt for gjennom kursnedgang få mindre fokus til fordel for noe nytt. Men som han sa er det to sjanser man har i Biotech, preklinisk oppkjøp av teknologi/hypotese eller fullført pivotalstudie med gode resultater slik jeg forsto det. Virker for min del som CEO har god puls på forskningssiden. Får bare håpe interessen dukker opp fra BP. Hvis ikke blir som sagt veien fortsatt lang til mål her.

2 Likes