Hva får deg til å tro det?
Hvis Oncos fortsetter å levere bør ikke 1 mrd USD være umulig.
Det var jo det Viraterapeutics fikk up-front for sin oncolyctske virus. Vist som et av transaksjons eksempler i Q2 presentasjonen til TRVX.
Det er en grunn til at den kun gikk for 250musd i 2018…
I 2016 signerte de en samarbeidsavtale:
Potential transaction value of up to EUR 210 million; co-funding of development activities and option to acquire ViraTherapeutics
De slo til på opsjonen i 2018, derfor den kun gikk for 250m usd…
OK, takk for info. Oncologiske virus synes jo å være i en stigende popularitet.
Det er bl.a. på baggrund af sådanne erkendelser, at mange aktionærer formentligt ikke aner, hvilken potentiel værdi deres aktier reelt repræsenterer. Her kan BP lægge bud ind på hele selskabet og tilbyde en pris, der for den uinformerede aktionær kan synes imponerende, men i det samlede perspektiv er latterlig.
Metaltræthed blandt aktionærerne kan ultimativt medføre, at selskabet bliver solgt til en pris der ligger langt under potentialet; tænker mange aktionærer ville stemme ja for en pris omkring 50 NOK / aktie, hvis der faldt et bud ultimo januar.
Vi skulle sett en analyse basert på erfarte transaksjoner og ikke på ihjel diskonterte kontantstrømmer. Finnes det noen bra analyser i dag?
Artikkel med oversikt over behandlinger som finnes og nye som er på vei i Oncos-102 indikasjonen Mesothelioma
“Overall, a robust pipeline filled with novel therapies along with the need for effective curative therapies will lead to a boost to the market revenue generated during the forecast period [2017-2028].”
“”…tænker mange aktionærer ville stemme ja for en pris omkring 50 NOK / aktie, hvis der faldt et bud ultimo januar.””
Det kan der “desværre” være en rigtig god pointe i, og man skal her også huske, at ingen kender fremtiden, et par fugle i hånden er bedre (sikrere) end en mindre koloni på taget Ect. ect.
Men jeg er ikke helt så nervøs for dette, for selv om en del ville sælge, så er der heldigvis nogle i Top 20, som selvfølgelig ud fra hvilke resultater der viser sig, næppe vil sælge under en tre cifret kurs.
En eller annen gang i løpet av de 12 neste dagene har vi svaret, helt eller delvis, hos meg kommer optimismen krypende! God natt og hold på aksjene når meldingen kommer
En fersk aksjonærliste for TRVX er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
MSI øker med 65k
KLP helt ute av Top50 om jeg ikke skummet for fort!
Targovax kommer på podcasten til Radium den 29. Jan. Så dataene kommer nok før onsdag
Man kan vel anta at data kommer fra og med onsdag kveld denne uken, siden de venter til neste uke med å komme på Radium?
Kan dem holde igjen Dataene dem sitter på , pga en podkast ?!
Hva mener du?
Tenker at , dersom dem har dataene klare for menigheten, så må det vel børsmeldes ? Det er jo som det blir snakket om overalt (at noen vet noe ) , og da kan vel ikke en podkast bestemme når dataene skal offentligjøres ? Eller tenker jeg feil ?
Jeg vet ikke nøyaktig, men jeg antok at de skjønte for noen uker siden at dataene ville være klare i tidsrommet rett før den podcasten, og så sa de “Vi kan komme da, for da vet vi at vi har meldt markedet”
Ja , det høres fornuftig ut . Men samtidig litt merkelig om så er tilfelle. Men dem styrer vel det selv på en måte , så da kommer det nok noe denne uka ja
Dataene kan nok komme før denne ukens podcast ja. De offentliggjør nok når det er klart. Vi har også tidligere opplevd at Elisabeth og Jonas har kommentert børsmeldinger for så å si at dette får vi høre mer om neste uke når xx kommer i studio.