Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Og even44 skal sitte med “skjegget i postkassa”

1 Like

Oppdelingen vil ha noe for seg ved avtaler som har verdi i form av eierskap og eller penger.

Noe konkret kommer. Når og hva blir vanvittig spennende.

Når det gjelder Targovax har jeg godt med skjegg i postkassa allerede.
Sitter riktignok med en grei post til omtrent dagens kurs, men totalt sett skulle både jeg og lommeboka helst sett at jeg aldri hadde hørt om verken Targovax eller Soug.

4 Likes

Under forutsetning av at Soug ikke var totalt på bærtur.

da er vi to.alt er mulig men tror man blir rikera av å spille lotto en å ha penger hær,d har jeg og sikkert mange andre ærfart.

Timing er alt - har man bomma tidligere på timingen på inngang og utgang er jo det synd og slike erfaringer kan jo henge i.

En kan uansett kun tape 100%, og nedsiden nå fra 1,8 bør være et bedre bet enn vi som betalte 10+🙈

2 Likes

ja ikke langt i gjenn d heller bare smuler i gjen av penga, og aksjen er totalt dau.

Ja, men håpet er Wiklund som mener den er betydelig undervurdert drar den opp en ti-ganger. Og da er alt brått glemt😂.

Ja det er rett. Det er en risiko med alt og mange ting som påvirker investeringsbeslutninger. Inn på 10+ var vel fordi man den gang syntes det var gunstig og en oppside.

Nå er mcap veldig lav, det er ikke akutt behov for penger, ny ceo og reorganisering gjør at RR kan synes akseptabel men andre kan jo selvfølgelig ha et annet syn.

1 Like

Ja, vi får bare håpe market cap blir høy, før det blir (eventuelt) behov for penger igjen.

Bare sånn for gøy så betyr det en mcap på 3,4 mrd :joy:
Å ikke ha aksjer i Targo vil være å anse som tjenesteforsømmelse for oss biojunkies!

4 Likes

Ja, så med rette utviklingen så kan det bli reint moro🚄 mulig derfor en tok med 3 flakser sprudlevann fra butikken🙈

Det er nå påske, lag dere en trivelig en :beach_umbrella:

3 Likes

Begynner å bli en hardt prøvet rase… :wink:

Bra fart på forumet idag, men ingen av dere har klart å prate opp kursen :smiley:

Da satser vi på kr 3 rett over påske!!!

1 Like

Hvis ikke det går må det bli 4 før pinse!

2 Likes

I denne farten er vi vel oppi en femtilapp til jul.

(Ja takk, tar gjerne en NYKD ath prising. )
Presentasjonen er i kveld? så vi har noe potensielt interessant å lese i morgen tidlig?

2 Likes

klarer vi 2,50 til jul må vi være førnøyde. :blush:

Salg av Oncos og TG og bånn-gass innen cRNA.
Blir det slik mon tro :slight_smile:

1 Like