Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Jeg tipper EW, Levitsky og Thomas Hansen har fått nerdet godt på bakrommet den siste tiden. Vi må ikke glemme at Keytruda/Merck har tilbydd samme avtalen på melanoma… :sunglasses:

Edit: jeg liker folk som plukker fra øverste hylle uten å inngå kompromisser på veien, dette kan vel tyde på at det er nøyaktig det Targovax har gjort nå?!

8 Likes

Merck har ikke tilbudt Targo, noen avtale i melanom som vi vet om? I Mesotheliom så har de det.

Da var jeg for rask på avtrekkeren, jeg har omsider funnet en plass som har god lyd og gode drinker.

Jeg mener det ble nevnt på en Q-presentasjon, men da husker jeg sikkert feil.

Agenus har ikke meldt noe av dette? De hadde q1 i går også. Jeg finner det hvertfall ikke, så gjerne lim inn en link

1 Like

Denne avtalen er nok ikke stor nok i deres målestokk til at de må melde noe.

1 Like

Vi får håpe vi blir litt klokere og mer optimistiske etter Q1 i morgen. Vi får tro at de har valgt Agenus, ut i fra at de er best. Tydelig at de har funnet hverandre, både for TG og Oncos.

3 Likes

De meldte TG avtalen i mars. De kommer sikkert til å melde denne også. Kan ikke være så mye mindre denne avtalen.

1 Like

Eller at Agenus har blitt valgt fordi det er strategisk bra for Targovax. Det har blitt annonsert samtaler med flere potensielle partnere. Har de med overlegg valgt friheten denne avtalen gir!?? Det sender i så fall sterke signaler.

Funker alt som tenkt her, så blir BP kjørt opp i et hjørne mens Targovax sitter med ess i ermet.

Hva angår finansieringsbekymringene, så er det ikke det dyreste, kan ledd-finansieres og i tillegg kan det komme deals med penger i andre deler av Targovax sine felt.

Jeg tipper det er tatt lærdom av den klønete håndteringen av høstens finansielle kaos.

8 Likes

Med nærmere ettertanke så tror jeg en jevnere (og mer potent) effekt av Agenus’ botensilimab vil gjøre immundataene til Targo mer konsistente - fordi andelen dårlige respondere blir lavere.

Dette er absolutt veldig interessant!

15 Likes

Ja, når jeg har funnet ut hvilken sub-type IgG2a7c botensilimab baserer seg på :wink:

3 Likes

Hvor / hvordan passer selskapets ønske inn som går ut på deling av selskapet i 2 enheter.
Skal de selge deler av selskapet men beholde det som passer inn i dagens selskap selv?

1 Like

:baseball::golfing_man::1st_place_medal:

9 Likes

Noe nytt om TG opsjonen Kina?

Er Magnus Jaderberg ikke længere i Targovax??

Han sluttet tydeligvis i Mars og startet Jaderberg Consulting i stedet.

https://www.linkedin.com/in/magnus-jaderberg-67b89519/?originalSubdomain=uk

TG01 Myeloma: funded by OUS with additional grant support from Innovation Norway and the Norwegian Research Council.

Melanoma: 4Q 2022 / 1Q 2023 Start Phase 2 trial
Dyr og stor studie som Targo er ansvarlig for å funde. Med dagens cashburn har man 60 milioner kr igjen ved årsslutt (potensielt 90 ved IoVaxxis). Da har man så vidt penger til oppstart av studien og noen få måneder inn i 2023. For hva blir cashburn når studien er igangsatt? Hvordan skal T sikre funding her?

Skjønte det ikke igår, men ser idag at de går all inn med Agenus (alle kombinasjoner) forstår jeg det riktig, vil all medisin bli sponset. Trodde de skulle involvere flere partnere.

De er veldig offensive da de kommuniserer “utlisensiering” (oncos) og “kapitalisering” (crna) på siste slide som er limt inn over.

Det store spørsmålet (kost og tid) er antall pasienter de skal rulle inn i disse (5) kohortene… Tror n=10 maks 20 holder per kohort

3 Likes
9 Likes

What’s not to like? Aksjen bader i positive nyheter for tiden. :grinning::muscle:

Trenger bare at «markedet» oppfatter hva som skjer, så vil kursen reagere oppover.

11 Likes

Rart det ikke er noen pengesterke folk, som synes det er attraktivt å kjøpe på dette nivået?
Ingen støttekjøper, kursen gruses på lav omsetning, dag etter dag.