Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Headlines med Postere til årets ASCO i juni ligger nå ute på nett, og denne ser jo interessant ut)

Study to evaluate intraperitoneal (IP) ONCOS-102 with systemic durvalumab in patients with peritoneal disease who have epithelial ovarian (OC) or metastatic colorectal cancer (CRC): Phase 2 results.

Presenter: Dmitriy Zamarin, MD, PhD | Memorial Sloan Kettering Cancer Center
Abstract: 2600
| Poster: Online Only

https://meetings.asco.org/meetings/2022-asco-annual-meeting/288/program-guide/posters

24 Likes

Poster for Mesothelioma også er ikke feil! :sun_with_face:

14 Likes

Kan vi kanskje ha litt forhåpninger til resultatene i colorectal da…?

2 Likes

Fant (hørte) ikke noen referanse til Targovax på slutten av podcasten. Var det under samtalen med dansken i BergenBio? (jeg hørte bare før og etter denne)

Fantastisk :slight_smile: Blir spennende å se (selv med lave forventninger)

1 Like

Lurer på om der er noe galt med sendingen til podcasten i dag.?
Bare rot her hos meg .

Lenge siden jeg har sett Targo så i bulls-eye som på denne konferansen, meget spennende tider vi går i møte nå … forundret at folk selger hvor vi er nå, dog på super lavt volum - ganske utrolig for nå burde volumet ta seg opp sammen med kursen - hva skjer nå da Avanza ?

6 Likes

Lik og retweet så nyheten når så langt ut på fintwitter som mulig. :+1:

8 Likes

Dere som har etterlyst noe å snakke om i Targo, bør jo kjenne deres besøkelsestid nå. Hvis ikke 2x ASCO er interessant så skjønner ikke jeg noe.

8 Likes

Meget enig! Lad det være flotte resultater, så anbefalingen fra eksperten er fase 3🤞

3 Likes

… nettopp, fase 3 banker på døren når Oncos-102 har nådd sitt strategiske mål for selskapet - da er det faglige basis etablert slik at øvrig faglig bidrag må komme fra BP og akademia … og nettopp dette er i havn nå, så da gjenstår finansene - her er $ oppgaven nå til EDW

2 Likes

for øvrig er aksjekursen helt fullstendig latterlig … det vil vise seg fremover

3 Likes

Enig- håber du får ret😳 Absolut ingen tillid i markedet

Jo da, jeg kjøpte i dag, så tilliten er ikke helt borte, men de må få på plass noen ordentlige nyheter som ikke bare «fansen» lar seg imponere av.

Momentumet i aksjen er fullstendig dødt, så man får ikke tradere eller andre til å ta posisjoner slik ting ser ut nå.

1 Like

Norsk bulls har kjøpsanbefaling på denne aksjen nå. Nå skal vi til månen snart (får vi håpe):crossed_fingers::joy:

2 Likes

Nok en dag med konferanse og nedgang, nå må EW holde seg hjemme og spare penger :cowboy_hat_face:

1 Like

Under 4 uker til vi får vite resultatet!
«The abstracts will be released on the ASCO website 26 May 17:00 CEST»
Liten risiko å ta når en aksje handles for ca 1,7kr, ikke mye nedside igjen😳 Går Astra Z videre, med oncos i denne indikasjonen? Jeg tror litt på det!

10 Likes

Litt vel spennende uker nå ! :moneybag:

1 Like

Ja, veldig spennende fremover. Lenge siden vi har fått noe det lukter fugl av. Bør bli mye som slippes innen relativ kort tid nå.

Pris per aksje har vel ikke så mye å si når det gjelder nedside. En aksje som koster 1,7 kroner kan falle like mye i prosent som en som koster 1700 kroner.
Samme andre veien :relaxed:

2 Likes