Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

1983 / 15 - Modulation of immune gene expression by intra-tumoral oncolytic adenovirus ONCOS-102 is associated with clinical response in anti-PD-1 refractory/resistant melanoma

April 11, 2022, 1:30 PM - 5:00 PM](Program Planner)

16 Likes

Begynner å røre seg litt nå

1 Like

Det er bare synd at futen skal ha så uendelig mye penger fremover så jeg må vente med å fylle på :dizzy_face:

1 Like

Konklusjon:

ONCOS-102 driver pro-inflammatorisk modulering av TME i PD-1 R/R melanomsvulster. Klinisk respons ONCOS-102 er assosiert med effektivt viralt genuttrykk og sterk, vedvarende aktivering av immunrelaterte gener, som kan være mål for fremtidige kombinasjoner av ONCOS-102 og immunmodulatorer utover PD-1/PD-L1-hemmere.

3 Likes

Forventer noe nytt? skjønner ikke hva du vil frem til her. JA selvfølgelig forventer vi noe nytt med studieoppsett, avgjørelser på pågående og fremtidige samarbeid. Vet liksom ikke om det var et forsøk på å trolle eller ikke, eller om du mente frem til 11 april siden noen nevnte det ovenfor?

Og skal man være i forkant, eller har mulighet så er det liksom nå man må posisjonere seg for hva som evt kommer fremover.

4 Likes

Trolling??? Det var snakk om noe helt plutselig nytt skal komme 11april på en presentasjon under AACR, du får undersøke konteksten av det jeg svarte på så det blir lettere for deg å forstå hva jeg satte spørsmål ved…

2 Likes

Nå tar det helt av her, omsatt 300 aksjer på 10 min :cowboy_hat_face:

Tidlig påskeferie :slight_smile:

Når robotene også kaster inn håndkleet, da er det vel helt slutt :sweat_smile:

2 Likes

Ja det var derfor jeg spurte om du mente 11 april, eller på generelt basis. Nå er det vel en poster som kom ut, den er vel ny men selve dataene osv er jo ikke noe nytt. Men vidt meg bekjent er det litt nytt at Trvx kommer med nyskrevne postere selv om dataene er kjent. Krysser fingrene for at det er tegn på det steppes opp litt på den linja fremover, og at det har noe med studieoppsettet som skal komme snart.

4 Likes

Jeg har begynt å glede meg til mandag alt. God helg :smiley:

4 Likes

God helg. Belønningen for lojaitet og tålmodighet kommer. Liker caset og liker kvaliteten på EDW.

6 Likes

Solkimm : Lenge til futen kommer på døra​:joy::joy::joy:

1 Like

Idag er det den store påskedagen hvor kursen skal i kr 2. Klarer vi det uten melding eller trenger vi dra-hjelp? Vi får se ut over dagen :cowboy_hat_face:

1 Like

Phf 2 kr, nei her må det mye mer før en gidder logge inn i nettbanken targo ligger på.

The abstract has been released on the AACR website today (Abstracts | AACR Annual Meeting 2022 | April 8-13, 2022 | New Orleans). The poster is scheduled for presentation Monday 11 April 2022 and will be available on Targovax’s website after the presentation.

Poster title: Modulation of immune gene expression by intra-tumoral oncolytic adenovirus ONCOS-102 is associated with clinical response in anti-PD-1 refractory/resistant melanoma
Date and time: Monday 11 April 2022, 13:30- 17:00 CDT / 20:30-24:00 CET
3 Likes

Saken er nok nå at det er et lite vakum til generalforsamlingen 20 april har godkjent den nye konsernstrukturen med reorganisering og gjennomføring av simultant av fisjon og fusjon - (trekantfusjon) som ender opp med morselskap Targovax ASA og datterselskap Targovax Solution As.

Targovax ASA, som investorene har aksjer i, får som følge av reorganiseringen en fordring på Targovax Solution AS lik den bokførte egenkapitalen stor kr. 730.314,759,64.

Verdien av denne fordring vil da tilsvare kr. 3,875944 pr aksje
( kr. 730.314.759,64 : 188422421 aksjer = kr. 3,875944 pr. aksje)

Morselskapet Targovax ASA kan om de senere ønsker det tilbakebetale disse verdiene til aksjonærene skattefritt, se innlegg ovenfor av "Takk " den 7. april hvor der fremgår at selskapet kan tilbakebetale inntil kr. 6,40 pr aksje skattefritt, hvor dette er beskrevet.

Så man kan si at det å kjøpe en aksje i Targovax på dagens kurs ± 1,80 innebærer at man kjøper seg en andel i fordringen til verdi kr. 3,875944.

I tillegg kommer annen oppside om Targovax lykkes med sin utvikling.

Burde være grei investering å kjøpe aksje til ca kr. 1,80, å få utbetalt kr. 3,87 pr aksje skattefritt og likevel sitte igjen med alle aksjene i TRVX?

6 Likes

Etter mitt skjønn ligger det i kortene at TG-divisjonen skal fisjoneres og realiseres. En videre studie vil strekke seg over mer enn 5 år pga SOC. Noe Targo ikke har finansielle muskler til å gjennomføre.

1 Like

Jeg er glad jeg bare er 35 år for å si det sånn. God tid har jeg

1 Like

Ingen dum tanke det der. Tipper at det har mye med opsjon i Kina. Om denne brukes så er det med på å validere. da kan man kanskje verdsette Tg mer håndfast. Igjen, mye spennende fremover. briste eller bære

Heldiggris! Da rekker du en drøss med emisjoner.

1 Like

Kanskje jeg rekker apollo hårsenter før fylte 50, hvis dette går veien