Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 2 🥳

Hvorfor skal pengesterke folk kjøpe på disse nivåer? Makro er elendig, vekstaksjer på nedadgående trend, og T har ikke sikret funding for studien sin.

Risk/Reward er ikke gunstig - spesielt med forrige emisjon i bakhodet.

2 Likes

Kanskje litt innsidekjøp fra alle i styret / ledelse som ikke har aksjer hadde vært noe… null interesse fra egne ansatte i å handle aksjer i selskapet synes jeg er skuffende.

1 Like

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220512_8

2 Likes

Hva er prisingen på Targo nå i forhold til cash? Må vel nærme seg cash nå?

Underkant av 300 millioner nok. Dobbelt så mye som cashbeholdningen.

1 Like

Ok, så da er alt som er brukt på forskningen fram til nå priset til 150M ca. Lav ROI det altså.

1 Like

Ingenting å si på ambisjonene ihvertfall, så var det penga da :slightly_smiling_face:

Veldig proff presentasjon, og ny stødig CFO.

9 Likes

:rocket::rocket::rocket:

13 Likes

Bra svar fra EW på det økonomiske, pengene holder til mid 2023 med dagens program.

3 Likes

Solid presentasjon - stor selvtillit i T. Likte dette.

1 Like

Meget bra presentasjon av både CEO E. Wiklund og CFO L .Gaal.
Må bare si det, utrolig at ingen “pengegriske” større investorer " ofrer" noen kroner(investerer) i et selskap som prøver å bekjempe denne ondskapen av krefttyper !

4 Likes

Så la oss plukke i fred enn så lenge, månedlig sparing i Targovax er mer morsomt enn aksjefond :wink:

5 Likes

Partneren kommer i Onkos 102 når fisjonen/fusjoner og omorganiseringen er formaliset. Partneren skal inn i et eget selskap. Ryddig organisering. Helt klart signal fra Wikman under presentasjonen at det er strategien.

6 Likes

Utdyp gjerne dette klare signalet :upside_down_face:

Kremtet og blunket en ekstra gang. Tydelig kjøpssignal

Se selv

3 Likes

Flott presentasjon. Jeg tror kost fremover ikke blir så utrolig mye høyere, selv med studie. Og da skal det bare en $10-15 mill i året for å nulle tapet. Det er et oppnåelig beløp.

Det jeg IKKE er enig i er hentydning til internasjonal aksjonærbase??? Klakk klakk inn på krise EMI på greie betingelser og med kontinuerlig nedsalg?? Hæ?

Jeg velger å klappe for de mindre private investorene fra moderlandet på TOPP50. De som kjøper seg stadig oppover selv om det blåser imot. Det er gutter og jenter som har vaska seg! Takk og HURRA!!

10 Likes

Jeg så presentasjonen og fikk ikke et klart signal. Derfor spør jeg deg som tydeligvis fikk med deg det.

1 Like

Synd å si det, men det nytter ikke å være “tidlig inne” i biotek. Det er KUN timing som gjelder.

2 Likes