Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Mange gode vurderinger fra Fornybar og TheObserver. Fikk mail fra TRVX på morgenkvisten med varsel om q1. Tidligere så skvatt jeg litt til når jeg fikk disse mailene med enorm stor skrift " logo"

Nå har det blitt en vane at det bare kommer rent info om posters, GF, Q etc og jeg tar det med et stort gjesp. Kanskje en dag så smeller det når vi minst aner det??? Hilsen en håpefull, men mindre optimist enn tidligere dessverre. :slight_smile:

2 Likes

Blir interessant med de 2 postere på asco i år. Colorectal studie (metastatisk diagnosen som mer enn noe annet er en dødsdom) kan bli meget spennende å få litt detaljer rundt(som kan i fremtiden hjelpe pasientene å forhåpentligvis leve lenger og bli friske. Bare antydning til noe effekt her kan kanskje løfte oss på rett kurs herfra. Kanskje dette året Targovax skal transformere seg , ser frem til mnd skifte og alt det bærer med seg for selskapet.

4 Likes

Ref. Fornybars sammenligning av TVEC og ONCOS

TVEC, som også er gm-csf modifisert, og på mange måter er sammenlignbart med ONCOS, så er det tydelig kommunisert fra Targovax at basert på dataene og kunnskapen de sitter på, så er adenovirus å foretrekke og fremstår som et bedre alternativ enn herpesviruset, da immunaktiveringen ser ut til å være dypere og mer langvarig. Dette tyder på at ONCOS er mer potent enn TVEC.

Så vidt meg bekjent sliter TVEC med aktiveringen i lesjoner som ikke er injisert. Har ikke sett noe dokumentasjon på hvordan ONCOS gjør det her utenom det som er presentert av abscopaleffekt. Jeg håper og tror bedre enn TVEC.

Videre kan bruken av ONCOS som medisin utlisensieres eller gjøres deals på uavhengig av bruken som vector. Ja, takk, begge deler :slight_smile: Ole Brumm!

7 Likes

Det var også pasienter som feilet på TVEC som responderte med oncos i targovax sine cohorter.

Det er Replimune med sitt RP1 herpesvirus som kanskje burde bli noe mer utrygge basert på TVEC resultatene. Tenker også det er lurt at Targovax ikke foretar seg all verden før de (replimune) publiserer sine resultater (late 2022)

10 Likes

Idag var det trøkk i Targo. Interessen er på topp når en ser på ordreboken :flushed:

Og har du sett på BGBIO i dag?
De lanserer at de setter en helt ny strategi for selskapet og det omsettes 6K aksjer!! Interessen for Biotek om dagen er krise all over, enkelt og greit.

Ja, det har du helt rett i. Vi får bare legge aksjene i skuffen og la de ligge der en god stund og håpe på det beste. Selge nå er uaktuelt.

2 Likes

Bare å holde på hatten i svingene her ja :stuck_out_tongue:

Deilig med pluss idag ihvertfall :innocent:

1 Like

Vi får vel holde liv i tråden selvom det ikke er så mye å skrive hjem om for tiden. Klarer vi ny rekord uten omsetning i aksjen idag? Ligger vel på ca 15-20min?

Det tok 19min 05s, rekord? :flushed:

uaktuelt å kaste kortene her nede. Men syyykt irriterende å sitte på sidelinjen og se alle andre mulighetene som glir forbi. Men jeg har jo troen på at dette blir bra til slutt. I allefall glad jeg har investert penger jeg har råd til å tape

1 Like

Targovax har ikke rigga butikken for fiasko, med tanke på alle nyansettelser, og planer for nye studier! Folk søker seg ikke til et synkende skip! Det skjer noe som gir oss et skikkelig løft, i løpet av dette året, tror jeg.

10 Likes

Jeg venter fortsatt på disse 4 som burde kommet nå i H1:

colorectal cancer - H1-22 (juni?)
TG Iovaxis - H1-22
Oncos-102 studie i Melanom - info i 2022 (H1?)
cRNA prosjekt (2022) (H1?)

Den første kommer 26 mai👍 Colorectal.
«The abstracts will be released on the ASCO website 26 May 17:00 CEST»

3 Likes

H1 er ikke slutt, den varer til 1.juli. :slightly_smiling_face:

Men det kan komme ting når som helst, og når man minst venter det.

2 Likes

3 uker er ikke lenge i Targo verden :smiley:

1 Like

Det er irriterende å se andre muligheter skli forbi. Indexfond siste 5 årene hadde revet skinnet av pølsa sammenliknet med Targovax. Alle penger putta inn før sist emisjon er nesten nullet. Ikke spesielt oppmuntrende og en krevende situasjon å stå i over tid.

La oss håpe at trykkokeren eksploderer og kursen gjør et solid byks før den egentlige stigningen begynner, så alle som er inne kan smile. 15-20kr intervallet hadde vært fint og fortjent i første omgang. Og fortsatt billig.

3 Likes

Q1 om en uke, kan hende de kommer med noe, som gjør det lettere å holde ut🤔

2 Likes

Det tviler jeg på dessverre, pleier å være drit kjedelige greier :kissing_closed_eyes:

Ja hva er det de forteller på jobbintervjuet som gjør at folk biter på?