Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hyggelig og spennende at akkurat de to nye styremedlemmene valgte å ta ut 2/3 av styrehonoraret i RSUs…

2 Likes

Med andre ord kun ta ut penger til å betale for skatten…

3 Likes

4 Likes

noe nytt å spore i kina @RubenAyala ?

1 Like

Man må anerkende Targovax for, at de formår at samle nogle meget kompetente profiler. Nu mangler de bare, at resultaterne følger med😉

5 Likes

Nei, men jeg har heller ikke anstrengt meg noe særlig de siste månedene. Ser ikke ut som det er mulig å komme i forkjøpet for det som TRVX og/eller IOVaxis melder til slutt. Men vi kan ikke være så veldig langt unna en melding. Uavhengig av pos eller neg innhold.

5 Likes

Virker som at Avanza holder papiret i et jerngrep, full kontroll og nesten ikke omsetning …

1 Like

Jøss, i pluss og greier🤤

3 Likes

Nå vet jeg ikke hvem det var av dere som kjøpte Targo i pluss for helgen med 430 aksjer, men dere skal vite at det sørget for at jeg valgte 5* hotell og noe som ellers ligger an til å bli en kostbar helg - tusen takk! Hvis dette fortsetter slipper jeg å bo på vandrerhjem i Albania!

5 Likes

Targovax kjører storeslem her de neste dagene:

image

Så har vi Valo som også har et foredrag NewsWeb :

Presentasjonene Targovax skal holde legges ut på nettsiden.

11 Likes

Ja, så fin børsdag… og vi får bare drikke på - siste soldag - snart påsken over , din tur snart slutt å sol?:clinking_glasses:

Hehe🥂 nyt turen og forhåpentlig aksjene👍

1 Like

4 Likes

Vi får håpe at kursen holder seg idag da, normalt sett så faller den når EW er på konferanse :slightly_smiling_face:

Er vel et lite håp rundt Colorectal i dag i 1600 tiden. ASCO er vel siste store konferansen i H1-22 ?

Det er vist TG-vaksinen som får skinne idag :star:


Fin den siste setningen her :sunglasses:

21 Likes

«World class».
Kunne like gjerne sagt «un-named Big Pharma».
Nesten i kjent Per Walday-stil, men ispedd troverdighet og tyngde. :wink:

4 Likes

Give me the good dam money :champagne::champagne::champagne:

5 Likes

Skjønner hvorfor Einarsson og Elisabeth hos Radforsk er så begeistret for TG.
Virkelig på tide at dette kommer ut til testing igjen.

15 Likes

strøket

1 Like