Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

(Deleted)

6 Likes

(Deleted)

4 Likes

(Deleted)

5 Likes

Hvem kommer først på partner med Targovax, og i hvilket studie :

AZ. - Primary colorectal cancer with peritoneal metastases

BMS - Melanom eller / og Mesotheliom

eller

Merck på Melanom

1 Like

Hvorfor har ikke DnB kommet med oppdatert analyse etter de fikk «fast track» Nr 2.

Det burde vel gi høyere LOI, og høyere target enn 17kr.

Hva er 17kr egentlig, 1,3 mrd ?

2 Likes

Dagens MCap i TRVX er 640 mill
siste oppdatering til DnM tilsier 1450 mill, ma.o ligger dagens kurs >>100% unna kursmålet til DnM

Skulle DnM oppdatere igjen på FT ville LoS øke og dermed kursmålet - problemet er at avstanden mellom reell kurs og kursmål blir for stort og kan oppfattes useriøst, i tillegg sier vel Soug at ting skal skje i nær fremtid (les august) og at de kanskje da skal ta en skikkelig oppdatering basert på nye studier, FTD, avtaler med BP og muligens noe på finans … da vil et nytt kursmål kunne tas mer seriøs i et marked hvor aksjonærer og potensielle aksjonærer er desillusjonerte, vi kan da etablere en ny basis for kursmål ganske uavhengig av tidligere forventede kursleier

13 Likes

Flott bowie, prøver å få vridd diskusjonen litt, mens vi venter på august :slight_smile:

4 Likes

86 582 405 (antall aksjer) x 17 (kursmål) = 1.47 mrd…

DnB er passive og kommer nok med oppdatering etter neste hendelse.

Jeg håper mest på Cemiplimab (Sanofi/Regeneron)

1 Like

Jeg hørte gjennom deler av CMD fra februar! Der sier de at de ikke trenger å fullfinansiere melanom studiet, før de starter! De leter etter en partner, men ikke for enhver pris. Siden det er et singelarm studie, så kan de lese ut interim resultater underveis. Hvis de ikke skulle få til en avtale med penger på bordet, så trenger de kanskje ikke å kjøre en 40% utvanning av aksjene? Ved solide data underveis i studie, så
vil det uansett medføre en deal, eller høyere kurs for så kjøre en mer innbringende emisjon.
Jeg tror og håper på en deal, nå. Men, det behøver ikke bli så ille, åkkesom😁

11 Likes

De brillene som er på etter man ikke har solgt?

2 Likes

Skal jeg ha underholdning, skrur jeg på Netflix.

3 Likes

Det er vel feil?

1 Like

Tror ikke det. De fleste valgte 1/3 aksjer og 2/3 kontanter

3 valgte 1/3 aksjer
2 valgte 2/3 aksjer
1 valgte 100 % aksjer.

8 Likes

@sjog , nå ødelegger du den konstante baissingen fra @Frs2904 med fakta - det er da ikke spesielt hyggelig gjort?!

17 Likes

ouch, det er i sum 55,6% aksjeandel det. Så da valgte “flest” aksjer.

Du har rett @solskimm . Fakta kan ødelegge enhver diskusjon :see_no_evil:

3 Likes
1 Like

Ja, og legger vi til alle innsidekjøp siste 5 år så ser vi at de har ståltro på selskapet.

1 Like

Ikke slik ståltro som du har selvsagt. Den er uslåelig :face_with_hand_over_mouth:

4 Likes