Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

De har annonsert børsmelding om data i løpet av januar.

De skal i podkast-studio 29.jan.

Selvfølgelig kommer børsmelding senest 29. og sannsynligvis før, akkurat som de har meldt. De holder selvsagt ikke igjen data for en podkast, men de legger podkast-besøket til en dag da de vet at børsmeldingen er sendt. :+1:

7 Likes

JPMorgan er ny med 230k👌 ++ dette var jo en av mest sexy oppdateringene på en stund

Nei er vel bare bytte?

Se der ja, så det i bunnen

RAS blir bare hottere og hottere, @Ramsess!

3 Likes

Tror ikke podcasten har så mye med saken og gjøre. Selskapet har dataene men jobber nå med veien videre, så kan vi jo håpe på en avtale men regner det som vel så sannsynlig at: mesotheliom dataene er gode, men ikke fantastiske, (en især vanskelig sykdom), men kjører en rettet emisjon med reperasjonsemisjon, og at en avtale om cpi samarbeid på mesotheliom kommer litt senere igjen.

Uansett så er neste stopp melanom i h12020 og etter det er selskapet oppkjøp ila kort tid, det er nå mitt bet ihvertfall hehe.

3 Likes

Der er mitt bet også, base case med CPI spons og emisjon.

Men hvis virus armen er bedre enn chemo armen så tror jeg emisjon kan settes på 15-20. Det kan KANSKJE ende med oppkjøp også, men det setter jeg bare som mindre sannsynlig, 5-10%.

Dagens topp 20:

9 Likes

Siste pasient ble “enrolled” 8 mai 2019. 6 måneder avlesning av ORR, data fra da skulle igrunn tilsi engang i November i min bok, kanskje noe senere. Så er det også immundata, safety osv som må tolkes og redegjøres. Ut ifra pasientene i fase 1 studien, har jeg tro på at vi kan oppnå god mOS(Median overall survival). Pasienten som overlevde langt lengre enn det man kan forvente, og mener å huske at han ble kategorisert som “stabel disease”. Gir mening at en pasient kan leve lengre når vi evner å krympe tumor, og stabilisere sykdommen.
Edit, verdt å nevne at pasienten fikk kun oncos-102.

1 Like

Kan vi få en ‘‘Nyenburgh-effekt’’ når disse er ute?

Edit, JPMorgan er fortsatt inne

5 Likes

Solgte Hunter i dag for å makse trvx. Gudene stå meg bi.
Motivasjonen finnes her:

8 Likes

Ser veldig høy aktivitet på denne tråden sammenliknet med tidligere. :slight_smile: Mange øyne på Targo nå før resultatene kommer innen 11 dager. Kommer nok til å gi unormalt stort utslag på kursen.

Er litt ambivalent til mengden innlegg. Tipper mange av de er inne i påvente/håp om positive nyheter i meso, og er ute kort tid etter uansett om den er god (tar gevinst) eller mindre god (exiter traden).
Gjenspeiler vel også økningen i NONere, som jeg også har et blandet forhold til :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Kortsiktig eller langsiktig - tenker det er plass til alle. Kjører selv ulike strategier ift aksjer. I retrospekt kunne jeg tjent langt mer penger på å selge min relativt beskjedne targo post i fjor vår, og kjøpt inn igjen på oppgangen i desember. Men er utelukkende lang i targo. Her kan det smelle anyday, og det fine nå er at om vi først beveger oss 100% opp fra dagens kurs så vil den etter alle solemerker bare fortsette videre oppover :blush: Tørr på ingen måte å bli stående igjen på perrongen :sweat_smile:

1 Like

Jeg håper den tar en PCIB/PHO oppgang det synes jeg vi fortjener

2 Likes

Ja, jeg er skeptisk til hva enkelte har av forventninger.

Som @Ekornet skriver, det er ingen grunn til ha store forventninger til knalldata her i form av overlegen OS, ORR etc.

HVIS vi så skulle se store avvik i virus armen så er det et ekstremt bullscenariet som kan kulminere i oppkjøp. Som sagt, det er ikke noe jeg forventer, men vil selvsagt være en gledelig overraskelse.

6 Likes

Testet på over 200 pers. Men hvorfor er vi ikke nærmere godkjenning?

Så lenge selskapet leverer synes jeg de fortjener å få økt verdsettelse på børsen. En eventuell kursøkning vil komme på ryggen av resultater selskapet har oppnådd over tid. Neste steg er å bevise at Oncosplattformen har noe for seg, og det skal de gjøre med å vise så gode data på mesotelioma at de velger å gå videre med den.

I tillegg har vi

• Melanoma r/r med økt antall injeksjoner og hva det gir av økt respons i en populasjon uten andre alternativer.
  • prekliniske viruslinjer som begynner å nærme seg modenhet for utlisensiering - hvor ledelsen selv sier at de har diskusjoner.

Fremtiden KAN være meget lys.

4 Likes

Og når i tillegg kursen i praksis ikke har rørt seg siden det ble annonsert lisensavtale for TG i Kina (kursen var oppe i 9,68 og falt noe tilbake før nyheten kom), så synes jeg det virker som at Targovax kommer til å få en reprising, men “alle” venter på å se data før toget begynner å gå igjen.

Alt utenom elendige resultater bør egentlig føre til at Targovax får en fornuftig reprising på et høyere nivå.

3 Likes

Helt enig der!

Det eneste som bør kunne sende kursen ned nå er om de skroter mesothelioma. Men igjen, dette er OB og biotek

4 Likes