Hyggelig og spennende at akkurat de to nye styremedlemmene valgte å ta ut 2/3 av styrehonoraret i RSUs…
Med andre ord kun ta ut penger til å betale for skatten…
Man må anerkende Targovax for, at de formår at samle nogle meget kompetente profiler. Nu mangler de bare, at resultaterne følger med😉
Nei, men jeg har heller ikke anstrengt meg noe særlig de siste månedene. Ser ikke ut som det er mulig å komme i forkjøpet for det som TRVX og/eller IOVaxis melder til slutt. Men vi kan ikke være så veldig langt unna en melding. Uavhengig av pos eller neg innhold.
Virker som at Avanza holder papiret i et jerngrep, full kontroll og nesten ikke omsetning …
Jøss, i pluss og greier🤤
Nå vet jeg ikke hvem det var av dere som kjøpte Targo i pluss for helgen med 430 aksjer, men dere skal vite at det sørget for at jeg valgte 5* hotell og noe som ellers ligger an til å bli en kostbar helg - tusen takk! Hvis dette fortsetter slipper jeg å bo på vandrerhjem i Albania!
Targovax kjører storeslem her de neste dagene:
Så har vi Valo som også har et foredrag NewsWeb :
Presentasjonene Targovax skal holde legges ut på nettsiden.
Ja, så fin børsdag… og vi får bare drikke på - siste soldag - snart påsken over , din tur snart slutt å sol?
Hehe🥂 nyt turen og forhåpentlig aksjene👍
Vi får håpe at kursen holder seg idag da, normalt sett så faller den når EW er på konferanse
Er vel et lite håp rundt Colorectal i dag i 1600 tiden. ASCO er vel siste store konferansen i H1-22 ?
«World class».
Kunne like gjerne sagt «un-named Big Pharma».
Nesten i kjent Per Walday-stil, men ispedd troverdighet og tyngde.
Give me the good dam money
Skjønner hvorfor Einarsson og Elisabeth hos Radforsk er så begeistret for TG.
Virkelig på tide at dette kommer ut til testing igjen.
strøket