Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Forteller om lønna, selvsagt :slight_smile:

1 Like

Lønna og de gode mulighetene for å hente ny kapital i markedet :cowboy_hat_face:

1 Like

Fikk EDW 250.000 opsjoner på 6.5kr eller noe?? Håper den pakken blir en gullgruve for ham!!!

2 Likes

Det blir vel en ny kjempedag for den sovende oksen vår. Jeg må si at EW har ikke vært direkte fremoverlent og langt fremme i skoa etter han overtok for ca 6mnd siden. Det er stille som i grava inne på Lysaker.

2 Likes

TRVX ansatte Dr Lubor Gaal som IR kontakt for en god stund siden. Her er noen av oppgavene som normalt sett ligger på en slik funksjon:

Investor Relations (IR) skal bidra at alle får korrekt, relevant, fullstendig og konsistent
informasjon.
IR-funksjonen skal fremme og imøtekomme investorers og analytikers interesse i selskapet, bygge investorlojalitet, tiltrekke nye investorer samt sikre bred og presis analytisk dekning.

1 Like

EDW burde evalueres om 1-2 år, ikke 5-6 måneder etter at han overtok… De har jo uttalt hva de prøver å gjøre, men ingenting i bio er gjort på noen måneder. Da har man litt feile forventninger.

7 Likes

Helt enig. det er ikke min endelige konklusjon av EW, men mitt inntrykk sålangt. Det kan være en utfordring å ha en Dr Ing i sjefsstolen når det gjelder profilering etc. Det faglige skal ingen ta fra han og han gir et godt inntrykk når han er på talerstolen. Hadde bare forventet noe mer.

Det bør være kjent at det ble vedtatt en fisjon/fusjon den 20 april i forbindelse med en omorganisering mv. Vi vet ikke alle motivene som ligger bak fra ledelsen sin side.

Deretter er det en 6 ukers frist for kreditorer til å melde krav.

I første uka av juni vil denne transaksjonen bli meldt ferdig i foretaksregisteret og er da gjennomført etter aksjeloven.

Slik jeg ser det er TRVX som følge av dette for tiden i en litt avventende situasjon og jeg er ikke overrasket at nyhetsstrømmen stopper litt opp i denne fasen. Alle ledere vil måtte avvente ting i slike situasjoner. Det formelle må på plass før man handler.

Jeg tro TRVX fans derfor bør ta det rolig og ikke grunnløst å “rette skytset” mot en glimrende CEO.
Juni kan bli tiden da ting skjer. God helg

11 Likes

Det er meget mulig, men de kan ikke stoppe informasjonsflyten som er meldepliktig av den grunn. Kursen var vel ca kr 6 da EW overtok og han var vel tvungen til å kjøre en emisjon. Jeg hadde forventninger til at det de informerte om i november skulle komme noe mer tilsyne første kvartal 2022 og skape større nyskjerrighet og interesse blant investorer. Tenker da spesielt på circRNA og studieoppsett melanom. Nå er aksjen helt død uten omsetning og interessen på forum er laber.

Hva er din bakgrunn for å gi CEO karakter “glimrende” allerede nå?

Kjekk og hyggelig kar er han, der er jeg helt enig i :grinning:

Ikke usamd i at meldepliktige hendelser må meldes men så er det vel slik i den virkelige verden at det er en del prosesser man kan styre tidsbruken på. Jeg ser for meg at det blir en form for “ny start” når det formelle er i orden men så kan det selvsagt dukke opp meldinger, positive forhåpentligvis. Men sitter med en følelse at det er strategi å ligge litt lavt nå og at det ikke skyldes at det ikke arbeides godt internt.
Den som lever får se.
God helg alle Trvx fans - dette blir bra :blush:

5 Likes

Ja, jeg har trua jeg også. Kanskje jeg hadde litt for store forventninger? :smiley: EW er en bra mann for oss og har en væremåte og faglig kompetanse som kommer godt med. Han var som en unge når han snakket om circRNA og hadde trua her. Kommer resultatene så kommer også interessen tilbake. La oss håpe at det skjer spennende ting nor TRVX er reorganisert og 26. mai kan jo bli spennende det også.

God helg :smiley:

2 Likes

Kjekk ceo - ja absolutt. Derfor jeg kjøpte TRVX​:sweat_smile::grin::grin:

1 Like

Jeg kan ikke minnes å ha sett denne før. Har jeg sovet i timen eller er den ny ?

24 Likes

Den er vel ikke meldt?

1 Like

Nei, ikke som jeg har klart å snappe opp.

1 Like

Disse pengene ser ut til å gå til Targovax sitt samarbeid med Valo! «vil derfor i samarbeid med Valo Therapeutics utvikle en ny og banebrytende immunterapi for behandling av denne type type kreft, hvor onkolytisk virus kombineres med en RAS-vaksine for å stimulere økt immunrespons.»
Bra funnet​:+1::+1:

6 Likes

merkelig, det er jo litt penger det der

1 Like

Jeg har sendt en mail til Renate Birkeli om dette. Dette må være nytt!

(De fikk i januar 8,2 mill for utvikling av TG, og 9,8 mill i desember i fjor for TG)

14 Likes

enige

1.) Targovax awarded NOK 8.2m grant by Innovation Norway

Oslo, Norway, 12 January 2022 - Targovax ASA (OSE: TRVX) a clinical stage immuno -oncology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that Innovation Norway has awarded Targovax an NOK 8.2m grant to accelerate product development activities related to the company’s TG mutant RAS vaccine program and planned clinical trials.

NewsWeb (oslobors.no)

2.) Targovax awarded NOK 9.8m research grant by the Research Council of Norway towards the TG mutant RAS program

Oslo, Norway, 15 December 2021 - Targovax ASA (OSE: TRVX) a clinical stage immuno-oncology company developing immune activators to target hard-to-treat solid tumors, today announces that the Research Council of Norway has awarded Targovax a NOK 9.8m research grant towards product and clinical development for the TG mutant KRAS cancer vaccine program.

NewsWeb (oslobors.no)

6 Likes

Dette er bare snadder!!!

1 Like