Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Alltid både nyttig og hyggelig å høre referat fra din kontakt med ledelsen og den største aksjonæren aborum. Keep up the good work :+1:

4 Likes

Trives godt med de sidelengs bevegelsene i aksjen. Omsetningen av aksjer på denne siden av data gir en pekepinn på hva markedet forventer. De snaue 400 000 aksjene som omsettes på dager som denne blir fort smått om data er gode.

De som spekulerer i å selge kortsiktig ved nyhetsslipp er viktige for markedet, de skaper volatilitet og interesse rundt aksjen. Targo har blitt knust av manglende tro og tillit, dette har snudd. Jo fler som trader og fatter interesse, jo bedre forhold for å gjennomføre en emisjon. De som er long er tjent med flere om beinet og interesse, bankene/fond deltar ikke med mindre de ser muligheter for å selge likt KLP her om dagen.

Alle håper vi på partner, men når jeg ser bedring i interesse. DET gjør meg glad. 07:00 imorgen :crossed_fingers:, tvitvi

10 Likes

Vi setter stor pris på innleggene dine Aborum👏🏻

Det var kjempemorsomt :joy: men innleggene dine er gull aborum!:star_struck::star_struck::wink: anonymiteten er som den er. :blush:

2 Likes

Fremdeles mange som selger villig rundt 9,50…vi får håpe at de angrer når meldingen fra selskapet endelig kommer…

3 Likes

Hva tror folket blir resultatet av parteravtale etter Meso dataene?

• Sponsing av CPI, men ingen cash
  • Sponsing av CPI, og upfront cash i tillegg
  • BP kjøper hele sjappa.
  • Det blir ingen avtale med BP. Kjip emisjon neste steg.

0 stemmegivere

Det er omsatt for 400 000 kr :slight_smile: Det er hverken salgsinteresse eller kjøpsinteresse akkurat nå.

1 Like

Tror en kjip emi evt blir en meget god “in” for veldig mange. Så en “kjip” emi tror eg ikkje det blir uansett. Når den er evt satt vil frykten stabilisere seg, tror eg.

Da tror eg og bp kjøper sjappa kort tid etter. Derav min stemme for det.

Dc: har tatt feil før.

Kjøpsinteressen kommer ved nyheter får en tro (ref dagens nyhet fra PCIB).

Selskapene i Radforsk-sfæren får stadig økt oppmerksomhet, og TRVX er nok neste ut i “køen av (gode) nyheter…”

var det neste onsdag Saug skulle være gjest i Radium?

1 Like

Ja. Det stemmer.

Pr dags dato er TRVX å anse som billig. Samtidig sitter trolig selskapet på teknologi som flere BP kunne tenke seg å få kloa i. Faren med en lav aksjekurs og potente data, er at et BP kan sluke hele selskapet til en relativt billig pæng. Den faren tror jeg ledelsen er fullt på det rene med.

Hadde dataene de skal rapportere nå i januar vært dårlige&/skuffende, så er jeg rimeølig sikker på at de allerede hadde vært sluppet og enm emi satt. Når det ikke har skjedd, så taler mer og mer for at selskapet kommer med gode/oppløftende data som åpner veien for å få starte på neste steg i prosessen. Samtidig tror jeg ledelsen neppe ønsker å se kursen nok en gang rase som følge av ny emisjon. Derfor tror jeg det allerede pågår samtaler med aktører som kan både bidra med CPI samt penger som gjør en emi unødvendig.

Men dette er kun spekulasjoner, ispedd en smule ønsketenking. ;-))

4 Likes

Twiler veldig på om Radium eller noen andre av de store aksjonærene er villig til å gi dette selskapet vekk for knapper og glansbilder.

1 Like

Tror ikke noen behøver å være urolige for at Targo blir kjøpt opp for børsverdi. Om så var tilfellet ville samtlige bioselskap på OB for lengst være på utenlandske hender.

Nei, jeg frykter heller ikke børsverdi. Men legg på en 70%-100% premie og si meg om vi ville vært fornøyd med å se TRVX bli snappet fra oss til en slik pris? Når man ser på hvilke kursnivået enkelte drømmer om, så sier det sec selv at dess lavere kursen på TRVX er dess billigere vil et BP kunne kjøpe TRVX. I løpet av inneværende halvår vil ledelsen avdekke viktig info som sier mye om hvilke verdier selskapet sitter på. I en slik fase vil selskapet være sårbart for oppkjøp og dess lavere kursen er dess billigere kan et BP få hånd om TRVX og dess mer fristende vil TRVX fremstå. Denne faren tror jeg ledelsen er bevisst.

1 Like

Vi har store aksjonærer som kan avvise bud som er for lave LM :slightly_smiling_face:

2 Likes

Vi er nok veldig uenige hva Mcap betyr for et eventuelt salg … men det er helt OK.
Ulempen med lav børsverdi merkes mest når man skal hente nye penger i markedet.
Sikkert mange som har en mening om dette … :thinking:

Dette temaet kan jeg fint lite om, men vil ikke pris pr. behandling og beregninger av fremtidig inntjening avgjøre prisen, mer enn mcap nå?

Det er nesten umulig å beregne, så man må se på transaksjoner av peers. BP kan få langt mer ut av bruken av TG og Oncos i sin pipeline enn hva forskningen hittil har påvist, så et fullstendig regnestykke er så og si umulig.

I tillegg har man verdien av prekliniske data fra ONCOS next gen og deres indikasjoner. Det kan jo i prinsippet ha mer verdi enn ONCOS 102, ref siste oversiktsbilde som viser tiltenkte indikasjoner for disse.

BP må bare tenke: Skal vi beholde både ONCOS og TG, eller skal vi utlisensiere en av plattformene?
Hvilket fortrinn får vi på våre konkurrenter hvis vi eier et virus som aktiverer og øker virkemetoden både i CPI og evt chemo i langt større grad enn våre konkurrenter?

Et salg av TG, ONCOS 102 og ONCOS next gen samlet ville ikke ha gått lavere enn 1 000 MUSD. Selv tror jeg det er for lavt, se bare på milestones for TG i Kina og 4 andre land på 100 MUSD. Da skal 1/10 ligge der, og så får man TG for resten av verden + ONCOS for hele verden for 900 MUSD?

No way Josè, og det er derfor dagens prising er helt hinsides DERSOM tallene vi straks skal bli kjent med (meso, melanom og pre-klinisk next gen) viser seg å være så sterke som vi håper på.

3 Likes

Ser ut som det tynnes ut under 10 kr … Jeg tipper melding senest Mandag :slight_smile:

Vi får si : Imorgo imorgo , men ikkje idag :stuck_out_tongue:Capture

4 Likes