Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Synes Targovax fikk dårlig betalt i dag. Det står faktisk litt prestisje av å inngå et samarbeid med OUS hvor de tar hele regningen og bekrefter at de tror sterkt på at TG er løsningen for denne hardt rammede kreftformen.

Samtidig sier Targovax at flere samarbeid er på vei, men markedet totalt overser det.

Det er selvsagt et signal til EW og gjengen rundt at det er bare pengeavtaler som løfter kursen, men det blir helt feil å IKKE applaudere teamet for dette studiet. Heldigvis har ledelsen forhåpentligvis motivasjon fra annet hold enn aksjekursen / selskapsverdien, men EW har uttalt at selskapet er underpriset. Vi får se med tiden hva de klarer å dra opp av hatten som endrer på den situasjonen. At kliniske eksperter anerkjenner pipen er åpenbart ikke nok, kanskje skoen trykker på at melanom-studiet ikke rører seg og at kineserne sitter helt stille i båten.

Har troen på at ketchup-effekten kan spille seg ut gjennom 2022 hvis de lander det man kan håpe på fra holdet. EW viser i alle fall handlingskraft og gjør gode avtaler på vegne av oss aksjeeiere som i alle fall jeg setter pris på. Jeg skal definitivt øke eksponeringen her fremover.

21 Likes

synd ikke den stiger,men sånn som kursen har blitt hakkemat,og lite som skjer fra ledelsen og folk har vel blitt skeptiske på hele selskapet,men vi får håpe d kommer noe som overasker både aksjonærer og kursen;-)

Nærmere kronen? Som i nedover?

Da tror jeg vi skal nærmere 500-lappen i morgen. Det vil si, oppover. :roll_eyes:

3 Likes

Dette er nå i det minste et konkret studie som SKAL settes i gang.

Det har vært kokt en god del kål det aldri har blitt noe av,… Vi får håpe EW styrer unna Zelluna-dealer til 100 MNOK som aldri ble annet enn en børsmelding før en velregissert emisjon.

krysser fingere å føtter for at dem lykkes en dag :wink:

Problemet er at når den ligger her nedi gjørma og fallende trend så skal det ganske mye volum for å få den skikkelig opp. Da må det noen virkelige gode nyheter til. Folk går drittlei, folk får kjøpt billig og kan ta rask gevinst. I tillegg så har vi største eier som ser ut til å selge seg mer og mer ut. Jeg sa jeg skulle begynne å redusere noe på kr 3 for en stund siden. Får jeg kjøpt de neste ukene for kr 1,50-1,60 så vil jeg mest sannsynlig begynne å redusere noe på kr 2. Slik tenker nok mange andre også, så skal vi komme oss opp av gjørma og langt opp på 3-tallet og høyere så må det begynne å skje noe snart. Det kan gå fort mot ny emisjon (om ca 1år).

Ta en 5-års trend og spør deg selv----når bør jeg vurdere inngang?
Kjøpte 10K i dag og er vel ute på handletur i morgen også.
Ca 125K totalt så langt.

Lurer på om folket har lest dagens børsmelding.
TRVX tror jeg er gått over i en ny fase.
Ser ikke for meg at selskapet er i faresonen lenger , ikke etter dagens melding.

Slår en opp 5 års trenden for TRVX så ser en grafisk at der har vært all grunn til å være forbannet og oppgitt men det kan endre seg nå med den nye CEO’n.

1 Like

TG - It’s alive! 🧟‍♂️

2 Likes

Jepp, og noen gikk rettens vei for å prøve å kapre TG. En veldig verdifull asset :+1:

13 Likes

Håper det skjer noe før om 5 år :joy:

Jeg sitter relativt tungt inne og har gjort det noen år. Det er det nok mange flere som gjør også. Mange hadde vel håpet den skulle løfte seg etter den forferdelige emisjonen, men nei - det tar tid og vi er langt lavere enn emi. Jeg har lagt aksjene i skuffen for lenge siden, men jeg vil som alle andre prøve å begrense tapet til minst mulig.

2 Likes

TG er seigliva ja. Tung å få solgt til kina folket er den også. La oss håpe på et skikkelig come back :slight_smile:

https://pharmtechfocus.com/targovax-and-oslo-university-hospital-announce-collaboration-to-test-tg-mutant-ras-vaccination-in-multiple-myeloma/

4 Likes

oslo børs fatta tydeligvis ikke hva som skjedde:

These grants include funding towards several clinical studies, of which the first to open will be a TG01 phase 1/2 trial in MM patients with relevant KRAS and NRAS mutations (approx. 15-20% of MM patients) to be run in Oslo, Norway.

13 Likes

Jeg har kjøpt flere (metaforiske) jekkestropper på Jula og tjoret fast aksjene mine, for nå er det ruskevær på OSE. Mye irrasjonelle ting som skjer på børs, og grusingen av targovax er bare en av dem.

2 Likes

Ingen får aksjene mine. TRVX kommer men nå er det mange som er i trøbbel ut på her og de selger der de kan, også i TRVX. Kursutviklingen har derfor ikke noe med selskapet å gjøre. Det er markedet you stupied.

3 Likes

De deltar på litt av hvert for tiden, Victor Levitsky i panel idag:

Targovax ASA announces that members of its executive management team and key scientist are invited to present at upcoming conferences:

33rd Annual Cancer Progress Conference, virtual
Panel: Victor Levitsky (CSO)
Panel title: Cancer Vaccines Redux: mRNA, Oncolytic Viruses, Or Good Old-Fashioned Peptides – Is It the Target(s), Immunization Platform, Clin Dev Strategy, or All of the Above?
Date: 11 May 2022
Time: 13:30 CET

Preclinical Immuno-Oncology, virtual
Presentation: Thomas B Hansen (VP Research)
Date: 18 May 2022
Time: 12:25 BST /13:25 CET

ABGSC Life Science Summit 2022, virtual
Presentation: Erik Digman Wiklund (CEO)
Date: 19 May 2022
Time: 10:30 CET

8th Annual Immuno-Oncology Innovation Forum, virtual
Panel: Lubor Gaal (CFO)
Panel title: Optimizing the Inherent Combination Value of Oncolytic Viruses Panel
Date: 25 May 2022
Time: 14:20 EDT / 20:20 CET

4 Likes

De burde heller sittet i møte med BP.

4 Likes

Det er det vi har et styre til - kan kjøre flere prosesser samtidig :wink:

2 Likes

Targovax announces clinical collaboration with Agenus for upcoming ONCOS-102 phase 2 melanoma trial

TRVX sponsor og i minus, so far. Vi får se.

2 Likes