Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-226

Podcast m. einarsson .

TRVX fra ca 36:44 til 41:00

1 Like

Det er en selvtillit her når de kjører på denne måten. Leverer Targovax resultater som er veldig bra, blir det virkelig skapt verdier.

Veldig fornøyd med opplegget. Ekstremt fornøyd med at redusert toxisitet nevnes.

4 Likes

Er som en dampkoker nå, brått løsner det :rocket::clinking_glasses:

8 Likes

On the bright side; nå rulles melanom-studiet endelig i gang og forhåpentligvis med gode kombo’s.

On the negative side; her ble det ingen partner, TRVX må / vil enn så lenge dekke kostnadene selv.

2 Likes

Da samarbeider de tett med Agenus både i TG og Oncos! Amerikansk selskap. Gjort denne dealen tidligere: Agenus to receive a $200 million upfront payment and up to $1.36 billion in milestone payments, Bristol Meyers.

6 Likes

Ja, dette har vært trenden lenge nå og kursen er deretter. Vi er ikke langt unna ATL, dessverre. Vi får håpe at de 3 siste triggerne i H1 gir litt løft.

Nå hadde ikke jeg de største forhåpningene til melanom studieoppsett så ikke så veldig overrasket. Jeg har større tro på at CircRna og en eventuell innløsning av opsjon på Kina TG gir et bra løft.

1 Like

Robot her? Neida……

2 Likes

BP var ikke Interessert? Null tiltro i markedet. Tragisk.

Bare at Tg er tilbake i klinikk, burde doblet kursen på dagen🤬

3 Likes

Med dette vil Targovax vise tydelig effekt med nye CPIs, og fortsatt ikke være bundet til avtaler.

Viser Oncos seg å være det jeg er her for, vil samtlige BP være interessert i å sikre seg avtaler for å skille seg fra røkla.

Hva andre, les markedet, mener på dette tidspunktet ikke så viktig. Det er nok penger til å komme langt nok, og vise godt nok, til at neste store finansielle event kommer når vi er godt rustet.

Samarbeidet vil gi økt PR i USA, det er helt sikkert, og tilgang til ressurser i et fremoverlent selskap.

13 Likes
13 Likes

Blir nok gått gjennom på presentasjonen imorgen, hvis ikke så får vi mase med spørsmål på slutten :+1:De burde ha klare tanker/planer om hvordan det skal finansieres

Emisjon ordet blir kanskje nevnt… husker hvordan det gikk sist Wiklund hadde det ordet på tunga :chart_with_downwards_trend:

Han bør ha lært av den uttalelsen han hadde den gangen, da var han førstereis og sa at de hentet de pengene som var nødvendig i markedet, kursen sank som en stein.

Melanom studiet skulle finansieres som en del av emisjonen i november

1 Like

De trenger ikke å fullfinansiere hele studiet før de starter opp, det har de kommunisert ut tidligere.

Nedadgående kurs på to vikte meldinger, er jo rett og slett deprimerende.

3 Likes

Vi får satse på at EW har kontrollen og står på det som er uttalt tidligere ift finansiering av Melanom. Noe snakk om emisjon nå hadde vært en katastrofe. Da vurderer jeg seriøst å kaste kortene

1 Like

Er vi klare for enda mere misshandel av våre finansielle investeringskontoer ?

  • er jo tragisk om det blir utfallet av et meget godt faglig fundert samarbeid med Agenus - alle, absolutt alle enten det er aksjonærer, meglere, ledelse eller styre vet at selskapets akilleshel er finans - uten orden her vil misshandlingen fortsette til siste øre er utslettet
    Trvx har blitt et utmattende case selv i biotek sammenheng, men med et levende potensial som fortjener så mye mere!!

EWs finansielle kurskarriere sålangt er at TRVX har gått fra 6 til 1,50. Jeg er ikke klar med noe ytterligere finansiering kun 6 mnd etter siste emisjon. Dette må de ha kontroll på, ferdig med det.

Og pengene de hentet inn skulle holde til q3 - 23

3 Likes

Da har vi et halmstrå igjen som kan skape litt mer stemning på kort sikt, AZ og colorectal om ca 2 uker. Kina pengene føler jeg har dratt så langt ut i tid, at det har jeg sluttet å tro på.

Det som synes spesielt er alle nyansettelsene , med så usikkerhet rundt finansene🤔 Er CRna så spennende at noen vil inn med litt cash?

Oi, artikkelen Agenus publiserte i Cancer Cell vedrørende botensilimab er seriøst tung materie.
Alle typer CPI’er (eks ipilumab) er antistoffer mAbs) mot spesifikke akilleshæler til kreftceller, eks CTLA-4.
Det Agenus argumenterer for er at en klasse mAb (eks IgG1) kommer i forskjellige varianter og at noen sub-typer gir en klart sterkere immun-aktivering og dermed bedre effekt mot tumor.
Der CTLA-4 CPI’en ipilumab inneholder alle varianter av eks IgG1 (og som har varierende effekter), så har Agenus funnet den varianten av IgG1 som booster anti-CTLA-4 - effekten mest.

Eks ipilumab har varierende effekt innad en pasientpopulasjon mot en type kreft, uten at man kunne forklare hvorfor. De viser til at botensilimab har en mye bedre og jevnere respons vs eksisterende aCTLA-4 CPI’er, noe som kommer pasientene til gode.

Og det ser jo veldig lovende ut!

Disclaimer#1: med alle forbehold om at jeg har misforstått noe.

Disclaimer#2: typen mAb, IgG1 som over, er kun som et tenkt eksempel. For de av dere investorer som ikke får sove om natten hvis dere ikke vet nøyaktig hvilken type mAb som er i en spesifikk CPI :upside_down_face:

21 Likes

…og takk til @nordpolen for å gi meg hodepine av den artikkelen :grin:

5 Likes